Sainko narkolepsian influenssarokotteesta?
En pysy enää hereillä töistä kotiin tullessa. Aina olen ollut väsynyt, mutta tämä on erilaista. On pakko nukkua. Voisin nukahtaa vaikka lattialle ja juuri ja juuri ehdinkin ovesta sänkyyn.
Kommentit (18)
Vierailija kirjoitti:
Mulla oli sama kun oli raudanpuutosta.
Voiko olla sattumalta alkanut rokotteen kanssa samaan aikaan? Anteeksi, en saa selvää onko lause oikein. En tiedä, ehkä saankin kohta jonkun aivoinfarktin. Tämä on ihan hullua.
Ei karhutkaan pysy näin pimeän aikaan hereillä vaan ovat talviunilla. On luonnotonta elää pimeässä. Ellei ole joku kaljurotta
Vierailija kirjoitti:
Ei karhutkaan pysy näin pimeän aikaan hereillä vaan ovat talviunilla. On luonnotonta elää pimeässä. Ellei ole joku kaljurotta
No joo, mutta aina ennenkin ovat vuodenajat vaihtuneet ilman vastaavaa oireilua.
Tankkaa vitamiineja D,B ja C. Milloin otit rokotteen?
Se kyllä sisälsi sen sikainfluenssankaltaisen osan.
Vai tuliko sulle guillain barre? Pyydä joku varmistamaan aamulla että heräät. Jos et herää niin sano että tulee katsomaan kuinka voit.
Vein kerran pyörätuoliasiakasta joka kertoi että oli vaan eräänä aamuna herännyt halvaantuneena. Toinen käsi oli toiminut sen verran että oli pystynyt soittamaan isänsä apuun. Lääkärit ei tienny syytä.
OMG!!! Sait!!! Nyt äkkiä paniikki päälle ja lääkäriin!
Väsyttää ja otin insupiikin. Menen myöhään nukkumaan.
Vierailija kirjoitti:
N. 2 viikkoa sitten. No, jos joku riski oli olemassa niin aivan varmasti sain sen. Olisipa kerrottu. Luulin, että jotain olisi opittu. Olen idiootti.
En saannut.
Mutta työkaverini, nuori urheilullinen, hyväkuntoinen ihminen, meinasi kuolla sikainfluenssaan, oli sairaalassa pitkään hoidossa , kaiken kaikkiaan yli 6 viikkoa poissa töistä. Ja kun tuli töihin takaisin, oli vielä pitkään sairas ja huonokuntoinen. Lääkäri oli kuitenkin antanut luvan tulla töihin, ei ollut enää tartuntavaaraa.
Vierailija kirjoitti:
Vai tuliko sulle guillain barre? Pyydä joku varmistamaan aamulla että heräät. Jos et herää niin sano että tulee katsomaan kuinka voit.
Niin mikä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N. 2 viikkoa sitten. No, jos joku riski oli olemassa niin aivan varmasti sain sen. Olisipa kerrottu. Luulin, että jotain olisi opittu. Olen idiootti.
Toivotaan et sulla on vaan vitamiini vajetta tai joku flunssa tulossa.
Ystäväni halvaantui toipuolisesti influenssarokotuksesta. On nyt muutoin toipunut, mutta kasvoista huomaa vieläkin. Halvaantumisesta on n. 15 vuotta.
Valtiolta sai pikku korvauksen. Rokotteen valmistajat eivät ole vastuussa haittavaikutuksista!
Palaan nyt kun alkoi jäätävät lihaskrampit molemåpissa jaloissa. Kuoleno?
aöp
Ohi mene. Luulin jo, että nyt tuli lähtö :D
ap
Tässä hyvä video tuosta Guillan Barresta että miten etenee ja mistä johtuu:
Jos sulle tulee outoja puutumisia ja pistelyitä niin ehkä parasta olisi käydä näyttäytymässä lääkärissä.
Mulla oli sama kun oli raudanpuutosta.