sIIS MITÄ IHMETTÄ????
Me käymme yksityisellä ja olen perunnut ja sanonut kunnalliseen asian laidan Nyt tuli lappu että en ole käyttänyt lasta kertaakaan 5-vuoteen kunnallisen hammastarkastuksissa ja lastensuojeluilmo!!!!! Perustelut .lapsen perushoidon laiminlyönti!!!!!!!!!!!! Siis mitä WHAT!
Kommentit (34)
[quote author="Vierailija" time="28.04.2014 klo 12:39"]
[quote author="Vierailija" time="28.04.2014 klo 10:59"]Näin meillä täällä DDR:ssä toimitaan.
[/quote]
Mikä on DDR
[/quote]
Lue vaikka ensi alkuun Wikipediasta: http://fi.wikipedia.org/wiki/Saksan_demokraattinen_tasavalta
Montako avausta meinaat tehdä tästä samasta asiasta?
Oletko vähemmistön edustaja, kun kirjoitat niin epäselvästi? Vai jäikö koulu muusta syystä kesken..?
Jos se ilmoitus sinne julkiselle on ollut yhtä sekavaa tyyliä kuin aloitus, niin en ihmettele, että on ilmoituksia tehty.
Ooksää se sama sekopää, jonka lasta kiusataan kuviskoulussa? Jos oot, niin kyllä mä sitten noi ls-ilmoitukset muksuistasi ymmärrän. Koitas nyt vaan tarttua ittees niskasta kiinni ja rueta käyttäytyy niinkuin aikuiset ihmiset.
Ihme sekoilua täällä. Ei mulla vaan lapsena ollu mitään ongelmia mennä hammashoitoon (raudat ja harvase kuukaus lääkäriaika). Vanhemmat edellisenä iltana ja aamulla muistutteli, joskus isä heitti autolla, usein menin yksin. Ei ollu kännyköitä eikä mitää, mut silti onnistuin hoitamaan hampaani yhteistyössä vanhempien kanssa. Hammaslääkärilappu oli pulpetilla siihen asti, että oli aika lähteä. Ope ei paljo muistutellu, sille kerrottiin aamulla, et jossain vaiheessa katoon hammaslääkäriin.
Taitaa olla arjessa muitakin haasteita ap:lla. Ehkä ihan hyvä, että sossut tarkistaa tilanteen...
Ilmoitin ei pitää viedä todistus että käyttää yksityisellä! Onhan mulla sellaisia kuitteja että ollaan käyty! mutta tahtovat myös kyseiseisestä hammaslääkäriltä lausunnon. Milloin sellaisia on kyselty? nehän on luottamuksellisia? soitin sinne yksityiselle niin ihmetteli mutta laittaa luvalla lausunnon ja sanoi että pitäisi tehdä rikosilmoitus kun tollai häirii ja uhkailee tai ottaa yhteys potilasasiamieheen
Minuakin kiinnostaa missä kaupungissa on varaa tuhlata lastensuojelun resursseja näin?
Huono provo, liian ylilyöty kirjoitustapa. Olisit pysyny rauhallisena, niin ois voinu mennä läpi.
Suomessa on ihan liikaa julkisen sektorin työntekijöitä kun tuollaiseen kiusaamiseen on jollain aikaa.
Huh huh.
Mikä kiusaaminen? Jos tietojen luovuttaminen on kielletty yksityiseltä, miten varmistetaan että lapsi saa hammashoitoa? Kukaan työntekijä ei voi tivata tietoja lapsen terveydentilasta joten tuo taitaa olla ainoa mahdollisuus. Älkää rastittako niitä tietojenluovutuskieltoja joka paikkaan. Onko iso ongelma postittaa yksityisen hammaslääkärin kirjoittama lappu?
[quote author="Vierailija" time="28.04.2014 klo 10:00"]Keski-Suomessa Pikku kaupunki lähellä Äänekoskea
[/quote]
uurainen?
[quote author="Vierailija" time="28.04.2014 klo 10:59"]Näin meillä täällä DDR:ssä toimitaan.
[/quote]
Mikä on DDR