Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä hedelmiä lähes hampaattomalle 1 vuotiaalle?

Vierailija
28.04.2014 |

Tuntuu, että banaania tulee aina ostettua kun hedelmäosastolla pyöriessä ei keksi muutakaan. Päärynää ja meloneja ollaan ajoittain tarjottu mutta ne luiskahtavat aina lapsen kädestä lattialle. olen allerginen appelsiineille, mandariineille, kiwille yms. niin niitä en mielellään ostaisi kun tulee punaista kirvelevää näppyä käsiin jos kuorin ja pilkon ilman hanskoja.

Avakodoa olen miettinyt mutta en osaa katsoa mitkä olisivat hyviä vaan onnistun lähes aina ostamaan mädäntyneitä :) 

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
28.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon kaventanu hedelmäpalat keskeltä, et on hyvä pitää kiinni. Päärynää, omenaa, banaania ja marjoja oon antanut rusinaakin yks kerrallaan

Vierailija
2/5 |
28.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

osta mielummin raaka, vihreä avokado ja kypsytä kotona pari päivää. Mutta miksei myös ihan marjoja kokonaisian. Mustikoita, vadelmia, mansikoita. Ja onhan nuo kaupan hevi-osastot täynnä vaikka millaisia herkkuja. Persikoita, omenia yms.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
28.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarpeeksi kypsiä (pehmeitä). Kokeile kädellä. Ei ehkä sellaisia, missä kuori/kalvo voi jäädä kurkkuun (viinirypäle). Meillä syötettiin hampaattomille 1-vuotiaille banaania, tosi kypsää päärynää, persikkaa, avocadoa, mandariineista nypin suurimmat"kalvot"pois - hirvee hommahan siinä oli kyllä..

Vierailija
4/5 |
28.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidä melkein hampaaton rakasti jääkaapissa säilöttyjä kokonaisia omenoita. Niitä oli ihana hieroa kipeisiin ikeniin. Piti istua vieressä, että ei vahingossakaan saa purastua palaa. Ruuaksi sitä ei tarkoitettu mutta kivunlievityksenä korvaamaton. Syötäväksi annoin kokonaisia marjoja, mössättyä päärynää ja lohkottua persikkaa, luumua, banaania ja mandariinia

Vierailija
5/5 |
28.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä annoin banaania, päärynää, mandariinia, appelsiinia, vesimelonia, hunajamelonia ja omenaa. Mutta noi kaikki olikin sun listassa. Mites ois persikka? ananas? viinirypäleet (paloteltuina)?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän yhdeksän