Ostan kaikki jouluruuat valmiina
Kommentit (14)
Syö vaikka kauralimaa, ihan sama meille.
Vierailija kirjoitti:
Hyvää einesjoulua!
Kiitos. Koko perhe kiittää.
Näin olen minäkin tehnyt jo vuosia. Aikaisemmin sentään paistoin kinkun itse, mutta nykyisin, kun perhe on pienentynyt, ostan senkin valmiina.
Nainen 72v.
Viime jouluna olin töissä, muuten olisin lähtenyt kylpylälomalle, jossa on aina valmiit ruokailut, joten tilasin ravintolasta itselleni laatikot ja muut jouluruuat ja -herkut.
Niin minäkin kun joulun yksin vietän. Ainakin juustoja, graavilohta, savulohta, mätiä, silliä, sienisalaattia, lanttulaatikkoa, jokusen kinkkusiivun. No salaatin teen itse ja lisänä vielä hedelmiä sekä suklaata. En näe syytä aattoiltaan ja joulupäivään noita askarrella vaan haen hyväksi koettua laatua kaupan ja ravintolan tarjonnasta.
Mä paistan kinkkurullan itse, kaikki muu valmiina. Meitä 2 aikuista, ei tarvita mitään överi mässäilyjä jouluna.
Minä myös. Viime jouluna oli ”pakko” kun keittiö oli remontissa ja voi miten oli stressitöntä se olikin. Ja hyvältä maistuivat.
Olen aina ostanut jouluruuat valmiina. Ihan tarpeeksi saan arkisin vääntää ruokia, joten joulun alla alan huilailla. Näin saan enemmän eri lajejakin pöytään, ja hyvin ovat valmiit aina maistuneet.
Minä myös. Karjalanpaistin ja joulupuuron teen itse
Kaupan lanttulaatikko on hyvää. Muista valmiista jouluruuista ei ole kokemusta. Ostan lanttulaatikkoa joskus lisukkeeksi perunamuusin sijaan.
Blogini: https://ilouutinen.blogspot.fi/
Hyvää einesjoulua!