Onko pieru viestit seksuaalisävytteisiä :0? Jos puhun vain pieruista enkä muusta
Mutta kiihotun pieruista, mutta en kerro sitä.
Mietin vain teoriassa ...
Kommentit (19)
Pröööt pierut ovat homppelien lentosuukkoja, soidinkutsuja toisilleen.
Tai pikenminkin seksiin sekä alastomuuteen tai intiimi alueista keskusteluun.
No kyllä kai pierustakin saa seksuaalisävytteisen jos siitä sillä tavalla puhuu.
Entäs, vaikka nahkahansikkaat?
Niistä viestittely?
Sun aloituksista on selvää, että kiihotut pieruista. Henkilökohtaisesti voisin elää ilmankin, ja niinpä yleensä skippaan.
Olen kuullut huhua, että vankiloissa monet ymmärtävät pieraisun lemmenkutsuksi. Samoin, että joissain maissa pieraisun ääni ja haju vieraalta kertovat emännälle, että tarjottu ruoka on kyseiselle vieraalle maistunut.
Jaa että pieraisu on seksuaalisävytteinen.Täytyy kokeilla,olen muutenkin naiseksi innokas piereskelijä,ei muuta kuin pylly mieheen päin,peiton alla,sitten pröööt.Sen jälkeen hulmauta peittoa isäntää päin,innostuukohan.Mun mies ainakin pomppaa nenäänsä pidellen pitkälle karkuun.....
No onhan seksivideosivuilla netissä naisten pieruvideoita. Kai se sitten on seksuaalinen.
100% seksuaalisia. Luultavasti myös pidät kakkaleikeistä.
Kyllä mua kiihottais jos joku söpö nuori nainen painais rohkeasti pyllynreikänsä jäykkää terskaani vasten ja päräyttäisi siihen muutamia kertoja kunnolla.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä mua kiihottais jos joku söpö nuori nainen painais rohkeasti pyllynreikänsä jäykkää terskaani vasten ja päräyttäisi siihen muutamia kertoja kunnolla.
No tuo kuulosti kyllä siltä kuin Aku Ankka olisi tukehtunut oksennukseensa.
Kyllä naisten pierut kiihottaa minua
Intissä kundien kesken sekä urheiluympäristössä miesten pukuhuoneessa päästetyt tiukat kuivat pierut voi viestittää kavereille että täällä olis tiukkaa mahdollisesti tarjolla. Siis ei mitään plörinäpieruja.
No ei ole. Silloin kaikki maailman aiheet olisivat seksuaalisävytteisiä.
Seksuaalisävytteisyys tarkoitta seksiin liittyviä asioita😂