Mikä horoskooppimerkki on paras sängyssä?
Minkä merkkinen mies ja nainen? Älkää ottako tosissanne.
Kommentit (58)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kauris on kestävä eli kaurismies ja rapunainen. On ihanaa.
Kaurismiehet on isimiehiä, eli paljon lapsia ja kovia pettämään, monet seksiriippuvaisia.
Eivät silti yleensä eroa omasta aloitteestaan, ikinä.
Kauriit on kovia panemaan.
Näin olen ymmärtänyt, kun olen tuttuja seurannut, ja mielellään ne panee ihan kaikkia (naisia), tunnen vain heteroita kauriita jostakin syystä.
Niillä on joku outo sellainen kaksijakoisuus, eli huolehtivat kyllä perheestään ja vaimostaan, ne menee yli kaiken, mutta sitten ne pettää koko ajan samalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaurismiehet on isimiehiä, eli paljon lapsia ja kovia pettämään, monet seksiriippuvaisia.
Näin olen ymmärtänyt, kun olen tuttuja seurannut, ja mielellään ne panee ihan kaikkia (naisia), tunnen vain heteroita kauriita jostakin syystä.
Niillä on joku outo sellainen kaksijakoisuus, eli huolehtivat kyllä perheestään ja vaimostaan, ne menee yli kaiken, mutta sitten ne pettää koko ajan samalla.
Miehen pitää saada toisinaan virkistystä, että jaksaa huolta pitää rakkaasta perheestään <3
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehen pitää saada toisinaan virkistystä, että jaksaa huolta pitää rakkaasta perheestään <3
Lol, nauroin liikaa tälle.
Mutta joo, ja se niiden työnarkomaniakin on pakkomielle siitä, että lapsilla ja vaimolla pitää olla ihan kaikki.
Ei Jeesuskaan polkenut tuolla menemään, vaikka oli kauris.
Vierailija kirjoitti:
Ei Jeesuskaan polkenut tuolla menemään, vaikka oli kauris.
Monet pitää jeesusta vesimiehenä, tuo joulun syntymäaika on pakanallisesta juhlasta, ei varsinaisesti sen syntymäaika.
Jeesusta pidetään moninkertaisena vesimiehenä, ja mielenkiintoista kyllä antikristusta pidetään myös moninkertaisena vesimiehenä. Antikristuksen oletettu kartta löytyy astrothemesta, jos joku haluaa katsoa.
Mitä eroa on huoneilla ja huoneen kärjellä?
"Mars, Venus ja Kuu vaikuttavat enemmän kuin aurinkomerkki"
Mars ravussa, venus ja kuu neitsyessä. Mitäs sanot?
Sitten toinen puhui nousumerkistä ja 8 huoneesta: nousu rapu ja 8 huone kai vesimies, mutta huoneen kärki kauris (ihan en osaa tuota karttaa tulkita)
.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Leijona & jousimies, oma tähänastinen kokemus
Heräsi kysymys että eikö leijonien elämä ole yhtä draamailua ja itsensä nostamista esille niin oletan myös sängyssä?
Oma puolisoni on leijona ja uskomaton sängyssä. Hän ei ole draamailija, mutta onhan se karisma ihan käsittämätön. Sängyssä tärkeää hänelle on saada kumppani uskomattomiin nautintoihin.
Eli vastaan leijona (m).
Skoprpioninainen ja kaurismies. Se vaan toimii.
nimim. 13 vuotta ja ei ole kumpikaan vielä katunut. Joka päivä tapahtuu kauniita asioita.
Ei mun sängyllä ole horoskooppimerkkiä. Mutta varmasti se ei enää ole neitsyt ainakaan. Sen verran on joutunut olemaan riennoissa mukana.
Apina, mielellään karvainen ja naaras.
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa katsoa nousumerkki ja sitten siitä eteenpäin kahdeksas huone, se kertoo millainen on sängyssä.
Esim. nousuneitsyeen maine ei ole seksikäs, mutta kahdeksas huone on oinaassa, nousuneitsyet on sängyssä todella fyysisiä ja jopa aggressiivisia.
Tällä palstalla ehkä kiinnostaa viides huone myös, lasten huone, sieltä voi katsoa millaisia lapsia saa, ja onko niitä paljon, vähän tai ei ollenkaan.
Mikä on nousevan leijonan kahdeksas huone? Entä viides?
Vierailija kirjoitti:
Skorpioninainen.
Samaa mieltä. Moni on kehunut. T. Skorpioninainen