Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Näkyykö teidän Facebook seinä normaalisti?

Vierailija
26.04.2014 |

Itseltäni (ja kaveriltakin) katosi koko seinä yhtäkkiä. Ryhmien seinät kyllä näkyy normaalisti, mutta jos menee omalle seinälle näkyy vaan sen cover kuva, profiilikuva ja se palkki, missä on kaverit, kuvat ym.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
26.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei. Arkihaasteen takia varmaan kaatunut koko facebook...

Vierailija
2/3 |
26.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksköhän tosta arkihaasteesta on ollut hirveät märmätykset Iltalehdessä? Itse en ole saanut tuota (onneksi!!) haastetta vielä ja toivottavasti en saakkaan :D :D Sain sen "laita 10 biisiä" haasteen ja huhuhu.. Biisit oli kyllä helppo keksiä, mutta kun en keksinyt kelle laittaisin sen haasteen eteenpäin..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
26.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.04.2014 klo 23:45"]

Miksköhän tosta arkihaasteesta on ollut hirveät märmätykset Iltalehdessä? Itse en ole saanut tuota (onneksi!!) haastetta vielä ja toivottavasti en saakkaan :D :D Sain sen "laita 10 biisiä" haasteen ja huhuhu.. Biisit oli kyllä helppo keksiä, mutta kun en keksinyt kelle laittaisin sen haasteen eteenpäin..

[/quote]

Joo en tajua. En varsinkaan niitä jotka ovat raivostuneet haasteesta. Ihan ok jos ei jaksa tai ehdi itse osallistua, mutta siis miksi on edes Facebookissa jos kavereiden arkikuvat saa raivon valtaan....

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi kolme