mul on aika pieni muna noin 17 cm, :(( nyyh
Kommentit (19)
[quote author="Vierailija" time="26.04.2014 klo 10:18"]
No onhan tuo pieni, kun on tottunut 20-senttiseen ja paksumpaan :D
[/quote]
Miehellä voi olla arka paikka kertoa uudelle tuttvuudelle, että itse on tottunut 20 - senttiseen ja paksumpaan.
Keskimääräistä pidempi, ole tyytyväinen.
Paitsi, että sen näkö ja paksuus myös merkkaa aika paljon. Isokin muna voi olla ruma.
[quote author="Vierailija" time="26.04.2014 klo 05:13"]
Paitsi, että sen näkö ja paksuus myös merkkaa aika paljon. Isokin muna voi olla ruma.
[/quote] voin näytää sen niin voit kertoa paremmin
lepo vai paraatimitta? paljon paksuus? on tasapaksu vai esim. tattimalli? onko vino vai suora?
suomalaisen keskimitta on 14cm, joten oletko trolli.
[quote author="Vierailija" time="26.04.2014 klo 05:25"]
lepo vai paraatimitta? paljon paksuus? on tasapaksu vai esim. tattimalli? onko vino vai suora?
suomalaisen keskimitta on 14cm, joten oletko trolli. paraatimitta :D 12cm ympäryysmitta tasapaksu ,ylöspäin käyrä, http://randomi.fi/k/images/web0426053614.jpg
[/quote] tossa on kuva
[quote author="Vierailija" time="26.04.2014 klo 05:25"]
[quote author="Vierailija" time="26.04.2014 klo 05:13"]
[/quote] voin näytää sen niin voit kertoa paremmin
[/quote]
Missä ajattelit näyttää?
Tule av-mamman luokse. Av-mamma lupaa lutkuttaa sulta lastit.
Ei tarvi tällee huomiota hakee. tiedät kyllä varsin hyvin että on keskimääräistä suurempi. ja loppujen lopusks ei sillä koolla niin väliä. kaikki penikset on kuitenkin kamalan rumia :( miks miehetvei oo yhtä kauniita kuin naiset?
Hyi hitto, tuli ihan mun yks exä mieleen jo tosta otsikosta... selkeästi keskivertoa isompi vehje ja äijä oli joka pv ruinaamassa ja itkemässä "pientä munaansa" kyseli kans jatkuvasti "onks se liian pieni" "onhan se nyt aika pieni" jne... hyi saasta että vitutti! Onneks onkin exä isolla E:llä.
No onhan tuo pieni, kun on tottunut 20-senttiseen ja paksumpaan :D
mulla on yli 20cm muna.. onhan tuo siis pikkunen!