Mies, olisiko henkistä kasvua harjoittava nainen turn off?
Kommentit (22)
Miksi hitossa se ei olisi turn-on tai neutraali asia? Monia asioita pitää elämässä harjoitella tietoisesti, kun ei se oma luonne kaikkeen luonnollisesti taivu. Itse valitsin mieheni niin, että ymmärtää itsensä kehittämisen tarpeellisuuden ja on siihen motivoitunut. Harrasti asiaa tosissaan jo siis ennen minun tapaamistani. En ikinä seurustelisi ihmisen kanssa, joka ei yritä kasvaa ihmisenä lainkaan. Nainen olen.
Vierailija kirjoitti:
Miksi hitossa se ei olisi turn-on tai neutraali asia? Monia asioita pitää elämässä harjoitella tietoisesti, kun ei se oma luonne kaikkeen luonnollisesti taivu. Itse valitsin mieheni niin, että ymmärtää itsensä kehittämisen tarpeellisuuden ja on siihen motivoitunut. Harrasti asiaa tosissaan jo siis ennen minun tapaamistani. En ikinä seurustelisi ihmisen kanssa, joka ei yritä kasvaa ihmisenä lainkaan. Nainen olen.
Nimenomaam. En minäkään.
Kiinnostus nolla.
Ei ole turn off, ellei ole ihan hirveän sulkeutunut ja salamyhkäinen ettei kerro muille mitään.
Neutraali. Voisin luetella pitkän listan hyötyjä ja haittoja, mutta en jaksa.
T. New ageri
Mitä tuolla henkisellä kasvulla tarkoitetaan? Uskontoa? Jotain filosofiaa? Mietiskelyä? Itsensä sivistämistä? Tietämättä mitä se pitää sisällään, on vaikeaa sanoa mielipidettään.
Henkinen kasvu on vasta hyvässä alussa, kun pitää kysyä tuollaista 🤔
Se on mahdollisuus tai sitten ei. Jos ihan järkevissä puitteissa on kasvun harjoitelu niin ihan suotavaa toimintaa koska siinähän tullaan paremmaksi ihmiseksi.
Jos överiksi vetää niin saavat sellaiset olla ihan itsekseen kehittymässä, ei tätä Hopeakettua tarvita siihen soppaan mukaan :D
-Aito ja alkuperäinen, (valitettavan) vähän käytetty yksilö-
Pölhö-Kustaa kirjoitti:
Mitä tuolla henkisellä kasvulla tarkoitetaan? Uskontoa? Jotain filosofiaa? Mietiskelyä? Itsensä sivistämistä? Tietämättä mitä se pitää sisällään, on vaikeaa sanoa mielipidettään.
Ei tunnu olevan mikään hidaste muille kommentoijille. Miksi olet ottanut heidän nimimerkkinsä käyttöösi, tuhma Pölhö!
Henkinen kasvu on hyvä, hörhöily ei. Eli riippuu toteutuksesta. Jos höpisee tosissaan jostain energioista yms paskasta niin ei jatkoon. Jos miettii vaikka suuria kysymyksiä, ihmiskunnan tulevaisuutta, elämän tarkoitusta, omaa paikkaa maailmassa jne. Niin ainoastaan positiivinen asia.
Vierailija kirjoitti:
Kaikki mikä sisätää oman tahdon on mielille hirveä TO.
Voisiko joku suomentaa? En puhu vähä-älyistä naista. Ja itse kysymykseen: yks hailee, kunhan olet hyvännäköinen. Intialaiset hihhulinaiset on yleensä seksikkäitä.
Vierailija kirjoitti:
valtava turn off
Jos mies pitää henkistä kasvua turn offina, niin tällainen mies on kyllä itse aivan täysi turn off.
Naisena odotan kumppanilta kyllä kiinostusta henkiseen kasvuun. Mies, joka meditoi, lukee self kirjallisuutta, ja pyrkii kehittämään itseään eri tavoin on todella kiihottava. Örveltäjät ei kiinnosta.
valtava turn off