Ällöttääkö teitäkin tuo Naked Attraction?
Minusta vastenmielinen idea tuollainen tirkistelyohjelma. Alkaa olla ilmeisesti tosi-tv-ohjelmaideat vähissä. Ihmettelen kuka tämmöiseen ohjelmaan osallistuu ja muutenkin epäkiinnostavaa roskaa koko ohjelma, olevinaan tietenkin edistyksellinen, kohauttaa ja kehopositiivinen.
Kommentit (263)
Vierailija kirjoitti:
Viimeinen vanhempi nainen tämän päivän jaksossa, joka valitsi isomunaisen miehen oli todella kaunis ja fiksu. Voisin tutustua jos olisin toisessa tilanteessa kuin nyt.
Kaunis kyllä ja kaunis vartalo hänellä oli. Itse olen suunnilleen hänen ikäisensä, arviolta, enkä läheskään yhtä timmissä kunnossa. Mutta itse myös jätin lävistykset pois jo yli 20 vuotta sitten. Niistä en tykännyt enkä usko, että olisin omalla urallani menestynyt, jos olisin niitä halunnut pitää.
Vierailija kirjoitti:
Täällä ruman alapään ja riipputissit omistavat yh:t haukkuvat ohjelmaa. Heillä ei ole kuitenkaan rohkeutta osallistua ohjelmaan itse vaan piilottelevat peiton alla karseaa reppuaan.
Mikä helv.etti siinä on että aina pitää kuvitella että kyse on kateudesta? Minulla on riipputissit ja roikkuva maha ja olen jo muutamassa viestissä kehunut ohjelmaa juuri sen takia, että on erittäin tervettä nähdä vihdoinkin muokkaamattomia kuvia.
Yhtä "hedelmällistä" keskustelua olisi jos minä irvailisin täällä että pienikulliset miehet haukkuvat ohjelmaa kun eivät itse kehtaisi sinne mennä.
Vahingossa vilkaisin, ja oli kyllä ihan pehvasta.
Tuo Kihlström taitaa olla melkoinen perverssi, on mukana mitä oudoimmissa ohjelmissa ja jutut ovat hyvin kummia. Ei vaikuta ihan tasapainoiselta.
Kaikilla naisilla on sarjassa ollut viivapimppi, milloin näemme luonnoliset - ulkonevat häpyhuulet?
Vierailija kirjoitti:
"Kuka viitsii tollasia katsoa ?"
Katsojalukujen perusteella näyttää Suomestakin tällaisia katsojia kosolti löytyvän. Enkä ihmettgele yhtään. Hyvää viihdettä.
Mistä löytyy dplay:n katsojaluvut? Tuohan ei ole tv-kanava vaan suoratoistopalvelu.
Vierailija kirjoitti:
Yhdellä mimmillä on persuussa Audi-tatuointi ...
Hänellä on myös lävistys klitoriksen hupussa.
Tavallaan kiva nähdä kyllä erilaisia kehoja, mutta silti ohjelmasta jää aika pinnallinen kuva tietysti. Onhan koko pointtikin valita se itseä ulkoisesti miellyttävä tyyppi treffeille. Aika usein ihan "sattumalta" se valittu tuntuu olevan se eniten vallitsevien kauneusihanteiden mukainen ainakin vartaloltaan... Eli tiedä häntä, pääsevätkö tässä ne mukamas erilaiset äänet sitten kuitenkaan kuuluviin.
Juontaja tuntuu välillä laittavan sanoja osallistujien suuhun. Toki hänen tehtävänsä on pitää keskustelua yllä, mutta jos ne suurimmat kehut tulevat juontajan suusta ja osallistuja vaan myötäilee, niin jää aika kumma fiilis. Kehuja tulee paljon, mutta tuntuu että suoruus jää puuttumaan. Ehkä se on hyväkin ja tarkoitus.
Jaksosta, jossa oli tuo kokonaan tatuoitu nainen jäi erityisesti fiilis, että miesosallistuja valitsi "finaaliin" laihan tatuoidun lisäksi vähän ylipainoisen tyypin vain jotta ei jättäisi itsestään niin pinnallista kuvaa. Tiesi jo, että vie treffeille sen tatuoidun. Koko jakson ajan kehui vuolaasti toista hoikkaa naista, mutta finaalista tiputti sitten hänet kuitenkin.
Erikoinen ohjelma. Ei ihme, ettei mikään tv-kanava ole tätä ostanut.
Hassun hauska formaatti. Ja Kihlström toki mukana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi paska.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten voi ällöttää moinen?
Onko alaston ihminen ällöttävä? Kuinka kauas ollaankaan vieraannuttu... En sano että toi olis maailman järkevin ohjelma, mutta en ymmärrä tätä ällötystä jonka aiheuttaa.
No itseasiassa, kyllä, alaston ihmiskroppa on yleensä enempi tai vähempi ruma. Paremmilta kaikki näyttää vaatteet päällä.
Ja vaikka ei oiskaan, niin jotenkin tuon ohjelman idea on sellanen ällö, ja ihmiset jotka haluaa mennä tollaseen ja vielä televisioon ovat ällöjä.
Tämä. Musta vaan tosi laihat ihmiset saisi muutenkin mennä noihin ohjelmiin tyyliin bmi 15-17 maksimissaan. Läski on vaan niin sairaan rumaa pienissäkin määrin, vaikka itse bmi 39 näin sanonkin.
Kyllä ällöttää!! Tuo Marja Kihlström on olevinaan sitten joku asiantuntija? Voi luoja mitä paskaa nykytelevisio on!
Samaa paskaa kuin Sex Tapes (vai mikä v*ttu sen ohjelman nimi oli). Ollaan muka niin asialinjalla "kasvatetaan" immeisiä paremmaksi ja mitä lie.
Hyi. Karvamahoja ja läskiperseitä elimet blurrattuna.
Vierailija kirjoitti:
Ei ällötä, päinvastoin. Katsoin eilen kaikki neljä tähän mennessä julkaistua jaksoa ja vaikka konsepti itsessään on korni, niin on todella hyvä ihmisten nähdä tavallisia, muokkaamattomia eri ikäisten ihmisten vartaloita.
Suosittelen, vaikka onkin muuten kaupallista roskaa. Lisää tuollaista kuvastoa pitäisi olla muutenkin kaiken silotellun muoti-, insta- ja pokekuvaston rinnalla.
Kantsii käydä uimahallissa, näkee ihan normaaleja kehoja.
Mä katon tuota utubesta. Siellä on täysimittaisena brittiversiota. Aina ne miehet valkkaa sen laihimman naisen. Parilla muidulla oli niin isot mahat, ettei pim pit edes näkynyt😁 Kaikilla muuten on karvat ajeltu ja kuvailevat sellaisia siisteiksi ha puhtaiksi. Järkyttyisivät varmaan suomalaiset tuherot nähtyään😆
Vierailija kirjoitti:
Hyi. Karvamahoja ja läskiperseitä elimet blurrattuna.
Eli yhtäkään jaksoa et ole oikeasti katsonut, MOT.
Olen katsonut brittiversion kaksi kautta ja yhden jakson suomalaista enkä jaksa kyllä pidemmälle suomalaista, on niin jotenkin hidas ja jäyhä ja se juontaja on aivan kamala. Miksi ei ole sellainen hauska ja sanavalmis kuin brittiversiossa vaan jäätävä kalikka?
Itse en pidä ohjelmaa ällöttävänä tai kuvottavana vaan oikeastaan aika mielenkiintoisena. Erilaiset ihmiset viehättyvät eri piirteistä ja se on kiinnostavaa. Usein mietin kenet itse valitsisin ja se ohjelmassa ollut valitsi ihan toisin. Usein myös pystyi toki arvaamaan, ne yleisten viehättävyyskriteerien mukaan "parhaat" tulivat valituksi. Joitain kertoja tuli sellainen olo, että eivät kehdanneet pudottaa heti niitä, joilla joku rajoite tai epäviehättävä ominaisuus.
En kyllä katso mitään Temppareita tai Ex on the beachia, Paratiisihotelleja sun muita, mutta tämä on jotenkin mielenkiintoisempi. Pidin myös kovasti niistä väli-inserteistä, joissa kerrotaan faktoja biologiasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi paska.
Miten tämä vaikuttaa sinun seksuaaliterveyteesi? Hänen pilluussaan se koru on...
Sama. Olen kuvitellut, etten ikinä enää kehtaisi näyttäytyä alastomana muille kuin tuolle puolisolleni, ja hävennyt rintojani joissa nännit eivät törrötä kauniisti ylöspäin, mutta niin vaan nuorella naisella oli samanlaiset rinnat kuin itselläni ja mies mitä ilmeisimmin piti niitä haluttavina.