Ällöttääkö teitäkin tuo Naked Attraction?
Minusta vastenmielinen idea tuollainen tirkistelyohjelma. Alkaa olla ilmeisesti tosi-tv-ohjelmaideat vähissä. Ihmettelen kuka tämmöiseen ohjelmaan osallistuu ja muutenkin epäkiinnostavaa roskaa koko ohjelma, olevinaan tietenkin edistyksellinen, kohauttaa ja kehopositiivinen.
Kommentit (263)
Aloittajan kysymys on suomennettuna "Ällöttääkö teitäkin ihmisvartalo?". Itse vastaan, että ei ällötä ja säälin niitä, joita ällöttää, koska joutuvat elämään sellaisessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tirkistelijät onnessaan😁
Mä luulin että siinä on tuherot ja killuttimet pixelöity. Näyttääkö ne nekin? Jos ei näytä, niin eipä siinä paljon tirkisteltävää ole.
Kyllä siellä näkyy ihan koko komeus, vain trailereissa on kriittiset paikat sumennettu.
Katsoin ekan jakson ja musta on kiinnostavaa päästä näkemään erilaisia vartaloita ja nähdä, millaisista piirteistä ihmiset saattaa tykätä. En osaa tästä sen suuremmin pöyristyä.
En aio katsoa, puistattava ohjelmaidea minustakin. Mitä seuraavaksi? Vieläkö on mahdollista mennä alemmas... B-julkkisten suosikkiperversiot, isäntänä Tauski? Ensitreffit alttarilla Alasti-edition? Tempparit hoitokodissa?
Joo. Ei ole kyllä enää päätä ei häntää näissä "reality",ohjelmissa.
Enää ei puutu kuin joku "hakkaa kamu" tai "tapa jäämättä kiinni"-formaatti.
Vierailija kirjoitti:
Ne ohjelman mainoksetkin on kuvottavia.
Todella ällöttävä ohjelmaidea.
Kehopositiivisuus ylipäätänsä on todella sairasta. Järkyttävää kuraa tällainen rappio-ohjelma.
Ällöttävä on ja en aio katsoa. Yhden uutisen menin klikkaamaan, kun oli tuore juttu, mutta sen jälkeen olen välttänyt niidenkin klikkailua, etten tukisi sitenkään tämmöistä sairasta juttua. Ainoa hyvä puoli niissä uutisissa on, että niissä yleensä näkyy ohjelmaan osallistuvan pärstä jo thumbnailissa, niin avaamattakin tietää, minkä näköisiä ukkoja tulevaisuudessa välttää, jos sattuisivat tulemaan vastaan. Tosin ohjelmaan osallistuvat ukot ovat näyttäneet jotenkin samalta aina... Sellaisilta, joita olisi varmaan vältellyt muutenkin. En nyt lähde kuvailemaan tässä, että miltä. :D
Ihmisillä, jotka tuohon hommaan hakevat, on pakko olla yhdessä tietyssä elimessä aika vakavia puutteita. Kai sitten ihan normaalia, että esittelevät niitä elimiä, joiden osalta kokevat olevan edes jotakin annettavaa. Ja hyvä, että tuollaiseen ohjelmaan mielivät pariutuvat keskenään. :) Me normaalit ihmiset säästymme sitten heiltä. Keskittykää asioiden positiivisiin puoliin!
Onko tää Naked Attraction TAAS sellainen alaston ohjelma jossa alastomat kohdat on peitetty pikselimössöllä??? Vai nähdäänkö kerranki oikeasti alastomuutta?
En aio itse katsoa ohjelmaa, mutta mietin, että millainen ihminen osallistuu tuohon? Ei voi olla kyllä ihan normaali. Ei ainakaan voi olla työssäkäyvä. Miten työkaverit/esimies/firman asiakkaat yms. tuollaiseen suhtautuisivat. Vaikka onkin vapaa-ajasta kyse, niin kyllä siinä voi äkkiä tulla kengänkuva pepulle, kun menee esittelemään itseään julkisesti.
Minua ällöttää ulkonäkökeskeisyys. Onko niin, että pelkän ulkomuodon perustella valitaan treffikumppani? Sisältyykö tuohon mitään vuorovaikutusta?
Itse olin hetken aikaa deittipalvelussa enkä ymmärtänyt miesten tarvetta kommentoida ensisijaisesti ulkonäköä. Olin panostanut myös tekstiin, joten sieltäkin olisi voinut löytyä kommentoitavaa.
Aika moni on miettinyt, mitä seuraavaksi. Luin jostain aika hyvän idean, joka varmaan jossain vaiheessa toteutetaankin, kun mikään ei riitä: "Eka kerta suorana TV:ssä".
Vierailija kirjoitti:
Onko tää Naked Attraction TAAS sellainen alaston ohjelma jossa alastomat kohdat on peitetty pikselimössöllä??? Vai nähdäänkö kerranki oikeasti alastomuutta?
Todettu jo useasti tässäkin ketjussa, että kaikki näytetään.
Vierailija kirjoitti:
Ei kait sitä pakko ole katsoa.
Sincc
Kuulepa huomiohoro Sincc. Ne ohjelman mainoksetkin tulevat silmille tahtomattakin. Ikävä katsella toisten alastomia, tässä yhteydessä vastenmielisiä kehoja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Todettu jo useasti tässäkin ketjussa, että kaikki näytetään.
Kerranki! Aivan mahtavaa.
Minua ei ällötä alastomat ihmiset tvssä, vaan tämä konsepti. Kehonosien ruotiminen ja parinvalinta perseitä vertailemalla. Minä en näe tätä minään alastomuuden ja luonnollisuuden ilosanomana. Alastomia ihmisvartaloita voitaisiin esittää televisiossa paljon kauniimmassa ja arvostavammassa valossa.
Vierailija kirjoitti:
Sairaammaksi menee vain tämä maailma. Jää minulta katsomatta. Televisiota muutenkin katson enää todella harvoin, kun ei sieltä mitään järkevää tule.
N26
Toi on aika tyypillinen ”ennen kaikki oli paremmin” -valitusvirsi. Maailma on kokonaisuutta ajatellen tullut jatkuvasti vähemmän sairaaksi, ihan etiikan ja moraalinkin tasolla. Enää ei myydä lapsia huutolaisiksi, raiskata naisia avioliiton sisällä ilman rangaistusta tai sallita bordelleja.
Telkkaria ei ole pakko katsoa. Siellä on kanavamäärä noussut sitten 80-luvun.
Mikä mahtaa olla sellaisessa ihmisessä vialla, ketä ällöttää maailman luonnollisin asia, alastomuus? Tai kutsuu sitä _sairaaksi_.
Ja ei, ihmiskeho ei ole rinnastettavissa eritteisiin jos joku nyt aatteli tulla tähän huutelemaan että luonnollista se paskominen ja piereminenkin on mutta ei silti tahdo katsoa sitä telkkarista. Paitsi että näistä on tehty viihdettä jo niin kauan kun kyseinen käsite on ollut olemassa :)
En nyt ota kantaa ohjelman järkevyyteen, en ole tosi-tv:n ystävä, mutta yhdestä asiasta pakko antaa sille kiitosta: siinä näkyy kaikenlaisia vartaloita eikä mukaan ole otettu vain kaikesta timmeimpiä. Nykyisessä kiiltokuvamaailmassa on tärkeää että normalisoidaan myös niitä normaaleja vartaloita. Ilmeisesti tälle on luultua kovempi tarve jos normaali ihmisvartalo herättää muissa etovuutta.
Vierailija kirjoitti:
Minun televisiossani on sellainen kaukosäädin. Siitä kun nappuloita painelee niin pääsee toiselle kanavalle jossa ei pilit killu eikä tuherot vilku.
Herttainen juhannusruno, vaikka joulu on lähellä. :D
Mitä se sun takapuoltas kaivaa ja päätä pakottaa! Anna olla. Älä katso. Ei ole pakko.
Asia ei sulle kuulu milläänlailla mitä muut tekee. Pysy itse poissa kun ei kelpaa.