Ällöttääkö teitäkin tuo Naked Attraction?
Minusta vastenmielinen idea tuollainen tirkistelyohjelma. Alkaa olla ilmeisesti tosi-tv-ohjelmaideat vähissä. Ihmettelen kuka tämmöiseen ohjelmaan osallistuu ja muutenkin epäkiinnostavaa roskaa koko ohjelma, olevinaan tietenkin edistyksellinen, kohauttaa ja kehopositiivinen.
Kommentit (263)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Katsoin yhden jakson. Jotenkin kaikki olivat enemmän tai vähemmän vaivaantuneen oloisia, juontajakin. Naiset vääntelehtivät kummasti. Ällöttävä ohjelma, mielummin katson napakymppiä.
Minun mielestä, eniten on tullut ilmi kommentteja osallistujien taholta kun putoavat, että olipa hyvä ja voimaannuttava kokemus esiintyä ilkosillaan. Hyvin moni on sitä tuonut esiin.
Voi olla voimaannuttava kokemus jos on jo valmiiksi latvasta laho.
Minusta olisi kiintoisaa, jos ohjelman juontajakin olisi tasa-arvon mukaisesti alasti ohjelman lopussa. Myös heteroita pitäisi olla enemmän mukana, koska lienemme vielä toistaiseksi enemmistönä Suomessa.
Ei muuten mutta nuo lihavat ihmiset etoo. Miksi niitä edes otetaan mukaan kun kukaan ei halua lihavaa kumppania tai edes panoa,se on fakta.
Ei ällötä. Mielenkiintoinen ohjelma ja juontajalla hyvä tyyli, kunnioittava ja arvostava. Itse en kykenisi menemään tuonne, mutta hienoa että löytyy näin rohkeita ihmisiä. Ohjelman kehot ovat normaaleja, erilaisia, opettavaista nähdä ainakin nuoremmille näin kiiltosomen aikoina.
Miksei TV:stä tule Suomen suurin kulli kisaa?
Eikö sitä kannattaisi etsiä oikein teevee ohjelman voimin?
Kyllä, eivät edes vedä kameroiden edessä pientä koepolkaisua ennen päätöksen tekoa.
Oksennus oksennus oksennus ohjelma🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮
En ole ollenkaan katsonut, joten ei vaikuta mitenkään elämääni.
Ei ällötä, koska en ole edes koskaan katsonut.
Peräkammarin vanhatpojat katsoo ja tumputtaa. Eivät muualla alastomia naisia näe.
Minusta liian paljon kuvottavuutta etten voi katsoa.
Aika voimaannuttavaa katsoa kun siellä kehutaan rumempia vartaloita kuin mitä itsellä on. Olen oppinut rakastamaan omaa vartaloani enemmän.
Olen nähnyt vain mainospätkän, e v v k.
Niin typerä ohjelmaformaatti, menee samaan kategoriaan mitä tempparit, ensitreffit alttarilla ja mitä näitä kaikkia onkaan..
Ei ällötä mikään TV ohjelma. Itse valitsen mitä katson.
Vierailija kirjoitti:
Ne ohjelman mainoksetkin on kuvottavia.
Todella ällöttävä ohjelmaidea.
"Nytkö on sopiva hetki näyttää munaa". Oli mainoslause.
Katsoin ja ihmettelin miten rumia me ihmiset ollaan. Oikeasti. Miten olemme täällä pärjänneet? Eläimet ovat kauniimpia eikä tarvitse vetää mitään sukuelinjuttija tähän. Eläimet ovat yleensä täydellisiä. Meillä ihmisillä on outoja juttuja kehossa.
Onkohan yksikään parisuhde syntynyt tässä ohjelmassa?
Olen itsekin lihava valas ja täytyy sanoa, että lihavat ihmiset ovat usein saakelin rumia (mutta niin ovat langanlaihatkin). Varsinkin jos yrittävät tunkea itsensä leggingseihin tai muuten vain tiukkoihin vaatteisiin ja ne läskit tursuavat sieltä reunojen välistä...
Minua ei saisi esiintymään nakuna tai tiukoissa vaatteissa edes rahallisesta korvauksesta.