Jotenkin ärsyttävän näköisiä nuo jotka mennä tömistelevät niin pirtsakkana että lähes päälaella oleva poninhäntä heiluu puolelta toiselle
Kommentit (41)
Onko se vähemmän ärsyttävää, jos ponnari heilahtelee vähän väsähtäneesti?
Joo nämä on Helsinki täynnä varsinkin Töölössä, sitten niillä on vielä noita karmean näköisiä mustia toppatakkeja jotka ulottuvat nilkkoihin asti ja lenkkarit.
Noi tyypit ovat kuin aivottomia kanoja ja silti saavat kaikki työpaikat ja miehet.
Monesti ponnaripäisillä miehillä on jotkut liivit.
Miksi sitä ponihäntää pitää heiluttaa edestakaisin puolelta toiselle? Helvetin typerän näköistä ja antaa yksinkertaisen kuvan ihmisestä.
Ei sitä tahallaan heiluteta. Kun kävelee nopeasti ja ponnari on hyvin korkealla niin se heiluu.
Vierailija kirjoitti:
Onko se vähemmän ärsyttävää, jos ponnari heilahtelee vähän väsähtäneesti?
On.
Vierailija kirjoitti:
Ei sitä tahallaan heiluteta. Kun kävelee nopeasti ja ponnari on hyvin korkealla niin se heiluu.
Toi voi olla joillekin vähän liian vaikea asia käsittää.
Oon nelikymppinen tuollainen kuvaamasi rasittava tyyppi. Pidän lähes aina ponnaria, koska olen laiska laittamaan hiuksia sen kummemmin ja minulla on pitkät hiukset. Harrastan myös päivittäin urheilua, joten siksikin hiukset on pidettävä kiinni. Kävelen ripeästi, koska lähden aina liian myöhään liikkeelle. En ole ikinä nähnyt että ponnari pysyisi paikallaan reippaasti kävellessä, toisaalta ei ole tullut mieleenkään että se voi ärsyttää toisia.
ei ärsytä yhtään. noille kun vielä kuvittelee korsetin ja nahkaruoskan, niin päinvastoin
pirteät ei ärsytä, mutta av palstan saamattomat mt-ongelmaiset korona-ahdistusta valittavat sossunpummit ärsyttää
Täälläkin yksi ponnaripää;)
Nelikymppinen olen, joten en tyttö, mutta urheilen paljon, niin onhan se askeltaminenkin reipasta.
Voitte lukea synneikseni vielä hymyilyn ja yleensäkin positiivisen ja avoimen katsantokannan.
Saako tälläistä edes palstalla sanoa, mutta yleensä olen ihan onnellinen urheillessani, tehdessäni töitä ja ollessani perheeni kanssa. Ponnari heilahdellen tietenkin.
Vierailija kirjoitti:
Miksi ihmeesä kukaan pitää ponnaria niskassa? Tosi flegmaattisen näköistä kun se roikkuu aneemisena sillai eikä heilahtele, vaikka kuinka heiluttaisi. Just päälaella tai ainakin takaraivolla sen tulee olla!
Pitääkin laittaa huomenna ponnari ja heiluttamalla heiluttaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toi voi olla joillekin vähän liian vaikea asia käsittää.
Juuri sellaiselle, joka ei liikehdi nopeasti vaan matelee kuin tiiliskivet jaloissaan oleva täi tervassa... ;) Samoja, jotka ärsyyntyvät muiden energiasta, koska ovat itse sen vastakohtia!
Vierailija kirjoitti:
Joo nämä on Helsinki täynnä varsinkin Töölössä, sitten niillä on vielä noita karmean näköisiä mustia toppatakkeja jotka ulottuvat nilkkoihin asti ja lenkkarit.
Noi tyypit ovat kuin aivottomia kanoja ja silti saavat kaikki työpaikat ja miehet.
Happamia on pihlajan marjat 😂
Entäs sitten se työpaikan kaikkille-kiva-keinopirtee teennäisine hymyineen kimittämässä jokaiselle vuorollaan "he-ii, mitä sulle kuuluu?" joka helvetin aamu. Ja muutama silmien räpsy päälle.
Vierailija kirjoitti:
Sanopas muuta! Saavat HYVÄT työpaikat ja PAREMMAT miehet. Elävät lisäksi inhottavan tasapainoista elämää ja nauttivat siitä. Oikein tulee kokkareista oksennusta suuhun kun niitä ajattelee.
Kivempia ne on kuin aloittajan kaltaiset tuhnun hajuiset plösöt, jotka tiirailee katkerana muita.
No, ei ainakaan tämä ministeriön HR. Lyhyt tunkki vartalo. Ehkä hän tosiaan yritti luoda itselleen lisää pituutta?