Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kaija Koo ylimielinen?

08.12.2020 |

Onko artisti Kaija Koo, ylimielinen livenä? Kokemuksia.

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
08.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

On. Pyysin häneltä nimmaria vuosia sitten ja oli kyllä niin ylimielinen että kyllä mieleni pahoitin siitä. En ole fanittanut sen jälkeen.

Vierailija
2/15 |
08.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On. Pyysin häneltä nimmaria vuosia sitten ja oli kyllä niin ylimielinen että kyllä mieleni pahoitin siitä. En ole fanittanut sen jälkeen.

Mitä ihmeen virkaa noilla nimmareilla on?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
08.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä on, napautti erityislapselle, että mitä sä siinä tölläät.

Vierailija
4/15 |
08.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin. Vaikuttaa ihan mukavalta ihmiseltä. 

Vierailija
5/15 |
08.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ottihan se sen varatun ukkomiehenkin. Mielestään seksin puutteessa ansaitsi hänet.

Vierailija
6/15 |
08.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nähnyt häntä todella monta kertaa eräässä kahvilassa, jossa hän käy. Vaikuttaa ihan tavalliselta ja ystävälliseltä, on jutellut vieraidenkin kanssa. Ihmettelen vain, miten paljon hän siellä kahvilassa on, kun itse käyn harvakseltaan ja hän on aina siellä!

Vierailija
7/15 |
08.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

On. Asiakaspalvelijoille osaa olla tosi törkeä ja pompottava. Olen valitettavasti joutunut palvelemaan häntä usein.

Vierailija
8/15 |
08.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran nähnyt esiintymässä kaupunkifestareilla pienehkössä kaupungissa. Ilmeisesti pienemmälle yleisölle on okei vetää keikka tympeään sävyyn läpi. Ja lyhyt sellainen.

Ihmettelinkin silloin, että mikä on suosion salaisuus jos esiintyminen on tätä tasoa.

Vierailija
9/15 |
08.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naurettavaa..

-Kaija-

Vierailija
10/15 |
08.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin samassa koulussa yhtä aikaa. Oli koulun coolein mimmi ja sitten kun pääsi Maukka Perusjätkän kanssa levyttämään ja värjäsi hiukset kaksivärisiksi (siihen aikaan kuuminta hottia) niin jo ihan rokkistara, jota me nuoremmat oppilaat ihaillen seurasimme ja salakuuntelimme välitunneilla ja ruokalassa.

Vierailija
11/15 |
08.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nimmarien kinuajat ovat typerää sakkia, mitä hittoa ne sillä raapustuksella tekee, saako siitä edes selvää, kuka sen on sutaissut?

Vierailija
12/15 |
08.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaija on varmasti hyvä tyyppi! En epäile hetkeäkään

Vierailija
13/15 |
08.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nimmarien kinuajat ovat typerää sakkia, mitä hittoa ne sillä raapustuksella tekee, saako siitä edes selvää, kuka sen on sutaissut?

Kiitos diagnoosista. Et vaikuta kovin fiksulta itsekkään. Mutta parempaa päivän jatkoa sinulle.

Vierailija
14/15 |
08.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää palsta on kyllä yks kateellisten panettelijoiden kenttä.

Mistä teitä on tänne nyt niin moneen ketjuun pesiytynyt?

Täällä on ollut ihan hyvähenkistä ja rakentavaa keskustelua, ja nyt jotkut dissaa siellä ja täällä ihan työkseen.

Menkää torille huuteleen.

Mitä te täällä?

Vierailija
15/15 |
08.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin samassa koulussa yhtä aikaa. Oli koulun coolein mimmi ja sitten kun pääsi Maukka Perusjätkän kanssa levyttämään ja värjäsi hiukset kaksivärisiksi (siihen aikaan kuuminta hottia) niin jo ihan rokkistara, jota me nuoremmat oppilaat ihaillen seurasimme ja salakuuntelimme välitunneilla ja ruokalassa.

Nostiko se Maukan alla korkkarit kohti kattoa?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän seitsemän