Kaija Koo ylimielinen?
Kommentit (15)
Vierailija kirjoitti:
On. Pyysin häneltä nimmaria vuosia sitten ja oli kyllä niin ylimielinen että kyllä mieleni pahoitin siitä. En ole fanittanut sen jälkeen.
Mitä ihmeen virkaa noilla nimmareilla on?
Kyllä on, napautti erityislapselle, että mitä sä siinä tölläät.
Tuskin. Vaikuttaa ihan mukavalta ihmiseltä.
Ottihan se sen varatun ukkomiehenkin. Mielestään seksin puutteessa ansaitsi hänet.
Olen nähnyt häntä todella monta kertaa eräässä kahvilassa, jossa hän käy. Vaikuttaa ihan tavalliselta ja ystävälliseltä, on jutellut vieraidenkin kanssa. Ihmettelen vain, miten paljon hän siellä kahvilassa on, kun itse käyn harvakseltaan ja hän on aina siellä!
On. Asiakaspalvelijoille osaa olla tosi törkeä ja pompottava. Olen valitettavasti joutunut palvelemaan häntä usein.
Kerran nähnyt esiintymässä kaupunkifestareilla pienehkössä kaupungissa. Ilmeisesti pienemmälle yleisölle on okei vetää keikka tympeään sävyyn läpi. Ja lyhyt sellainen.
Ihmettelinkin silloin, että mikä on suosion salaisuus jos esiintyminen on tätä tasoa.
Olin samassa koulussa yhtä aikaa. Oli koulun coolein mimmi ja sitten kun pääsi Maukka Perusjätkän kanssa levyttämään ja värjäsi hiukset kaksivärisiksi (siihen aikaan kuuminta hottia) niin jo ihan rokkistara, jota me nuoremmat oppilaat ihaillen seurasimme ja salakuuntelimme välitunneilla ja ruokalassa.
Nimmarien kinuajat ovat typerää sakkia, mitä hittoa ne sillä raapustuksella tekee, saako siitä edes selvää, kuka sen on sutaissut?
Kaija on varmasti hyvä tyyppi! En epäile hetkeäkään
Vierailija kirjoitti:
Nimmarien kinuajat ovat typerää sakkia, mitä hittoa ne sillä raapustuksella tekee, saako siitä edes selvää, kuka sen on sutaissut?
Kiitos diagnoosista. Et vaikuta kovin fiksulta itsekkään. Mutta parempaa päivän jatkoa sinulle.
Tää palsta on kyllä yks kateellisten panettelijoiden kenttä.
Mistä teitä on tänne nyt niin moneen ketjuun pesiytynyt?
Täällä on ollut ihan hyvähenkistä ja rakentavaa keskustelua, ja nyt jotkut dissaa siellä ja täällä ihan työkseen.
Menkää torille huuteleen.
Mitä te täällä?
Vierailija kirjoitti:
Olin samassa koulussa yhtä aikaa. Oli koulun coolein mimmi ja sitten kun pääsi Maukka Perusjätkän kanssa levyttämään ja värjäsi hiukset kaksivärisiksi (siihen aikaan kuuminta hottia) niin jo ihan rokkistara, jota me nuoremmat oppilaat ihaillen seurasimme ja salakuuntelimme välitunneilla ja ruokalassa.
Nostiko se Maukan alla korkkarit kohti kattoa?
On. Pyysin häneltä nimmaria vuosia sitten ja oli kyllä niin ylimielinen että kyllä mieleni pahoitin siitä. En ole fanittanut sen jälkeen.