Luuletteko te työttömiä haukkuvat että me halutaan olla työttömiä?
Olisin mieluiten työssä kuin istuisin ja makaisin kotona 24/7 mutta jos varsinkin on mielenterveysongelmia ja muita terveysongelmia ja kokoajan hyppää työttömyyden ja sairasloman välillä kun ei psyyke ja kroppa kestä nykyistä työelämää. Ei se ole kivaa olla kotona ja ei pysty nauttimaan elämästä ja kokoajan saa tapella mistä rahaa ja täyttele hakemuksia kelaan ja sinne ja tänne ja ole niin toimintakyvytön lopulta että muisti huono, kunto huono jne.
Minä en jaksa vaan mieluummin olisin kuollut kuin eläisin näin koko loppuelämän.
Hävettää olla työtön ja työkyvytön ja selitellä miksi en ole töissä tai hae sinne ja tänne ja kokoajan pitää keksiä luovia vastauksia koska jos sanoo ettei pää kestä johtaisi vain henkiseen teloitukseen muiden osalta niin pitää valehdella koska Suomessa ei vieläkään voi psyykkisistä sairauksista kunnolla puhua ja työ on Suomessa jumalasta seuraavaa että tyyliin roviolle tällaiset luuserit.
Olen täysin vammanen luuseri.
Mieluiten tekisin mieluista hommaa mutta on niin vähän sopivia hommia koska väärässä työssä sekoaisin ja ajaisin lopulta puuta päin.
Olen vammanen luuseri.
Ihan sama olen typerä idiootti.