Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kuntosalit/ryhmäjumpat yhä auki koronan leviämisalueilla

Täysinvastuutonta
08.12.2020 |

Vastuutonta! Muutama päivä sitten THL vetosi k-saleihin, laittakaa ovet säppiin nyt! Määräysvalta ulottuu vain julkisiin, ei yksityisiin k-saleihin. Ei voida pakottaa. Nyt on jo Turkukin leviämisvaiheessa. Easyfit Elixia Fressi GoGo laittakaa ovet kiinni!

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
08.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksityisiä ei pakoteta koska silloin pitäisi maksaa. Nyt ottavat itse takkiin ja koittavat selviytyä.

Vierailija
2/17 |
08.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei ap, sähän voit antaa sun palkkasi vaikka THL:lle. Jätät vaan asumiskulut ja laskut sun muut maksamatta, et käy ruokakaupassa etkä katso edes telkkaria, koska sähkötkin katkee. Helppoa! Lakkaat vain nostamasta palkkaa!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
08.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä käyn edelleen. Salilla käy todella vähän porukkaa aamupäivästä, usein olen yksin. Ryhmäliikunnassa saa olla max 9 hlöä, aion käydä jos ne saa olla auki. Ei sinne ole pakko mennä jos ei halua.

Vierailija
4/17 |
08.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne oli auki myös keväällä ja tartunnat saatiin silti laskuun.

Vierailija
5/17 |
08.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka itsekin satunnaisesti kävin salilla ennen koronaa, niin pakko myöntää, että tuntuu hyvältä, kun Elixian ynnä muiden paikkojen instagram tinder tradenomi personal trainer bimbot menettävät työpaikkansa. Live Love Laugh vaan sinnekin terkkuja!

t. mies

Vierailija
6/17 |
08.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselleni liikkuminen on henkireikä, enkä todellakaan laita sitä tauolle ellei ole pakko.

T.3

Vierailija
7/17 |
08.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ne laittaa ovet säppiin kun ei ole asiakkaita. Älä siis mene sinne.

Vierailija
8/17 |
08.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En itse aio enää koskaan mennä jäseneksi näihin, jotka pitävät auki. :( 

Tavallaan kevään ymmärsin paremmin, kun oli niin pitkä ajanjakso, mutta nyt olisi lähtökohtaisesti ollut kyse kolmen viikon sulusta muutenkin hiljaisessa joulukuussa.

Muutama vastuullinen pieni toimija ON sulkenut.

Vierailija
9/17 |
08.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itselleni liikkuminen on henkireikä, enkä todellakaan laita sitä tauolle ellei ole pakko.

T.3

Kukaan ei pyydä laittamaan liikkumista tauolle. Liikkua voi missä vain salien ulkopuolella.

(Et sä kaikkia muskeleitasi menetä, vaikka tekisit kuukauden ajan kehonpainotreeniä.)

Vierailija
10/17 |
08.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Salilla käydessä kun pitää ne sormet pois naamalta ja kännykältä on todella pieni mahdollisuus saada tauti, olettaen ettei joku läähätä siinä vieressä. Voithan laittaa maskin vielä varmuuden vuoksi. Käsien pesu ja desifiointi treenin jälkeen tietenkin.

Vierailija
11/17 |
08.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tavallaan kevään ymmärsin paremmin, kun oli niin pitkä ajanjakso, mutta nyt olisi lähtökohtaisesti ollut kyse kolmen viikon sulusta muutenkin hiljaisessa joulukuussa.

Saattaa olla ettei ne sulkeneet enää ikinä aukea. Vai millä luulet että ne maksaa vuokrat ja muut kulut nyt?

Aivan, ei maksa vaan menevät konkkaan.

Vierailija
12/17 |
08.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan tosissasiko veikkaat, että nämä kolme viikkoa ovat viimeinen sulku? Sitä ei jatketa tai sitä ei tule enää uudestaan?

Vierailija
13/17 |
08.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Saattaa olla ettei ne sulkeneet enää ikinä aukea. Vai millä luulet että ne maksaa vuokrat ja muut kulut nyt?

Aivan, ei maksa vaan menevät konkkaan.

Tunnen henkilökohtaisesti yhden tällaisen väliaikaisesti sulkeneen pienen salin omistajan. (Paikkakunta: Tampere.) Ei ole menossa konkkaan. Sellaisen yrityksen talous on aika huonoissa kantimissa, joka ei kestä KUUKAUDEN sulkua. 

Ja jengi on ihan mukavasti maksanut etätunneista verkossa.

Ehkä tilanne on vaikeampi sellaisilla saleilla, joiden toiminnan painopiste on kuntosalilaitteissa eikä tanssi- ja ryhmäliikuntatunneissa. En tiedä. Tässä tapauksessa asiat kuitenkin ihan OK, vaikka on toimittu eettisesti.

Vierailija
14/17 |
08.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan tosissasiko veikkaat, että nämä kolme viikkoa ovat viimeinen sulku? Sitä ei jatketa tai sitä ei tule enää uudestaan?

No siinä kohtaa kai salilla olisi ainakin periaatteessa takaportti ilmoittaa, että suljimme edellisen rajoitusjakson ajaksi, mutta nyt meidän on pakko taas avata, taloutemme ei kestä olla kauempaa kokonaan kiinni.

Vierailija
15/17 |
08.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

T.3

Kukaan ei pyydä laittamaan liikkumista tauolle. Liikkua voi missä vain salien ulkopuolella.

(Et sä kaikkia muskeleitasi menetä, vaikka tekisit kuukauden ajan kehonpainotreeniä.)

Haluan nimenomaan pois kotoota, koska täällä on kaikki (mies ja lapset etänä). Olen lomautettuna, joten treenaaminen on henkireikä mulle.

Vierailija
16/17 |
08.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fitness 24/7 Konalassa riittää tosi paljon väkeä tällä hetkellä.

Erityisen erikoista oli se että juuri kun julkisia paikkoja laitettiin kiinni niin en ollut koskaan nähnyt niin paljon kävijöitä sinä lauantaiaamuna.

Vierailija
17/17 |
08.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

T.3

Haluan nimenomaan pois kotoota, koska täällä on kaikki (mies ja lapset etänä). Olen lomautettuna, joten treenaaminen on henkireikä mulle.

Ymmärrän todella hyvin henkireiän tarpeen, mutta on itsekeskeisesti ajateltu, ettet voi väliaikaisesti luopua juuri tuosta salista. Voit poistua kotoa mihin tahansa ilmansuuntaan, esimerkiksi lenkkipolulle äänikirjaa kuunnellen.