Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kohta kuulen ikkunasta kun roskakuski kiroilee

Vierailija
08.12.2020 |

Kun meillä on niin paljon roskia.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
08.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se ehdotti ukollekin, että kävisi joka viikko. Mies vaan nauroi

Vierailija
2/7 |
08.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiesitkö, että ne voivat laskuttaa ylimääräisistä irtojätteistä?

Eli jos sulla on jätesäkillinen roskaa astian vieressä, voivat lisätä irtoina laskulle, joka on suomeksi sanottuna kalliimpi tapa hoitaa asia kuin lyhentää tyhjennysväliä...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
08.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli jos sulla on jätesäkillinen roskaa astian vieressä, voivat lisätä irtoina laskulle, joka on suomeksi sanottuna kalliimpi tapa hoitaa asia kuin lyhentää tyhjennysväliä...

Kyllä minä tämän tiedän. ap

Vierailija
4/7 |
08.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä tiedän hyvin tämän. Minä maksan, joten turha kiroilla jos on enemmän nostettavaa. Minä maksan kiroilevan liksan kuitenkin, tai olen yksi, joka maksaa. Niin kauan kun hoidan laskut, niin naama umpeen. Jos ei miellytä kuskia nostella, niin vaihtuu yhtiö.

T. ERI

Vierailija
5/7 |
08.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä tiedän hyvin tämän. Minä maksan, joten turha kiroilla jos on enemmän nostettavaa. Minä maksan kiroilevan liksan kuitenkin, tai olen yksi, joka maksaa. Niin kauan kun hoidan laskut, niin naama umpeen. Jos ei miellytä kuskia nostella, niin vaihtuu yhtiö.

T. ERI

Sinulla ei kuule ole mitään valtuuksia kuskin sanan- ja ilmaisunvapautta rajoittamaan. Tämä saa kiroilla tai vaikka laulaa Frederikin hittejä niin paljon kuin tahtoo.

Vierailija
6/7 |
08.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä minä tämän tiedän. ap

No eipä sitten muuta kuin tuhlaa rahaa maksamalla ylimääräisistä

Itse käytän rahani mieluummin johonkin ihan muuhun mutta kukin tavallaan

Vierailija
7/7 |
08.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä jäteyhtiö tyhjentää ainoastaan jätepurkin. Jos siihen viereen on jätetty jotain, niin siihen jää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan kolme