Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Eturauhasorgasmi?

Vierailija
08.12.2020 |

Jep, homppelien hommaahan tämä on, joten jatka seuraavaan aiheeseen jos ahdistaa.

Vuoden verran olen nyt treenannut Aneroksella ja saanut aikaan ihan mielettömiä tuntemuksia. En kuitenkaan ole varma että miltä eturauhasorgasmin pitäisi tuntua? Yleensä tuntemukset ovat koko ajan voimistuvia, kestävät pitkään ja lopulta tuntuvat paljon paremmalta kuin ns. normaali laukeaminen. Mutta varsinaista laukeamisen tunnetta ei tule. Kerran tosin kävi niin, että yhtäkkiä eturauhasesta alkoi säteilemään aaltoja kohti varpaita ja kasvoja ja tunne oli aivan mieletön. Ihan kuin koko kroppa olisi saanut orgasmin. Valitettavasti tämä ei ole onnistunut vasta kuin kerran, mutta yritys jatkuu.

Ja penikseen tosiaan ei kosketa koko session aikana lainkaan, eikä yleensä ole edes erektiota. "Sivuoireena" tälle on se, että kun vaimon kanssa illalla harrastaa seksiä niin erektio on kuin kiveä ja laukeaa niin lujaa, että silmissä pimenee.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
08.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä vähän samanlaisia kokemuksia tuosta kokokropan eturauhasorgasmista. Vähän vaati harjoittelua opetella rentoutumaan, mutta nautinto on kyllä todella huima. Pariin kertaan olen kyllä lauennut siten, että vaikka ei käsin kaluun koskettukaan, niin sperma ikäänkuin tulvi kalusta orkun tullessa, silloin on ollut takana useampi päivä ilman seksiä. Jännä tunne. Ollaan vaimonkin kanssa leikitty peppuleikkejä yhdessä (strap-on) ja silloin hän aina hyväilee samalla penistäni runsaan liukkarin kanssa -  ne orkut ovat aina aivan järkkykovia.

ja joo...kaikki lapselliset homohätäilykommentit voi tästäkin jättää välistä.

Vierailija
2/4 |
08.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuten aloittajalla, mullakin meni tosi kauan opetellessa tätä nautinnon lajia. Mutta sitten kun sen on oppinut niin on se upeaa.

Silti on niin, että välillä onnistuu maukkaammin saamaan juuri tuollaisen koko vartaloa vavistavan ihanan kokemuksen. Läheskään aina se ei onnistu.

Olen luullut kaikenlaista ennakkoluuloista homoilusta, mutta näin heteronakin on alkanut mietityttää, miten seksi voisi miehen kanssa toimia. Siis olenkin nyt sitten vissiin wanna-BI :=)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
08.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu paljon fysiologisista ominaisuuksista. Minulla ei ole kovin herkkä etursuhanen, jotenntöitä saa tehdä nautinnon eteen. Jerran on onnistunut laukeaminen aneroksella ja ollut monta kertaa lähellä, mutta löhinnä kunto on loppunut kesken. Ennen laukeamista eturauhanen kovettuu ja kasvaa. Silloin tietää, että lähellä on. Anal hookilla on onnistunut useamman kerran, jopa niin, että kaksi orkkua peräkkäin. Toinen käsin heti perään, koska kullin hermopäätteet eivät saa erurauhashieronnassa ärsykettä. Itsellä tulee molemmin päin järkyttävä seisokki juuri ennen orkkua.

Vierailija
4/4 |
08.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselleni tästä on tullut ainut tapa laueta. Vaimon kanssa alkoi muutama vuosi sitten seksielämä olla hiipunutta ja päätettiin vielä kokeilla josko jokin muuttaisi asian. Eri asioiden kokeilun kautta päädyttiin s/m leikkeihin ja domina/sissy suhteen kokeiluun. Mulla on siis melkein aina siveysvyö. Tai siis munalukko. Ja vaimo panee minua ja nuolettaa itseään ym. Strap onilla saatu orkku on aivan jalat alta vievä, kum kun esim on viikon siveysvyössä ja nuolee sexivaatteissa olevaa kuningatartaan, joka tyydytttyy myös sauvoilla ym.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme viisi