Superlikaiset ikkunat, millä saa parhaiten puhtaaksi
Luulen, ettei ikkunoita ole pesty muutamaan vuoteen ja parvekelaseja koskaan. Parhaat vinkit kehiin, kiitos!
Kommentit (10)
Pese fairyvedellä, jossa loraus etikkaa. Käytä sellaista siivoussutia jossa toinen puoli karkea niin saat jynssättyä kunnolla. Kuivaa lastalla tai hesarilla.
Eikä tuo karkea puoli naarmuta ikkunaa?
Ihan perusfairypesu ei tunnu tehoavan, siksi kysyn.
ap
Mitä ihmettä ikkunoissasi on, jos et fairylla saa puhtaaksi? Itse sain sillä pestyä uuden kodin ikkunat sen jälkeen kun edelliset asukkaat olivat ikkunoiden kunnosta päätellen vuosikausia sitten viimeksi pesseet ja kaiken kukkuraksi polttivat sisällä.
Laita tarpeeksi sitä fairyä. pirkka ei nyt kelpaa.
Hae rautakaupasta oikeaa ikkunanpesuainetta, ei mitään fairya. Astianpesuaineilla jää vain kalvo ikkunan pinnalle, etkä saa sitä oikeasti sillä puhtaaksi. Eli kunnon aineet ja hyvä lasta, siitä se lähtee! :)
Pesuvatiin kunnon fairy-vettä ja pesusienellä hankaat puhtaaksi niin, että vaahto lentää.
Fairy tai tai varsinainen ikkunanpesuaine. Ja sitten joku kunnon mikrokuituliina ja hyvä lasta on tosi tärkeät.
[quote author="Vierailija" time="24.04.2014 klo 19:25"]
Mitä ihmettä ikkunoissasi on, jos et fairylla saa puhtaaksi? Itse sain sillä pestyä uuden kodin ikkunat sen jälkeen kun edelliset asukkaat olivat ikkunoiden kunnosta päätellen vuosikausia sitten viimeksi pesseet ja kaiken kukkuraksi polttivat sisällä.
[/quote]
En tosiaan tiedä. Kun muutimme, oli erityisesti parvekelasit sen näköiset, että piti heti ryhtyä toimeen. Niistä ei siis fairylla lähtenyt, nuo muut ikkunat tulevat ihan ok kuntoon kyllä.
Juu, fairy ja etikka toimii parhaiten.
Pese ne