Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Paino tippuu vihdoin!!

Vierailija
08.12.2020 |

Tiedättekö, 2017 lähtien paino alkoi nousemaan ja jäi heilumaan pariksi vuodeksi 85-89 välille, koko kesän paino oli 86 kg vaikka kuinka jumppasin ja yritin laihduttaa ja taas kävi 89 kilossa.

Nyt vihdoin, pitkästä aikaa olo tuntuu tasapainoiselta, tietyt asiat loksahtelevat paikoilleen ja hups, painokin alkoi tippumaan kuin itsestään. Ekaa kertaa pitkästä aikaa paino 81 kg. Uskon, että tästä se lähtee alaspäin. Mulla varmaan kokoajan ollut taustalla niin paljon stressiä, että sekin on estänyt painoa tippumasta (kortisoli) + stressaantuneena syön enemmän.

Päätavoite normipaino 72 kg, mutta 65 kg olisi ehkä paras. Ei ole tehnyt mieli suklaata tai muutakaan mättöä varmaan kuukauteen. Jouluna ajattelin syödä kohtuullisesti kinkkua ja vähän laatikoita, mutten varmasti koske suklaaseen, koska pelkkä ajatuskin alkaa ällöttämään.

Ai vitsi, uskomatonta miten jo 8 kilon painon tippuminen vaikuttaa positiivisesti mielialaan 👏

Muita, jotka ovat pikkuhiljaa etenemässä painon pudotuksen suhteen?

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
08.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut laihduttamatta kutakuinkin 10 vuotta ja "antanut" painon olla luokkaa 85-95 kg. Nyt kuitenkin viidenkympin lähestyessä on tullut olo, että haluan terveemmän ja keveämmän olon. Ostin kuntopyörän ja sen polkeminen on ollut hämmästyttävän luonteva osa päiviäni jo kuusi viikkoa. Ja ihan kuin itsestään syöminenkin on muuttunut kevyeksi mutta nautiskelevaksi.

Olen myös makeansyöntilakossa ja olen opetellut pitämään herkkuina hedelmiä, marjoja ja esim. maitorahkaa.

Aikoinaan laihdutin nälkää tuntien ja nopeasti. Nyt liikunta on isossa roolissa ja kevyt syöminen on tullut jotenkin pakottomasti siihen rinnalle. En ole vielä käynyt vaa'alla, mutta mittaan itseäni. Olen laihtunut todennäköisesti noin 6-7 kiloa kuudessa viikossa.

Onnea ja tsemppiä eteenpäin 👍

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla