Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

kuinka usein parisuhteessa seksiä

Vierailija
24.04.2014 |

Olemme olleet 8vuotta yhdessä mieheni kanssa ja lapsiakin on. Minua ei enään kiinosta oikein seksi. Iltaisin on yleensä väsynyt ja välillä kun on riitaa menee halut ja loukkaanun jos mieheni sanoo jotain ilkeää. Mieheni haluisi seksiä useasti mutta minä en halua kun noin kerran kahessa viikossa. Onko se toista kohtaa väärin kun ei halua. Onko muilla vastaavia kokemuksia.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
24.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.04.2014 klo 13:05"]

Olemme olleet 8vuotta yhdessä mieheni kanssa ja lapsiakin on. Minua ei enään kiinosta oikein seksi. Iltaisin on yleensä väsynyt ja välillä kun on riitaa menee halut ja loukkaanun jos mieheni sanoo jotain ilkeää. Mieheni haluisi seksiä useasti mutta minä en halua kun noin kerran kahessa viikossa. Onko se toista kohtaa väärin kun ei halua. Onko muilla vastaavia kokemuksia.

[/quote]

Ei ole väärin, jos ei halua. Se, että ei tee asialle mitään, on väärin. En tarkoita kuitenkaan sitä, että pitäisi vastentahtoisesti seksiä harrastaa. Mutta uusia toimintatapoja voi oppia. Voi oppia riitelemään paremmin. Voi oppia harrastaman seksiä kun ei ole väsynyt. Voi oppia harrastamaan seksiä jopa väsyneenä. Vähemmän suorittamista, enemmän tekemistä.

Väsyneempi tekee vähemmän seksissä, jossei jaksa on ihan ok lahnailla. Sovintoseksi on parhautta.

Vierailija
2/5 |
24.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi mies ilkeilee? Sulla on selkeät syyt haluttomuuteen : väsymys ja miehen ilkeily. Pystyisitkö tekemään väsymykselle jotain, kuten että mies tehköön enemmän kotitöitä? Sano se sille, että ehkä seksi huvittaisi, jos mies antaisi sun levätä enemmän ja lopettaisi vittuilun.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
24.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.04.2014 klo 13:48"]

Miksi mies ilkeilee? Sulla on selkeät syyt haluttomuuteen : väsymys ja miehen ilkeily. Pystyisitkö tekemään väsymykselle jotain, kuten että mies tehköön enemmän kotitöitä? Sano se sille, että ehkä seksi huvittaisi, jos mies antaisi sun levätä enemmän ja lopettaisi vittuilun.

[/quote]

Sinänsä hyvä neuvo. Ehkä tuolta pois ja selkeämpiä tehtävänjakoja ja aikoja. Kannattaa myös miettiä, että seksi on muutakin kuin penetraatiota. Tai sitten voidaan penetroida muualle kuin perinteiseen paikkaan. Ja liukkaria ostoskoriin! Ja hierontaöljyä. Kortsuja kanssa. Jos on itse väsy, niin säästyy kummasti pesupuuhilta kortsun avulla.

Vierailija
4/5 |
24.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mies tekee kotitöitä ja pärjää hyvin pienillä unilla. Välillä tuntuu ettei hän ymmärrä että minä tarvin enemmän unta. Tuntuu että olemme niin erilaisia ja eri mieltä kaikista asioista. Minä olen kamalan herkkä ja mieheni

on taas vahva luonne ja vanhanaikanen. Haluamme ihan eri asioita tulevaisuudelta.

Vierailija
5/5 |
24.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mies tekee kotitöitä ja pärjää hyvin pienillä unilla. Välillä tuntuu ettei hän ymmärrä että minä tarvin enemmän unta. Tuntuu että olemme niin erilaisia ja eri mieltä kaikista asioista. Minä olen kamalan herkkä ja mieheni

on taas vahva luonne ja vanhanaikanen. Haluamme ihan eri asioita tulevaisuudelta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän viisi