Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Sektioäidit

Vierailija
23.04.2014 |

Oliko teillä sektion jälkeen JÄRKYTTÄVÄ jano? Tulikos kellään leikkauksesta ilmaa vatsan sivuille? Itselläni tuo kipu oli niin kamala etten päässyt sängystä istumaan reiluun vrk, saati sit hakemaan vauvaa sängystään. Ilmaa yritettiin saada eri keinoin pois ja lääkkeiden takia sit lensi laatta.

Kokemuksia toivon.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
23.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, siinä ei paljo haavakipua tuntenut.

Vierailija
2/9 |
23.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmaa oli oikein kunnolla. Hoitaja antoi Cuplatonta tms, auttoi.
Janosta en muista mitään, mutta eihän juomisessa mitään pahaa ole.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
23.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minä sillä, mietin vaan mistä johtunee.

Vierailija
4/9 |
24.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli kova jano sektioiden jälkeen. Tosin juon muutenkin paljon vettä ja osastolla oli mielestäni kauhean kuuma, mutta kyllä siinä varmaan oli kyse myös pienestä nestehukasta (menetin jonkun verran verta ja toisaalta imettämisen alkaessa nestettä poistui enemmän elimistöstä).

Ilmavaivoja oli, mutta niihin auttoi jonkin verran  "ennaltaehkäisevästi" se, että hoitaja kehotti minua ja huonekaveria piereskelemään estoitta ;) Sain lisäksi lääkkeenkin ilmavaivoja vähentämään.

Vierailija
5/9 |
24.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu,kyllä janotti, kun oli lähes vuorokauden paasto takana ja raskausdiabetes. Ilmaa oli vatsa täysi, sen takia halusin jalkeille heti kun sain luvan.

Vierailija
6/9 |
24.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mä muista mitään tuollaista. Hyvin meni ja haava parani nopeasti, kipulääkettä en tarvinut enää kotona.

Vierailija
7/9 |
24.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla tuli tippaa suoneen niin paljon että ei tarvinnut juoda. Ja ilmaa ei tullut mahaan, haava oli kyllä kipeä, ja maha oli kunnolla runneltu, muutaman päivän päästä tuli järkyttävät ruhjeet esiin, joutuivat toista poikaa kaivelemaan vähän kun oli huonossa asennossa, joten sen takia varmaan oli niin pahat, pelästyin kyllä kunnolla. Haavahan oli sekin todella järkyn näköinen. navan vierestä alas.

Vierailija
8/9 |
24.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, janotti aivan kamalasti. Näin unia keltaisesta jaffasta, pullosta jota en koskaan saavuttanut... Jää kieli kiinni kitalakeen kun vaan muisteleekin tilannetta ;)

Vierailija
9/9 |
24.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli kova jano, johtunee anestesia-aineista. Väkisin oli pakko juoda tilkkoja, vaikka kiellettiin ja sitten tietty laattasin. Ilmaakin kertyi, kyllä :(