Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Helvetti!! Onko vika minussa vai onko kotipizzan taso laskenut? Kuiva ja pieni läpykkä ja hinta vain noussut

Vierailija
07.12.2020 |

Ennen pizzat oli isoja, mehukkaita ja täytteitä tursuavia.
Nyt pieni, kuiva ja mauton

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
07.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon huomannut saman. Nyt edellisen hintojen oston jälkeen on myös täytteet pienentyneet.

Alan etsiä uutta vakiopitseriaa.

Tuollaiselle laadukkaalle ketjulle olisi muuten tilausta Suomessa!

Vierailija
2/17 |
07.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu paikasta/tekijästä. Itse söin älyttömän hyvän kotipizzan kuukausi sitten mutta on huonojakin kokemuksia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
07.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me saamme joka viikko hyvää kotipizzaa. Toivottavasti eivät vaihda kokkeja.

Vierailija
4/17 |
07.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotipizzan Kotzone on tosi hyvää😋😋

Vierailija
5/17 |
07.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina ollut semmoisia pieniä ja kusisia paskalättyjä. Kunnon karvakäsipitza on parasta.

Vierailija
6/17 |
07.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä pizzerioiden logiikkaa. Huonontavat pizzoja ja sitten ihmettelevät kun asiakkaat katoavat. Well done :)

Vierailija
7/17 |
07.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuivanut on . Helpompaa kun ostaa kaupasta pitsajauhoja , tomaattimössö purkkeja erilaisia valmiit mausteet ja tekee itse juustoraaste valmiita . Joko tonnikalaa tai paistaa oikeeta jauhelihakastiketta päälle . Tomaatti viipaleet . Ananas paloja . Uunipellille ja siitä leikkaa paloja. Voi ottaa evääksi . Lue kaupassa ohje jauhopussista .

Vierailija
8/17 |
07.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollaan miehen kanssa huomattu sama asia. Nyt on pitänyt etsiä uusi paikka mistä pizzat ostetaan, ja onneksi löydettiinkin. Ei enää kotipizzaan mennä.

Vierailija
9/17 |
07.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä syön vain ”karvakäsipizzerioiden” lättyjä. Ketjut ovat huonoja ja kaikki muka hienommat pitsapaikat eivät koskaan ole hintansa arvoisia.

Vierailija
10/17 |
07.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omatekemä kirjoitti:

Kuivanut on . Helpompaa kun ostaa kaupasta pitsajauhoja , tomaattimössö purkkeja erilaisia valmiit mausteet ja tekee itse juustoraaste valmiita . Joko tonnikalaa tai paistaa oikeeta jauhelihakastiketta päälle . Tomaatti viipaleet . Ananas paloja . Uunipellille ja siitä leikkaa paloja. Voi ottaa evääksi . Lue kaupassa ohje jauhopussista .

Kaikilla ei ole pizzauunia

Vierailija
11/17 |
07.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotipizza on ehdoton lempparini! Käyn aina siellä. Välillä kokeilen karvakättä, mutta eivät todellakaan ole yhtä hyviä. Kotipizzan pizzat on pienempiä ja kalliimpia, mutta mieluummin silti ostan, maku on aivan omaa luokkaansa. Kanalankku on paras!

Vierailija
12/17 |
07.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotipizza on paras. En muissa käy, kun en tykkää.

Vierailija
13/17 |
07.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi, muutaman kerran olen antanut kotipizzalle mahdollisuuden, enää en anna. Mauttomia, vetisiä räpellyksiä. Karvakädellä on sata kertaa parempi pizza! On rasvaa ja suolaa ja juuri oikeanlainen rapea pohja. Kotipizza maksaakin ihan naurettavan paljon. Siihen nähden että sillä saa paskaa.

Vierailija
14/17 |
07.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi kotipizas kebab todella herätti hintaan ja laatuun, mitä tuolta saa.

Vierailija
15/17 |
07.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina kun kotimaista tarjolla käyttäkää

Vierailija
16/17 |
07.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Karvakäsipizzeria. Kuka ihme puhuu noin tänä päivänä?

Vierailija
17/17 |
07.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytteitä on todella vähän. Itselläni oli koko pitsassa ehkä viisi tai kuusi ananaspalaa. Erehdyin vielä ottamaan puolella juustolla (olen tottunut ulkomaalaisten pizzerioissa ottamaan, kun juustoa on omaan makuuni aina liikaa), niin oli kyllä todella kuiva pitsa.