Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

RaskaanaKO? (sisältää naisten ällöällö juttuja) :'D

Vierailija
23.04.2014 |

Hellurei !

Täällä yksi vauvakuumeinen mietiskelee..

Minulla loppuivat kuukautiset maaliskuun 31. päivä. Harrastimme mieheni kanssa seksiä 2-3 päivä huhtikuuta ja hän tuli sisälleni kolmesti nuiden päivien aikana. Kuukautiskiertoni on melko säännöllinen (26-28), mutta ne kuitenkin alkoivat jo 20. päivä. Vuoto on ollut kirkasta ja välillä limaista, kuitenkin melko runsasta aluksi, ilman mitään paakkuja. Nyt kolmas päivä menossa ja vuoto on niukentunut. Olisiko mahdollista, että olisin niin aikaisessa vaiheessa kiertoa raskautunut? Ja että nämä olisivat ne "valemenkat". Ostin raskaustestinkin, mutta en tiedä milloin olisi järkevintä se tehdä !

Auttakaa pösilöä ! :--)

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
23.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee testi.

Vierailija
2/17 |
23.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee testi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
23.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valemenkat ovat todella harvinaisia. Lähtökohtaisesti voit ajatella että et ole raskaana.

Vierailija
4/17 |
23.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

On muitakin sanoja kuvailla raskaaksi tulemista kuin "raskautuminen". Äärettömän tyhmän kuuloinen sana.

Vierailija
5/17 |
23.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla tuli ensimmäisessä raskaudessa yhdet menkat alussa. Olivat vielä normaalitkin, vasta tokat menkat jäi pois ja ultra paljasti raskauden olevan jo viikkoja pidemmällä :)

Vierailija
6/17 |
23.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tekisin sinuna varalta testin, mutta vasta 26.päivä jolloin kuukautisten "oikeasti" pitäisi alkaa. Naisella kuitenkin voi heitellä kuukautiskierto aika paljonkin, ja usein siihen alkaa kiinnittää todella huomiota vasta kun yrittää tosissaan raskautta, joten varaudu siis pettymykseen. Todennäköisempää kuitenkin on, että et ole raskaana. Alussa vaan haluaa tulkita helposti kaikki poikkeamat normaalikierrosta raskausmerkiksi, se on sitä mielen temppuilua kun niin kovasti keskittyy omaan kehoonsa :) Mutta onhan noita valekuukautisia monilla, joten toki jo outoon aikaa tulevat kuukautiset riittävät testin teon syyksi, kun on kuitenkin se raskauden mahdollisuus olemassa.

Vierailija
7/17 |
24.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos kaikille vastanneille ! Päätin etten stressaa asiaa sen kummemmin, teen testin 26. päivän jälkeen! :)

-Av

Vierailija
8/17 |
24.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.04.2014 klo 20:59"]

On muitakin sanoja kuvailla raskaaksi tulemista kuin "raskautuminen". Äärettömän tyhmän kuuloinen sana.

[/quote]

Joo niin on. Mun mies sano aina, että olen tiineenä.

Vierailija
9/17 |
24.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun menin synnärille, mieheni sanoi että menen porsimaan. ei paljo naurattanut siinä vaiheessa

Vierailija
10/17 |
27.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ette tyypit usko tätä !! Tänä aamuna tein testin ja vahva plussa pärähti ! Teen varulta vielä huomenna uudelleen. :-) En itsekään meinaa todeksi uskoa tätä !

Vierailija
11/17 |
27.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

-Ap

Vierailija
12/17 |
27.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea!! :)

Vierailija
13/17 |
28.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

kiitos ! :)

-ap

Vierailija
14/17 |
28.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No voi helkatti nyt mua rupes pelottaa et oo raskaana. ...nyt saa veikata. .

-22.3 aamu pano ...mies ei lauennut sisön

23.3 klo 15 jälkiehkäisy tabletti

26.3 ovulaatio

6.4menkat noin neljä päivää (runsaat, yleensä kestää päivän)

Nyt kaks päivää kauhee makeenhimo ja tnään nipistelee vatsasta. Sp-testit tehty viime viikolla.

Mitä tohtorit veikkaa?

Vierailija
15/17 |
28.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

ennn usko että olet raskaana 17. koska oot sen jälkiehkäisyn ottanut, sehän sekoittaa kuukautisia monestikkin. ja jos ei ees lauennu sisään nii tuskimpa! mutta ethän sää siinä häviä mittää jos testin tekaset.

Vierailija
16/17 |
28.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.04.2014 klo 18:11"]ennn usko että olet raskaana 17. koska oot sen jälkiehkäisyn ottanut, sehän sekoittaa kuukautisia monestikkin. ja jos ei ees lauennu sisään nii tuskimpa! mutta ethän sää siinä häviä mittää jos testin tekaset.

[/quote]

En nii...kattelen huomiseen tn vatsakivunkanssa.....t 17

Vierailija
17/17 |
24.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

kerro sitten miten kävi! :) täällä myös kuumeillaan.... ;)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi yhdeksän