Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ärsyttääkö teitä lapsettomat, jotka eivät hanki lapsia itsekkyyden ja pinnallisuuden takia?

Vierailija
23.04.2014 |

Niin?

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
23.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä ärsyttääkö ihmiset, jotka hankkii lapsia itsekkäistä ja pinnallisista syistä?

Voisiko taas olla yhtään typerämpää aloitusta. Mehän täällä olemme ja itse päätöksemme teemme, joten päätyi lapsiin tai ei, niin TIETENKIN se on itsekäs päätös, itsehän se tehdään.

Ja pinnallinen? Mitä tarkoittaa ettei tee pinnallisista syistä lapsia? Meinaat, että joku, joka ei halua ottaa riskiä muuttuvasta kropasta, ei tee lasta vaikka niitä miten haluaisi?

Jep jep.

Vierailija
2/22 |
23.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sitten tippaakkaan. Parempihan se on, ettei itsekkäällä, pinnallisella ihmisellä ole kakaroita, pilais vaan todennäköisesti niiden elämän olemassa paska äiti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
23.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei. Olisi kamalaa kuunnella valitusta elämän kurjuudesta ja paskavaipoista.

Vierailija
4/22 |
23.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei todellakaan, eipähän pilaa niitä lapsia kun ei niitä edes hanki!

Vierailija
5/22 |
23.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei, mutta vituttaa itsekkäät ja pinnalliset äiti-ihmiset.

Vierailija
6/22 |
23.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei. En ärsyynny millään lailla toisten valinnoista, jotka koskevat heitä itseään. Ärsyynnyn sen sijaan ajattelusta, että on "normaalia" tehdä lapsia ja "epänormaalia" olla niitä tekemättä.

Vierailija
7/22 |
23.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ärsyttää typerät aloitukset...

Vierailija
8/22 |
23.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etkö jo eilen saanut tehtyä tarpeeksi näitä "lapsettomat ovat tyhmiä" -aloituksia?

Vierailija
9/22 |
23.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.04.2014 klo 20:36"]

Etkö jo eilen saanut tehtyä tarpeeksi näitä "lapsettomat ovat tyhmiä" -aloituksia?

[/quote]

Niinpä. Provoilija olisi selvinnyt yhdellä ainoalla topicilla "olen pettynyt valintaani olla perheellinen ja olen nyt kateellinen lapsettomille ja puran tämän heihin".

Vierailija
10/22 |
23.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä itsekästä siinä on jos ei halua lapsia koskaan? Miksi kaikkien  pitäisi lisääntyä?! Ja miksi on pinnallista olla lisääntymättä? Se on kuule jokaisen oma valinta.

Vierailija
11/22 |
23.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi yleensä pitäisi olla joku perustelu/syy olla hankkimatta lapsia?

Vierailija
12/22 |
23.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan se parempi, että purat huonoa oloasi tänne palstalle etkä lapsiisi.

Vierailija
13/22 |
23.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei. Eipä se minulle kuulu millä perusteilla muut päättävät olla lapsettomia, joten ei pitäisi ärsyttääkään

Vierailija
14/22 |
23.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei.

Vierailija
15/22 |
23.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ihmeessä ketään ärsyttäisi toisten lapsettomuus? Ihan jokaisen oma asia.

Vierailija
16/22 |
23.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ärsytä, päinvastoin! Jos on pinnallinen yms ihminen, niin parempi ettei hankikaan lapsia. Ja vaikka ei olisikaan, niin silti lapsia syntyy liikaa, parempi kun kaikki jotka suinkin pystyy olemaan ilman, ovat ilman. Vastapainona on kuitenkin ne monilapsiset perheet, jotka tekee sitten toistenkin edestä lapsia.

Vierailija
17/22 |
23.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ärsyttää ainoastaan ihmiset jotka perustelee omaa lapsettomuuttaan sillä että "maailma ylikansoittuu" ja sitten väittää itsekkäiksi niitä jotka niitä lapsia haluaa tehdä. Niin kauan kun kehitysmaissa tehdään hirveä määrä lapsia, meidän lapsien teon määrällä ei ole mitään järkyttävän suurta vaikutusta ole.

Vierailija
18/22 |
23.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua ärsyttää kaikki itsekäät ihmiset. Samoin pinnallisuus ärsyttää yleensä. Minusta ei kuitenkaan ole itsekästä olla hankkimatta lapsia, jos niitä ei halua. Itsekästä ja pinnallista olisi hankkia lapsi vain siksi, että joku ei ärsyyntyisi tästä harvinaisemmasta elämänvalinnasta.

Vierailija
19/22 |
23.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ärsytä. Tehkööt tai olkoot tekemättä, kunhan eivät marise siitä kun muilla on lapsia ja elämää. Yleensä tekevät niin.

Vierailija
20/22 |
23.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei todellakaan. :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän yksi