Tappoiko Sid Nancyn?
Kommentit (16)
Luulisin. Niillä oli niin väkivaltaisia riitoja.
Mulla ei ole elämää ja katsoin äsken Who killed Nancy-dokkarin ja sen jälkeen aloin epäilemään, että tappaja ehkä olikin joku muu. Ja koska av-palstalta löytyy totuus, niin ajattelin kysyä teiltä mitä tapahtui :)
Luulen, että niiden huumemyyjä puukotti nancyn.
Eikös Nancyn äiti esittänyt kirjassaan, että Nancy ehkä jopa pyysi Sidiä tappamaan itsensä. Nancyhän oli ollut lapsesta saakka masentunut ja itsetuhoinen.
Sama fiilis kasin kanssa.
Vitsi se kirja on kyllä todella karu :(
Sehän oli sanonut ettei elä 27- vuotiaaksi joten luulen että pyysi sidia tappamaan..
[quote author="Vierailija" time="23.04.2014 klo 19:50"]
Eikös Nancyn äiti esittänyt kirjassaan, että Nancy ehkä jopa pyysi Sidiä tappamaan itsensä. Nancyhän oli ollut lapsesta saakka masentunut ja itsetuhoinen.
[/quote]
Näin.
Jep, lue tuo Deborah Spungenin kirja "Nancy". Luultavasti Nancy manipuloi Sidin tappamaan itsensä. Eli, virallisestihan se oli tappo, mutta oikeasti ei ollut.
Tai sitten kyseessä oli kahden henkisesti tasapainottoman huumeidenkäyttäjän välinen riitä, joka äityi tappeluksi ja huipentui puukotukseen.
8
Sekojahan ne molemmat oli. Kaksi kuollutta on huono asia, mutta ehkä se oli heille paras ratkaisu.
Ajattelisi, että wc:n nurkassa puukotettuna, olisi kuitenkin yrittänyt vetäytyä karkuun, sieltähän Nancy löytyi. Jollei sitten kituvana ole ryöminyt sinne.
Tappoi, puukotti.