Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä avuksi raskauden yrityksessä?

Vierailija
23.04.2014 |

Ollaan miehen kanssa yritetty toista lasta jo 7kk tuloksetta. Nyt mietin että mitä konsteja olisi maksimoida raskaaksi tuloa. Ovulaatiota en ol tikuttanut. Kierto 28pv ja seksiä harrastamme joka päivä taikka joka toinen pv. Olisiko femibion tableteista apua? Mitä muuta voisin kokeilla ilman reseptiä?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
24.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei!

Itse varmaan tekisin aluksi ovis-testejä, jotta oppii tuntemaan oman kiertonsa. Näin tein aikaisemmissa raskauksissani ja nopeasti raskauduin. Nyt ikää mulla jo 41 v ja kävin gynellä, kun en tullut vuoden aikana raskaaksi. Sieltä sain Terolut-reseptin, koska kiertoni oli lyhentynyt (23-25 pv) ja pieni kysta toisessa munasarjassa, epäili keltarauhashormonin vähäisyyttä. Nyt toisen Terolut-kierron jälkeen raskaana. Itse mietin, että odotin jopa liian kauan ennen kuin menin gynelle. Vähän kyllä jännittää iän puolesta tämä raskaus, mutta aion nauttia joka hetkestä silti. 

Onnea sinulle yritykseen!

Vierailija
2/8 |
23.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

kokemuksia, vinkkejä kaipailen....olisiko kenelläkään?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
23.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Auttaisi, jos harrastaisitte seksiä keskenänne.

Vierailija
4/8 |
23.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuoden yrittämisen jälkeen kannattaa mennä lääkäriin ja tutkia löytyykö syitä sille ettei raskaus ole alkanut.

Vierailija
5/8 |
23.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeile sitä ovulaation tikuttamista muutama kuukausi...

Vierailija
6/8 |
23.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juo greippimehua.

Vierailija
7/8 |
23.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vyöhyketerapia

Vierailija
8/8 |
23.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei!

Itse join edellisten kuukautisten alkamispäivästä asti greippimehua lasillisen päivässä (joko itse puristettua tai tölkistä).

Rentoudu, rentouta mies ja harrasta seksiä lähes päivittäin, ei vauva mielessä, vaan siksi koska se on kivaa :)

Toimi meillä heti, Nyt rv 30 ;) ♡

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi kahdeksan