Kunnon miehillä on auto, näin se vaan on.
Kommentit (32)
Olisit nyt sanonut vaikka "hyvillä", "kunto" usein juuri puuttuu.
Näin on. Itse työtön mutta kummasti vaan pystyn autoa ylläpitää. Katsoo vähän että ostaa japanilaisen ja ruosteettoman niin pitkälle pötkii jo näillä. Lisäksi
Laskin ett pelkät pakolliset bussiliput tulisi maksamaan mulle ja vaimolle yht 1700e vuodessa että ei paljon nappaa julkiset näillä hinnoilla. Hyi hlvetti.
Tosimiehellä on Dodge RAM avolava tai vastaava.
Niin, mutta mikäs olisi kunnon auto?
Möllölässä joo mutta tzadissa kunnos miehet istuu ratikassa toisessa kädessä luomuvegemochafrappe ja toisessä kännykkä. Ei siinä paljon autoa ajella.
Vierailija kirjoitti:
Tosimiehellä on Dodge RAM avolava tai vastaava.
Niillä joilla on järkeä päässä, ei osta amerikkalaista autoa, kun ei ne osaa autoja tehdä.
Aika moni niistä 'kunnon miehistä' ei kuitenkaan ole huolehtinut kunnolla ajokunnostaan ja on päätynyt lusimaan rattijuoppoustuomiota.
Sen jälkeen taas aika monet pitävät heitä melko kunnottomina miehinä.
Arvostus saattaa sitten mennä jopa sen kokonaan autottoman alapuolelle.
Kunnon miehillä on käyttöauton lisäksi myös vähintään moottoripyörä, harrasteauto, moottorivene ja taktori.
On töissä n. 5km päässä niin mihin sitä autoa tarvii?
Olen apn kanssa eri mieltä.
Kyllähän auto elämää helpottaa. Yllättävän usein sitä ihan tarvitseekin. Ehkä jossain pääkaupunkiseudulla olisi mahdollisuus käyttää jotain kimppa-autoa, mutta tuskin muualla.
Kunnollisuuteen en ota kantaa, mutta jo käytännön syistä on mukavampaa, että myös miehellä on auto. Autottoman, saati kortittoman (sellaisiakin on tullut treffailtua joskus) kanssa itse joutuu liikkumaan ihan koko ajan.
Vierailija kirjoitti:
Möllölässä joo mutta tzadissa kunnos miehet istuu ratikassa toisessa kädessä luomuvegemochafrappe ja toisessä kännykkä. Ei siinä paljon autoa ajella.
Mun mies ei kyllä juo mitään frappeja, ei varmasti edes tiedä mikä se on. Kulkee ratikalla duunaritöissään, asumme Helsingin kantakaupungissa. autottomuus säästää rahaa paljon, mä käyn kävellen töissä (nyt kotona etätöitä), en tarvitse kuukausilippua. Miehen lippu maksaa 638e/v. Jos tarvitaan autoa, se vuokrataan. Yleensä on tarvittu vain kerran kesässä.
Vierailija kirjoitti:
Niin, mutta mikäs olisi kunnon auto?
Ei väliä, auto kun auto. Kunnon mies. Ku eihän joillain ole ollenkaan.
Vierailija kirjoitti:
On töissä n. 5km päässä niin mihin sitä autoa tarvii?
Olen apn kanssa eri mieltä.
kunnon miehellä se vain on
On se näin. Ei ole oikea mies, jos ei autoa omista.
Vierailija kirjoitti:
Kunnon miehillä on käyttöauton lisäksi myös vähintään moottoripyörä, harrasteauto, moottorivene ja taktori.
roskaa, kunnon mies asuu kantakaupungissa, ei pöndellä tai syrjässä
No sitten minä olen oikein erityisen kunnollinen mies kun minulla on 4 autoa.
Vierailija kirjoitti:
Ja näiden lisäksi vielä peräkärry, enduropyörä, traktorimönkijä ja vesiskootteri.
Vierailija kirjoitti:
No ei persaukiset varmaan ajelekaan
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
roskaa, kunnon mies asuu kantakaupungissa, ei pöndellä tai syrjässä
Syrjässä? Siis ihan reuna-alueilla?
Jaa. No minä en sitten ole kunnon mies kun e ole autoa enkä sellaista hanki. Olen sitten epäkunnollinen jos siitä kiinni.