Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Erityisherkkä, vatsavainen, ylidramaattinen mies- huonot puolet nyt alkaa tässä suhteessa painaa enemmä kuin hyvät

Vierailija
07.12.2020 |

Pahinta on että asutaan yhdessä, toisen on etsitävä uusi koti. Ollaan siis oltu yhdessä 2 vuotta. Minuun vetosivat miehen huumonrintaju, eläinrakkaus ja oma aloitteinen siivoaminen. Nyt kuitenkin miehen huonoja puolia tuntuu olevan enemmän kuin hyviä!
- Kaikesta tulee maha kipeäksi, ei voi syödä yhtään samaa ruokaa kuin minä eikä leipää. Elää lähinnä' riisimuroilla, karkilla ja energiajuomilla.
- Energiajuomien lipitys aamukahvin korvikkeena sekä pitkin päivää. Kauhea pussata energiajuoman makuista suuta!
- Pää tulee valosta kipeäksi, pitää olla tosi himmeä valaistus.
- Lempisormukseni kilisee niin että tulee pää kipeäksi, en saa käyttää sitä Kalevalakorun sydänsormus ja kaikki joilla on se tietävät että tonttulakistakin lähtee kovempi kilinä).

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
07.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tommonen ois kyllä tosi rasittavaa. Tapailin miestä joka oli samankaltainen että tietyt asiat piti mennä just niin miten halusi , ruokajutut esim "sattuu mahaan, sattuu mahaan" minä: no mä laitan ruokaa. Sit ruoka oli valmis niin "joo kiva nyt toi ruoka on tossa turhaan , kun ei tee mieli syödä, sattuu mahaan kun en oo syönyt mitään" minä :no syö myöhemmin sitten, se on siinä hellalla. "No en todellakaan ala syömään uudestaan lämmitettyä ruokaa, ei mun oo ikinä tarvinnut! Hyi!

Tämä oli äitinsä ainoo poika joka oli sanonut tälle jo lapsena että ei ole pakko syödä sitä mikä on viilentynyt kerran, tehdään uusi. Ja mies käytti tätä aina nyt aikuissuhteissaankin eikä tajunnut kun yritin selittää että ei se sen huonomman makuista ole jos pistät mikroon sen, sehän on vasta vähän aikaa sitten tehty. Aina sama vastaus " no en varmasti uudestaan lämmitä ruokaa, mä heitän ne roskiin! Minä : no et heitä, mä syön kuitenkin jos sä et halua . Mies : joo mutta sit teet uuden , mä en ala syömään todellakaan uudestaan lämmitettyä!

Aina sama virsi. oli muuten mukava mies mutta toi oli ahdistavaa ja noita muita pikku neurooseja oli niin paljon (hyi vesi tuntuu pahalta suihkussa , en mene , en pidä vedestä yök , sit kun joutui menemään niin kirosi ja iski peilikaapin rikki ja juoksi alasti sänkyyn kiukuttelemaan kun oli pakko taas joutua veden alle) ,erosimme ja jäimme kavereiksi.

Vierailija
2/9 |
07.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on valintoja. Muuta ei ole tarjolla.

Sincc

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
07.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäpä siihen sitten muuta toteamaan, kuin: it wasn't meant to be. Leuka ylös ja kohti uusia pettymyksiä. Toivottavasti kämpän kanssa ei tule tappelemista, teillä ei ilmeisesti onneksi ole yhteisiä lapsia?

Vierailija
4/9 |
07.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän tulee mieleen, että vatsakivut johtuvat tuosta ruokavaliosta. Kyllä jatkuva karkin ja energiajuomien mättäminen saa ruoansulatuselimistön niin ärtyneeksi, ettei se pysty enää nikottelematta käsittelemään normaalia ruokaa.

Mutta muuten mies kuulostaa aistiyliherkältä eikä niinkään pilalle hemmotellulta drama kingiltä. On ihmisiä, jotka reagoivat hyvin herkästi mm. valaistuksen kirkkauteen ja äänten kovuuteen. Tässä tapauksessa miehen olisi syytä tiedostaa ja hyväksyä asia, ja järjestellä elämänsä raamit sen mukaan. Hänelle ei todennäköisesti sovi yhteisasuminen eikä sekään ole oikein, että sinun pitää hissutella omassa kodissasi tarpeettomasti.

Vierailija
5/9 |
07.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tommonen ois kyllä tosi rasittavaa. Tapailin miestä joka oli samankaltainen että tietyt asiat piti mennä just niin miten halusi , ruokajutut esim "sattuu mahaan, sattuu mahaan" minä: no mä laitan ruokaa. Sit ruoka oli valmis niin "joo kiva nyt toi ruoka on tossa turhaan , kun ei tee mieli syödä, sattuu mahaan kun en oo syönyt mitään" minä :no syö myöhemmin sitten, se on siinä hellalla. "No en todellakaan ala syömään uudestaan lämmitettyä ruokaa, ei mun oo ikinä tarvinnut! Hyi!

Tämä oli äitinsä ainoo poika joka oli sanonut tälle jo lapsena että ei ole pakko syödä sitä mikä on viilentynyt kerran, tehdään uusi. Ja mies käytti tätä aina nyt aikuissuhteissaankin eikä tajunnut kun yritin selittää että ei se sen huonomman makuista ole jos pistät mikroon sen, sehän on vasta vähän aikaa sitten tehty. Aina sama vastaus " no en varmasti uudestaan lämmitä ruokaa, mä heitän ne roskiin! Minä : no et heitä, mä syön kuitenkin jos sä et halua . Mies : joo mutta sit teet uuden , mä en ala syömään todellakaan uudestaan lämmitettyä!

Aina sama virsi. oli muuten mukava mies mutta toi oli ahdistavaa ja noita muita pikku neurooseja oli niin paljon (hyi vesi tuntuu pahalta suihkussa , en mene , en pidä vedestä yök , sit kun joutui menemään niin kirosi ja iski peilikaapin rikki ja juoksi alasti sänkyyn kiukuttelemaan kun oli pakko taas joutua veden alle) ,erosimme ja jäimme kavereiksi.

:DDd

Vierailija
6/9 |
07.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulle ero ja mies voisi kokeilla FODMAP ruokavaliota ja maitohappobakteereja.

Vierailija
7/9 |
07.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Ollaan siis oltu yhdessä 2 vuotta. Minuun vetosivat miehen huumonrintaju, eläinrakkaus ja oma aloitteinen siivoaminen."

Mitä minä just luin? Menin suinpäin avoliittoon miehen kanssa, koska hän siivosi oma-aloitteisesti, oli eläinrakas ja huumorintajuinen?

Vierailija
8/9 |
07.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä tästä opimme? Kasvattakaa lapsenne kunnolla, että niistä ei tule tuon miehen kaltaisia pölvästejä.

Vierailija
9/9 |
07.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Narisevat miehet on No No

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän yksi