Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Se näissä maskeissa ärsyttää ehkä eniten, on se että täytyy ostaa kokonainen pakkaus ennen kuin tietää, sopiiko se edes omaan naamaan.

Vierailija
07.12.2020 |

Mulla on naama sen kokoinen ja muotoinen, että suurimmassa osassa maskeja on liian löysät korvalenkit. Pienimmät paketit tuntuu olevan 10 kpl, joten olen ostanut jo vaikka kuinka monta merkkiä, joista 9 on jäänyt käyttämättä.

Tiedän, että niitä lenkkejä voisi lyhentää solmuin ynnä muin keinoin, mutta se vasta ärsyttävää onkin. Jos ostan tuotteen, haluan, että se on valmis käytettäväksi sinällään eikä minun tarvitse ryhtyä askartelemaan sitä paremmin sopivaksi.

Kangasmaskit taas ovat hankalia siitä, että en ole löytänyt yhtäkään, jonka läpi olisi helppo tai edes siedettävä hengittää. Meinaa lähteä taju, jos sellaisen läpi hyperventiloin tuntikaupalla.

Tässä tämän päivän ärsyyntymiset. Kiitos lukemisesta!

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
07.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja otsikosta unohtui sana mikä

(se mikä näissä)

Vierailija
2/15 |
07.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumilenkilliset maskit ovat silti helpompia käyttää kuin ne, joissa täytyy solmia kiinnitysnauhat takaraivolle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
07.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä tuohon oikein ratkaisua ole, koska ei ole kovin todennäköistä, että kaupat alkaisivat myydä joka maskimallista yksittäiskappaleita kokeilua varten. Joko ostat turhia maskeja tai näpertelet solmuja. Ja jos löydät heti-sopivan mallin, käyt ostamassa niitä paljon varastoon.

Vierailija
4/15 |
07.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tee solmut korvalenkkeihin!

Vierailija
5/15 |
07.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän se solmun tekeminen mitään askartelemista ole. Vie aikaa noin 15 sekuntia.

Kaikesta sitä valitetaankin.

Vierailija
6/15 |
07.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa, en ole ostanut yhtään maskia, sen sijaan tajusin tän vedätyksen jo ajoissa, ja tienannut jo omaisuuden näillä, että ostakee ostakee ( vaikka eihän ne käyttäjäänsä suojaa )

Vierailija
7/15 |
07.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eihän se solmun tekeminen mitään askartelemista ole. Vie aikaa noin 15 sekuntia.

Ei välttämättä niin helppoa, kun on nivelrikkoa sormissa

Vierailija
8/15 |
07.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei välttämättä niin helppoa, kun on nivelrikkoa sormissa

No hommaa sitten se sellainen korvansäästäjä, jolla lenkit kiristetään korvien taakse. Niitä saa valmiinakin, kun ilmeisesti käsilläsi ei kykene virkkaamaankaan.

Vierailija
9/15 |
07.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän ongelmasi. Sovituskappaleet olisivat käteviä mutta tässä tapauksessa mahdoton idea. Itse toivoisin markkinoille enemmän maskien istuvuutta parantavia innovaatioita. Pariin olenkin törmännyt, esimerkiksi yhden maskin mukana tuli pienet silikoniset säätimet kuminauhoille. Lisäksi näin kuvan, jossa oli nipsuttimilla saatu maskien kokoa säädettyä paremmaksi.

Vierailija
10/15 |
07.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana tää maskivedätys, nettikauppa myynyt ihan hulluina näitä, 1kk rahaa tulee enemmän  kuin 2v yhteensä , jatkakaa toki !

Vierailija
11/15 |
07.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korvansäästäjällähän ne lenksut saa kiristettyä.

Vierailija
12/15 |
07.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ainakin olen avannut kaupassa paketin ja sovittanut ennen ostopäätöstä. Eihän se ehdi mennä miksikään jos pari sekuntia kokeilee.2

Vierailija
13/15 |
07.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä jankutuksen määrä on loputon 😑😑

Vierailija
14/15 |
07.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsen yläkoulussa oppilaille on jaettu jotain nuorisokokoisia maskeja ja kokeilin itse niistä yhtä. Se istui kuin hansikas naamaani, ei lerputtanut mistään, ei noussut silmiin ja sitä ei edes huomaa naamalla.

Apteekissa myytiin lapsille sopivia maskeja, mutta mistä sitä nyt tietää Oovatko ne vaikka jollekin 5-10 vuotiaille sopivia, eli ihan minejä.

Vierailija
15/15 |
07.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lapsen yläkoulussa oppilaille on jaettu jotain nuorisokokoisia maskeja ja kokeilin itse niistä yhtä. Se istui kuin hansikas naamaani, ei lerputtanut mistään, ei noussut silmiin ja sitä ei edes huomaa naamalla.

Apteekissa myytiin lapsille sopivia maskeja, mutta mistä sitä nyt tietää Oovatko ne vaikka jollekin 5-10 vuotiaille sopivia, eli ihan minejä.

Pitää yrittää googlata nuorisokokoisia maskeja. En tiedä yhtään ihmistä, jolle normaalit maskit olisivat sopivan kokoisia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan viisi