Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten kertoa kohteliaasti ettei aiota ostaa lahjoja sukulaislapsille?

Vierailija
07.12.2020 |

Kyseessä sekä minun että mieheni sisarusten lapset. En näe mitään järkeä ostaa lahjoja muksuille joita ei edes nähdä kuin max. 2x vuodessa. Viime joulunakin kävi niin ikävästi että miehen sisko päivän varoitusajalla ilmoitti tuovansa lahjat meidän lapsille, joten mitä siinä voi muutakaan tehdä kuin lähteä hikipäässä ostamaan sitten vastavuoroisesti heidän lapsille jotain pakettia. Haluaisin välttyä tänä vuonna samalta, ja siis korostan vielä että en tietenkään odota heiltä myöskään lahjoja tännepäin.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
07.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Ajateltiin, että ostetaan tänä vuonna vain omille lapsille lahjat." Jonkun keskustelun yhteydessä toki, mutta suoraan. Nyt kyllä moni varmaan tilaa lahjat netistä ja voi olla, että teidän lapsillekin on lahjat jo tilattu. Kiitätte sitten vaan.

Vierailija
2/2 |
07.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen ilmoittanut näin että aikuisille emme osta tänä vuonna lainkaan lahjoja ja lapsillekin vain heille ketkä ovat kummilapsiamme ja omillemme.  Tottakai niitä lahjoja tulee silti mutta meiltä ei, jokainen saa päättää antaako vai itse. Ei lahja saisi olla mikää että ai, te hankitte no sit meidänkin täytyy juttu vaan lahja tulee sydämestä, ja joskus on ouluja kun siihen sydämeen ei mahdu kuin oma perhe ;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi kolme