Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä te sieltä kännykästä selaatte, kun sitä selaatte? Kaikki selaavat nykyjään

Vierailija
07.12.2020 |

Terveisin vasta älypuhelimeen vaihtanut ja sitä puhelimena käyttävä.

Kommentit (38)

Vierailija
21/38 |
07.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En selaa juuri koskaan. Kyllä ihmisen pitää osata edes hetki olla tekemättä mitään, esim. bussissa.

Jos selaan, luen Hesaria.

No minä juurikin selaan siellä bussissa, kun kotona yritän vähentää sitä selailua. 

Vierailija
22/38 |
07.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tylsien ja mielikuvituksettomien ihmisten harrastus.. vähä-älyinen harrastus. Todellisuudessa se mitä internettiä tarvitset niin sen voi hoitaa pöytäkoneella/läppärillä. Ihmisten ajattelu ei kehity kun kaikki annetaan valmiina. Sekä sosiaaliset taidot kärsivät. Ja ennenkuin joku sanoo niin kyllä näitä ominisuuksia on hyvä kehittää, ihan ihmisen itsensä takia.

Sellaisen tylsän ja rajoittuneen mielen purkaus, joka luulee välinettä sisällöksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/38 |
07.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mammapalstaa.

Eihän kännykällä pysty vastaamaan kommentteihin. Liian pienet näppäimet.

Täysi arvaus, mutta veikkaisin että 90% tänne kirjoitetusta tekstistä on lähtöisin puhelimelta.

Yksisanaiset vastaukset ehkä. Ei hullukaan lähde älypuhelimella kirjoittamaan edes yhtä kappaletta.

Tarpeeksi iso puhelin ja pienet sormet, eikä tuota kyllä mitään vaikeuksia.

Vierailija
24/38 |
07.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mammapalstaa.

Mä olen aika usein crosstrainerin päällä selatessa. Hiittien välissä pystyy.

Vierailija
25/38 |
07.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tylsien ja mielikuvituksettomien ihmisten harrastus.. vähä-älyinen harrastus. Todellisuudessa se mitä internettiä tarvitset niin sen voi hoitaa pöytäkoneella/läppärillä. Ihmisten ajattelu ei kehity kun kaikki annetaan valmiina. Sekä sosiaaliset taidot kärsivät. Ja ennenkuin joku sanoo niin kyllä näitä ominisuuksia on hyvä kehittää, ihan ihmisen itsensä takia.

Mulla on harrastukset erikseen. Harrastan 3 iltana viikossa öljyvärimaalausta, 2 kertaa viikossa juoksua ja about joka ilta luen kirjallisuutta aikaväliltä antiikin kreikka - 1980-luku. Silti ehtii plärätä puhelinta esim siellä bussissa. Ja kelaa, mä myös meditoin päivittäin. Siinä sulle ennakkoluuloinesi.

Vierailija
26/38 |
07.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ok boomer.

Todella vanhanaikaista mutinaa. Jos en töihin tarvitsisi tietokonetta, ei minulla olisi sellaista ollenkaan.

Kaikki on paljon sujuvampaa kännykyllä, turhaan sitä jotain järeetä tietokonetta kaivaa esiin uutisten lukua tai laskujen maksamista varten.

Miten mikään on sen valmiimpaa, kuin jos sen tekee koneella versus kännykällä?

Miten joku somen selaus tekee pahaa sosiaalisille taidoille? 😂

PS. Mä en ikimaailmassa pyörisi Vauva-palstalla tietokoneella, aika noloa vasta vasten kone sitä varten laittaa päälle. Kännyllä tämä menee vaikka vessareissulla tai bussissa istuessa, siinä muun ohella, ei oikeaa aikaa kulu.

Vierailija
27/38 |
07.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mammapalstaa.

Täysi arvaus, mutta veikkaisin että 90% tänne kirjoitetusta tekstistä on lähtöisin puhelimelta.

Yksisanaiset vastaukset ehkä. Ei hullukaan lähde älypuhelimella kirjoittamaan edes yhtä kappaletta.

Kirjoitan tekstejä, joissa on useita kappaleita. Tähän kun tottuu, tulee tekstiä tosi nopeasti. Esim sähköpostiviestit, LinkedIn-postaukset, Whatsappissa kilometrin pituiset draamat, jopa blogitekstit.

Vierailija
28/38 |
07.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mammapalstaa.

Sä oot ihan höpö höpö, osta parempi puhelin. Oot varmaan vanha?

Kyllä me pari kolmikymppiset kirjotetaan vaikka romaaninpitunen vastaus tänne kännykällä.

Koko ajanhan kännyllä kirjotetaan viestejä jatkuvalla syötöllä ja meilejä jne.

Älä yleistä ihan vaan koska sulle on pienen pieni puhelin ja et osaa sillä kirjoittaa.

Vierailija
29/38 |
07.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

en mittää luuri o kiinni

oon vaan sellaavinani ku kaikki muukki niin tekkeepi

en halua erottua joukosta ja vaikuttaa jotenki omituiselta

😕

Vierailija
30/38 |
07.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mammapalstaa.

Kirjoitan tekstejä, joissa on useita kappaleita. Tähän kun tottuu, tulee tekstiä tosi nopeasti. Esim sähköpostiviestit, LinkedIn-postaukset, Whatsappissa kilometrin pituiset draamat, jopa blogitekstit.

Mitä sormia käytät? Yhtä kättä vai molempia?

Vierailija
31/38 |
07.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mammapalstaa.

Sä oot ihan höpö höpö, osta parempi puhelin. Oot varmaan vanha?

Kyllä me pari kolmikymppiset kirjotetaan vaikka romaaninpitunen vastaus tänne kännykällä.

Koko ajanhan kännyllä kirjotetaan viestejä jatkuvalla syötöllä ja meilejä jne.

Älä yleistä ihan vaan koska sulle on pienen pieni puhelin ja et osaa sillä kirjoittaa.

Kerro tekniikkasi. Molemmatko kädet vai yksikö, ja mitkä sormet?

Vierailija
32/38 |
07.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En selaa mitään. Minun puhelimeni on netitön perusnokialainen. Olen varmaan tipahtanut kärryiltä, kun mietiskelen mieluummin omiani, tai vain katselen ihmisvilinää, ja tämä tuntuu mielenkiintoisemmalta kuin mikään mitä joku on joskus nettiin laittanut.

Vierailija
33/38 |
07.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En selaa mitään. Minun puhelimeni on netitön perusnokialainen. Olen varmaan tipahtanut kärryiltä, kun mietiskelen mieluummin omiani, tai vain katselen ihmisvilinää, ja tämä tuntuu mielenkiintoisemmalta kuin mikään mitä joku on joskus nettiin laittanut.

Niin minullakin oli vielä kuukausi sitten. Vaihdoin älypuhelimeen ja nyt en osaa katsoa sillä kuin uutisia lehdistä. Siinä menee pari minuuttia. Siksi jäin ihmettelemään, miksi koko Suomen kansalla on kasvanut älypuhelin kiinni käteen. ap

Vierailija
34/38 |
07.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Instabeibejen tissejä ja pyllyjä. Panen niitä kaikkia ajatuksissani ruskeaan reikään.

Vierailija
35/38 |
07.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ratikassa istuessa en tod. halua kehittää mun sosiaalisia taitoja. 

Yleensä luen tätä palstaa tai selaan IL, IS ja facebook. 

Vierailija
36/38 |
07.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin minullakin oli vielä kuukausi sitten. Vaihdoin älypuhelimeen ja nyt en osaa katsoa sillä kuin uutisia lehdistä. Siinä menee pari minuuttia. Siksi jäin ihmettelemään, miksi koko Suomen kansalla on kasvanut älypuhelin kiinni käteen. ap

Et ole (vielä) verkottunut. Siellähän saa elämänsä kulumaan vaikka 25 tuntia vuorokaudessa.

Vierailija
37/38 |
07.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luen lehtiä ja kirjoja, mm. Suomen kuvalehti, hesari ja e-kirjat: bookbeat/nextory tulee luettua liikenteessä helposti pari kirjaa viikossa.  

Luen redditiä, kansainväliset uutiset ja niistä käytävä keskustelu. Kirjoittelen ystävien kanssa pikaviestimissä. 

Ei mielestäni mitään hyödytöntä per se. 

Vierailija
38/38 |
07.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoja, pinterest, ig, face, whatsapp, sposti, iltapvälehdet

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi yhdeksän