Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

On kurjaa olla nainen!

Vierailija
22.04.2014 |

Tarpeeksi kärsimystä naisille kuukautiset, niiden epäsäännöllisyys, niiden aiheuttama kipu, ovulaatiokivut, vaihdevuodet, alentava kohtelu jota naiset saa ja kaikki muu paska.

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
22.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

hahaa joku pölli mun tekstin! mut toi on totta.

Vierailija
2/14 |
22.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

hahaa joku pölli mun tekstin! mut toi on totta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
22.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alentava kohtelu ??? Huomattu että 90% täällä käydyissä keskusteluissa ja aiheissa haukutaan miehiä :D ja miehestä johtuvaa parisuhteen huonoa seksielämää ja nyt on sellainen kutina munissa että tämä kommentti tulee saamaan varmasti melkoisesti alapeukkua 

Vierailija
4/14 |
22.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

hah hah, kerranki näinpäin täällä.

toivottavasti korventaa sielussa asti sun rättipäivät.

Vierailija
5/14 |
22.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuukautisista ei ole koskaan ollut erityistä haittaa. Ei kipujakaan kuin erittäin harvoin. Alentavaan kohteluun en ole oikeastaan törmännyt. Oman ikäluokan miehet ovat huolehtivaisia. Pelkällä kauneudella saa etuja. 

Kun tulee ikää, asiat voivat muuttua. Silloinkin voi toisaalta tehdä sellaisia valintoja, että minimoi ikävyydet. Kuten ei ota huonoa puolisoa, jos ottaa puolisoa ollenkaan.

Vierailija
6/14 |
22.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minäkään haluaisi olla nainen :/

Vierailija
7/14 |
22.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisena on oikein mukavaa, mitä nyt idiootti-miehet välillä ärsyttää.

Vierailija
8/14 |
23.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin olisin aina halunnut olla mies. Olen niin miesmäinenkin, että uskon tulleen jonkun valuvian jotta mulle tuli pillu eikä munat.

Vierailija
9/14 |
23.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En vaihtaisi naiseuttani mihinkään.

Miksi olisin mies ja jatkuvasti miettisin kellä on isompi muna tai olisiko mahkuja?! Aina vain seksi mielessä.

Vierailija
10/14 |
23.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.04.2014 klo 04:25"]

Mäkin olisin aina halunnut olla mies. Olen niin miesmäinenkin, että uskon tulleen jonkun valuvian jotta mulle tuli pillu eikä munat.

[/quote]

Minä halusin jo nuorena olla nainen. Näillä vaan mennään, onneksi on silti hyviäkin puolia tässä miehenä olemisessa, kuten oma perhe (olen hetero kuitenkin). Jos olisin nainen, ei olisi tätä perhettä. Hankalaa vain, kun ei viihdy miehenä eikä koskaan ole viihtynytkään.

Vierailija
11/14 |
23.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.04.2014 klo 21:36"]

Tarpeeksi kärsimystä naisille kuukautiset, niiden epäsäännöllisyys, niiden aiheuttama kipu, ovulaatiokivut, vaihdevuodet, alentava kohtelu jota naiset saa ja kaikki muu paska.

[/quote]

Ipi ipi. Tässä sulle kärsimystä:

http://www.liveleak.com/view?i=854_1377509866

Vierailija
12/14 |
23.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.04.2014 klo 04:29"]

En vaihtaisi naiseuttani mihinkään.

Miksi olisin mies ja jatkuvasti miettisin kellä on isompi muna tai olisiko mahkuja?! Aina vain seksi mielessä.

[/quote]

En tunnista itseäni tuosta ja olen mies, mutta onhan niitä huonojakin puolia tietysti aina olemassa.

Toisilla on parempi tuuri kuukautiskipujen ja mielialavaihteluiden kanssa kuin toisilla. Moni saa pillereistä avun kuukautisiin. Tietysti se on ikävää, jos täytyy jotain hormoneja laittaa kehoonsa. Tunnen sympatiaa naisten saamasta huonosta kohtelusta tai kivuista. Toivottavasti ap löytää positiivisiakin puolia naisena olemisesta.

Vierailija
13/14 |
23.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

tykkään olla nainen jja antaa miehille pillua

Vierailija
14/14 |
23.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua ei ole kohdeltu alentuvasti eikä muuten kohdella. Hormonikierukan ansiosta kuukautisiakaan ei ole ollut 18 vuoteen. :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä yksi