Lidlin kondomit
Lidl tunnetaan halpiskauppana ja sieltä ostettu kulutustavara on joskus varsin heikkolaatuista. Vaan miten on kortsujen kanssa? Voiko niihin luottaa ja onko ne "käytössä" mukava pitää?
Kommentit (15)
[quote author="Vierailija" time="22.04.2014 klo 17:47"]Lidl tunnetaan halpiskauppana ja sieltä ostettu kulutustavara on joskus varsin heikkolaatuista. Vaan miten on kortsujen kanssa? Voiko niihin luottaa ja onko ne "käytössä" mukava pitää?[/quote]
sulla on kyllä vanhetunu käsitys Lidlistä.
resu tutkii ne kumitki niin ei syytä huoleen.
ja aina voit laittaa Lidille vauvan hoitokulut jos satut
tiineeks pamahtamaan :D
Mun ja kumppanin kokemus niistä on: kestäviä, paksuja ja voimakkaan hajuisia sekä tietty halpoja. eli puolensa ja puolensa :)
Hyviä ovat! :) Useampi vuosi käytetty, enkä ole pamahtanut paksuksi.
Hyvin ovat ajaneet asiansa ja ihan yhtä hyvälaatuisia ovat kuin muut kalliimmat.
En minä täällä vauvapalstalla olisi, jos Lidlin kondomeihin voisi oikeasti luottaa.
t. puolitoistavuotiaan yllätysvauvan äiti :(
Miehen mielestä liian paksuja, ei tunnu missään. Kuulemma kamalia.
Häh, siis mikä lidlistä ostettu kulutustavara ollut huonoa?
[quote author="Vierailija" time="22.04.2014 klo 18:33"]
Miehen mielestä liian paksuja, ei tunnu missään. Kuulemma kamalia.
[/quote]Kuulemma? Eli mies käyttänyt, mutta ei sinun kanssasi? :o
[quote author="Vierailija" time="22.04.2014 klo 18:33"]Miehen mielestä liian paksuja, ei tunnu missään. Kuulemma kamalia.
[/quote]
Öö...eikö pysty ostamaan niitä ohuita "sensitive" mallisia?
Miksi kutsutaan ihmisiä, jotka käyttävät Lidlin kumeja?
- Vanhemmiksi.
[quote author="Vierailija" time="22.04.2014 klo 18:41"]Miksi kutsutaan ihmisiä, jotka käyttävät Lidlin kumeja?
- Vanhemmiksi.
[/quote]
Hehhe. Mutta olkaapa ihmiset rehellisiä... Jos se vahinko on sattunut, niin se on johtunut suurella todennäköisyydellä siitä että sitä kondomia ei ole osattu käyttää oikein. Eli vika ei ole ollut tuotteessa vaan käyttäjässä.
http://www.dlc.fi/~etkirja/kondomin_kaytt%25F6ohje_esite.pdf
Noh ihan ok. Sultanit kyllä parempia(=tuntee läpi enemmän) lidlin Makukondonit karseita.
Mulla hajosi sellainen ja pistin boikottin.
Ihan parhaita!