Juntti-pariskunta prismassa:
Molemmilla vanhat itseleikatut farkkushortsit, tribaali tatskoja, vyölaukut ja ylisuuri hihaton paita. Lisäksi ukolla vielä McLaren-lippis.
Ostoksina rutkasti olutta ja tietysti lenkkimakkaraa.
Kommentit (11)
Olen monesti ajatellut olevani marketissa parhaiten pukeutuvimpia naisia. Siellä kun normaali look on legginsit ja ylisuuri t-paita.
No ainakin niillä oli ilmeisesti vartaloa pukeutua niin. Ihan hyvin kaljaa ja makkaraa vetäviltä. Eikä Prisma ole mikään muotishow... mitäs itse siellä luuhasit? Kyllä minä teen hienot ostokseni Stockmannilla. :D
Juntti on yleensä halventavan sävyinen käsite, joka tarkoittaa maaseudulla asuvia henkilöitä. Usein sanan käyttöön liittyy ajatus maalaisten takapajuisuudesta. Ennen Suomessa pidettiin suomenkielistä rahvasta juntteina erotuksena ruotsinkielisistä, ”paremmasta väestä”.
Juntin vastakohtana pidetään nykyään usein juppia.
Juntti on laajentunut käsittämään myös kaupungissa asuvat, jolloin se kuvastaa huonoa käytöstä, pukeutumista tai muuta vastaavaa.
vaatetuksen,ostoskärryn sisällön,automerkin jne ja juoksee kertomaan sen tänne!!
Mä en muista, että pitkään aikaan olisin nähnyt tuollaista pukeutumista. Junttimaisinta on ehkä verkkarit ja t-paita, mutta nekin aika harvinaisia, eikä tod. marketit pullollaan. Te vaan näette mitä haluatte nähdä, eli kiinnitätte huomiota kaikkein epätyylikkäimpiin, että tuntisitte itsenne tyylikkäiksi.
että roikkuuko heinät saappaista. " Me ollaa vaan maalta jä tällaisilta me näytetään" ja naurunremakka päälle. Ei ole vielä turpiin tullut.
seuraavat kesävaatteet ja -asusteet pitäisi kieltää lailla:
leikatut ja ompelemattomat farkkusortsit
telttamalliset t-paidat
vyölaukut ja aurinkolasit, jotka laitetaan lipaksi rillien päälle
sitten komentoisi jakkupukunaisesta ruokaostoksilla? " Eikö tuo ikinä riisu tuota bisneslookiaan, kun on siitä niin ylpeä" vai?