Voinko laittaa tällaisen mekon päälle yökerhoon?
Joo, olen ehkä juntti mutta en ole koskaan ollut yökerhossa joten tarvin teidän apuanne. Voinko laittaa valkoisen, tämän tyylisen mekon sinne? Vai onko liian juhlava? Lisäksi laittaisin hiukset kiinni ja jotkut kimaltavat korvikset. Matalat mustat korkkarit jalkaan.
http://nelly.com/fi/vaatteita-naisille/vaatteet/juhlamekot/tfnc-777/ciss-dress-777253-1776/ siis tuon tyylinen, valkoinen.
Kommentit (25)
[quote author="Vierailija" time="22.04.2014 klo 14:14"]
No millainen tyylisi muuten on?
Kävin juuri vähän aikaa sitten bailaamassa sokos hotel vantaassa ja siellä näkyi tällaisia rohkeitakin biletysmekkoja, tosin jotkut niiden kantajat eivät oikein olleet osanneet arvioida, sopiiko mekko heidän kropalleen. Jos tyylisi on muutenkin sellainen, että sinulle sopii tuollaiset avonaiset topit jne. tai lyhyet hameet ja viihdyt niissä ja osaat asustaa asun kauniisti niin laita ihmeessä.
Jos taas hyvin harvoin pukeudut tällaisiin niin pyydä joku toinen mielipide joltain, osaatko kantaa tällaista mekkoa. Oletan myös, että olet alle 30.
[/quote]
Mun tyyli on yleensä aika klassinen ja vaikka itse sanonkin niin olen aika näyttävä joten kun peilistä katson niin se ei näytä yhtään nololta. Mutta miten ihmiset sinne yleensä pukeutuu? Jos olenkin ainoa joka on oikeasti panostanut pukeutumiseensa?
Kiva mekko, varsinkin jos kohteena vähän hienompi klubi.
Mutta matalat korkkarit, no no!
Riippuu minkälainen yökerho, mutta varmempi asu on farkut/housut + ns biletoppi. Näin pukeutuu valtaosa yökerhoväestä.
Kannattaa mielummin laittaa korkeat korot, yökerho jos mikä on paikka kunnon koroille.
yleensä vaikkapa jooku siistimpi toppsi ja parhaat farkut mitä kotoa löytyy. mekkojakin joo mutta kyllä tuo minusta on juhliin sopivampi kuin baariin.. hieman yksinkertaisempaa saisi olla :)
[quote author="Vierailija" time="22.04.2014 klo 14:20"]
Riippuu minkälainen yökerho, mutta varmempi asu on farkut/housut + ns biletoppi. Näin pukeutuu valtaosa yökerhoväestä.
Kannattaa mielummin laittaa korkeat korot, yökerho jos mikä on paikka kunnon koroille.
[/quote]
Jep, juuri näin. Suurin osa on farkuissa ja sitten yläosa on tyylin mukaan seksikäs (esim. toppi) tai vähän juhlavampi paita. Kyllä erittäin harvinainen näky on tuollainen ap:n linkittämä juhlamekko ainakaan niissä paikoissa Helsingin yöelämässä, joissa itse käyn.
Siis jonkun mielestä tuo on liian juhlava yökerhoon? Ei ole, juuri sopiva. Ainakin Helsingissä tällätään vielä enemmän, ei tollanen mekko erotu joukosta varsinkaan liian juhlavana. Korkeat korkkarit jalkaan.
Munkin mielestä tuo on ihan perus baarimekko ja Helsingissä ainakin näkee vastaavanlaisia joka yökerhossa, jotka ovat vähän nuorempien ihmisten suosiossa. Kenen mielestä tuo on juhlamekko???
Ei lyhyt mekko mielestäni erotu liian juhlavana, pikemminkin pidempi helma tekee mekosta vähemmän baariin sopivan. Mutta siis yhtä hyvin voisi mennä tiukoissa farkussa ja biletopissa, mutta itse monesti laitan mekon tai tunikan leggareiden tai sukkisten kanssa (kesällä vähän eri juttu toki) ja kunnon korot.
[quote author="Vierailija" time="22.04.2014 klo 14:18"]
[quote author="Vierailija" time="22.04.2014 klo 14:14"]
No millainen tyylisi muuten on?
Kävin juuri vähän aikaa sitten bailaamassa sokos hotel vantaassa ja siellä näkyi tällaisia rohkeitakin biletysmekkoja, tosin jotkut niiden kantajat eivät oikein olleet osanneet arvioida, sopiiko mekko heidän kropalleen. Jos tyylisi on muutenkin sellainen, että sinulle sopii tuollaiset avonaiset topit jne. tai lyhyet hameet ja viihdyt niissä ja osaat asustaa asun kauniisti niin laita ihmeessä.
Jos taas hyvin harvoin pukeudut tällaisiin niin pyydä joku toinen mielipide joltain, osaatko kantaa tällaista mekkoa. Oletan myös, että olet alle 30.
[/quote]
Mun tyyli on yleensä aika klassinen ja vaikka itse sanonkin niin olen aika näyttävä joten kun peilistä katson niin se ei näytä yhtään nololta. Mutta miten ihmiset sinne yleensä pukeutuu? Jos olenkin ainoa joka on oikeasti panostanut pukeutumiseensa?
[/quote]
Riippuu itseasiassa paikasta..joihinkin paikkoihin kyllä pukeudutaan ja toisiin riittää ihan farkut ja huppari, kuten nelonen sanoi. Mutta tosiaan jos pukeudut enemmän, tee se lähelle omaa tyyliäsi.
Omien kokemusten mukaan tuollaisen voi pukea esim. Helsingissä ja Tampereella suurimpiin yökerhoihin ja sulaudut hyvin joukkoon, mutta esim. Lahden yökerhoissa olisit todella todella ylipukeutunut tuollaisessa. Riippuu siis varmasti todella paljon paikasta, jonne olet menossa.
[quote author="Vierailija" time="22.04.2014 klo 14:17"]
Jos olet ensisijaisesti miehiä menossa metsästämään, niin voi kertoa, että miehiä ei kiinnosta pätkääkän onko päälläsi juhla-, bile- vai coctailmekko. Myös se miten mekkoasi "kannat" on akkojen kotkotusta. Pääasia on se, että et ole ylipainoinen tai jollain muulla fyysisellä tavalla epähaluttava.
[/quote]
Piti taas tulla väläyttämään, miksi miehet ovat niin hukassa näissä asioissa.
Jos nainen on omasta mielestään pukeutunut oikein ja kivasti, hänellä on itsevarma ja kaunis olo.
Jos taas nainen on pukeutunut tavalla, joka hänelle on epämukava, ei omaa tyyliä tai on epävarma vartalostaan paljastavassa asussa, hmm, kummankohan kanssa on helpompi haastella siellä yökerhossa, sen kyyryssä olevan epämukavaksi itsensä tuntevan naisen vai sen iloisen ja itsevarman naisen kanssa?
Kiva mekko, laita vaan yökerhoon. Toivottavasti et kuitenkaan joudu vetämään mekkoa koko ajan ylöspäin...tuossa mekossa on se vaarana. Muista korkkarit tuollaisen mekon kanssa.
Kiitos vastauksista. Entäs valkoinen värinä, sopiiko se vai laittaisitteko itse jonkun toisen värisen?
ap
Mun mielestä sopii hyvin yökerhoon. joillain miehillä olen nähnyt puvun päällä Namun jonossa.
monet menevät esim lakkiaisiata, synttäreiltä tai häistä jatkoille yökerhoon ja silloin on hienommat vaatteet päällä.
riippuu kyllä myös yökerhosta että millaista porukkaa käy.
Emmä noin paljastavaa ja pikkusta mekonriekaletta laittaisi. En mä sentään niin epätoivoinen ole!
Näkyykö valkoisesta läpi kun siihen paistaa valo?
Hienompaan yökerhoon ihan sopiva, pikkubaariin liian juhlava.
[quote author="Vierailija" time="22.04.2014 klo 14:53"]
Emmä noin paljastavaa ja pikkusta mekonriekaletta laittaisi. En mä sentään niin epätoivoinen ole!
[/quote]
Läski kateellinen mamma :D
[quote author="Vierailija" time="22.04.2014 klo 15:12"][quote author="Vierailija" time="22.04.2014 klo 14:53"]
[/quote]
Läski kateellinen mamma :D
[/quote] Olet sinä
Jos olet ensisijaisesti miehiä menossa metsästämään, niin voi kertoa, että miehiä ei kiinnosta pätkääkän onko päälläsi juhla-, bile- vai coctailmekko. Myös se miten mekkoasi "kannat" on akkojen kotkotusta. Pääasia on se, että et ole ylipainoinen tai jollain muulla fyysisellä tavalla epähaluttava.