Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies valittaa yhteisen ajan puutetta. Pakko avautua.

Vierailija
22.04.2014 |

Emme asu miehen kanssa yhdessä. Olemme molemmat opiskelijoita ja käymme opintojen ohella töissä. Tämän lisäksi minulla on aikaavievä harrastus (3-5krt/vko). Ongelmana on erilaiset aikataulut. Miehellä on koulua arkisin aamusta iltapäivään, lisäksi hän tekee pari vuoroa viikossa töitä. Työaika on 9-18 ja työpäivät usein maanantai ja tiistai, skippaa siis koulut. Minulla taas on ilta- ja viikonlopputyö ja tämän lisäksi treenit illalla. Mies siis kiinni aamut, minä illat.

Usein menen treenien tai töiden jälkeen miehelle yöksi. Olen hänen luonansa joskus 23, ja olen valmis valvomaan muutaman tunnin. Olen tosi väsynyt, mutta olen valmis ns.uhrautumaan. Mies kuitenkin aina olettaa, että valvottaisiin aamuyöhön.. Kuulemma muuten ei ole tarpeeksi yhteistä aikaa, ja ei mun ole järkeä mennä vaan nukkumaan. Mua ei haittaa jos mies herää aamulla, luulisi enemmän haittaavan miestä.. Mun mielestä on kuitenkin epäreilua vaatia ja valittaa siitä, että en tosiaankaan vaan jaksa valvoa neljään asti aamuyöllä. Illat siis on oikeestaan ainoita millon voidaan nähdä, joskus nähdään jo 19 aikaan. Silti aina saan kuulla kun haluan mennä ihmisten aikaan nukkumaan. En oikeasti vaan jaksa valvoa öitä, rytmini menee heti sekaisin ja kehon pitäis päästä palautuu urheilusta..

Olen koittanut ehdottaa, jos menisin miehen koululle syömään. Miehellä on koulupäivän aikana yleensä hyppyä, joten voitais nähdä tuolloin. Ei kuulemma ole järkeä nähdä noin vähän aikaa. Sekään ei käy, että tulisin hänen työpäivänsä jälkeen häntä vastaan ja mentäis kahville, sit mä menisin töihin tai treeneihin. Vaan pari tuntia, ei järkeä. Tällaisia parin tunnin pätkiä ois muutenkin mahdollista sovitella, mut miehelle se ei kelpaa?

Yleensä näemme miehen kanssa kuitenkin muutaman kerran viikossa, vähintään kaksi kertaa.. Meen siis sinne yöksi. Joskus jos mulla on seuraavana aamuna töitä 15 alkaen ja miehellä olis vapaapäivä, on tämäkin ongelma kun en ehdi sitten koko päivää hänen kanssaan olla. Se alkaa valittamaan, että minä olen liian kiireinen enkä panosta tähän suhteeseen. Olen useasti sanonut, että voin aivan hyvin nähdä ennen mun töitä. Usein ei onnistu kun mies on itse töissä tai koulussa, tai sitten valittaa ettei tunnin tai parin tunnin takia kannata. Mun mielestä parikin tuntia on parempi kuin ei mitään, varsinkin jos näkeminen onnistuisi vaivatta.

Mitä mieltä olette? Olen tosi vittuuntunut tähän, koska näen paljon vaivaa näkemisen suunnitteluun. Miehelle ei kelpaa mikään muu kuin se, että olisin siellä viimestään 18 ja valvottais aamuyöhön, nukutaan pari tuntia ja vietettäis aikaa koko seuraava päivä. Se olis sille ideaali ja sit se ois tyytyväinen. Ei vaan aina voi nähdä noin, että molemmilla olis vapaapäivät just samaan aikaan! Mulla on koulu (tosin lähinnä kirjatenttiä), työt, harrastus ja paljon tärkeitä kavereita. Nämä siis miehen lisäksi. En saisi kavereitakaan nähdä joka viikko, koska se on vapaa-ajastani ja näin ollen ajasta miehen kanssa pois.  Saan aina valitusta siitäkin, jos mulla on vapaa vkoloppu ja menen käymään kaukana asuvilla vanhemmillani. Mulla on tosi paljon ystäviä, miehellä ei. Ihan mielelläni kävisin niiden kanssa kahvilla useinkin, mutta en voi aina päättää kahvihetkeä niin et mies ois töissä tai koulussa.

Olen pyytänyt miestä vähentämään työvuorojaan jos kerran haluaa nähdä enemmän. Mies asuu solussa ja hyvä palkka. Minä asun yksiössä ja rahat tosi tiukilla kun paska palkka,en voi vähentää tästä enää yhtään. Ei kuitenkaan vähennä yhtään... En sitä vaadi, mutta mun mielestä on turha valittaa ku mikää ei käy. En voi itse vaikuttaa työaikaani tai treeneihini, joten minkäs teet. Mun mielessä tässä tilanteessa on ihme, että nähdään noinkin paljon. Mulla ei oo yhtään vapaapäivää, siis jolloin olisin ihan yksin kotona tekemättä mitään. En ehdi helvetti edes siivota! En ymmärrä mistä nipistäisin enää tuota aikaa, ja en ole valmis valvomaan koko yötä.

Ratkaisuehdotuksia..?

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
22.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

8: noinhan se nimenomaan taitaa olla, että kahvittelut ja muut ei ole tarpeeksi intiimiä ja läheistä. Seksiä meillä on kyllä joka kerta ku oon siellä yötä :D. Ei ole mun vika, että mulla on paljon ystäviä ja sillä ei. Olen koittanut patistaa sitä enemmän liikkeelle, mutta jos ei niin ei. Illathan sillä on ihan vapaita aina, menis kavereiden kans ulos tai alottais jonkun harrastuksen.

tuota en tajunnut et miks mun pitäis vähentää vuoroja? Eikö miehen kannattaisi ennemmin, koska se voi ensinnäkin ilmoittaa parin viikon sisään miten on käytettävissä. Mä taas tiedän työvuoroni suunnilleen jo heinäkuuhun asti. Vaikka mies vähentäis töitä puolella, sillä olis siltikin parempi elintaso kuin mulla on nyt. T siaan miehen vuokra on 1/3 mun vuokrasta plus palkka paljon parempi. Sitten me voitaisiin nähdä aamulla ja päivällä pidempään putkeen. Minä kyllä jaksan tehdä nuo työt, ainakin useimmiten, vaikka onhan tämä kiireistä toki välillä.

Vierailija
2/11 |
22.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa unohtaa ne leffat ja menette heti sänkyyn kun menet sen luo, näin yhteinen aika tulee käytettyä parhaalla mahdollisella tavalla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
22.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei minusta tuohon tarvita kateellisuutta, vaan sita, etta toinen haluaa olla enemman yhdessa kuin toinen. Erilaiset tarpeet, kumpikaan ei ole sen enempaa oikeassa kuin toinenkaan. Jos elama jatkuu samaan kaavaan, ei erilaisilla tarpeilla ole yhteista tulevaisuutta.

Vierailija
4/11 |
22.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

jätä se sika

Vierailija
5/11 |
22.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun ehdotukset eivät kelpaa miehelle, eikä sen ehdotukset kelpaa sulle...

Noh, mitähän siinä voisi tehdä???

Vierailija
6/11 |
22.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitkä miehen ehdotukset? Se, että valvottais koko yö? Mun mielestä se ei ole enää inhimillsistä, eikä se ole mun vika etten vaan pysty vetämään päiviä 4h yöunilla. En jaksa mitenkään opiskella sit seuraavana päivänä. Perseestä, mutta en tiedä miten saisin itseni sitten pärjäämään tosi vähillä unilla.. Juon jo nyt kahvia. Olisin ihan valmis menemään nukkumaan jo 23, mut pakotan itteni valvomaan ton muutaman tunnin et ehdittäis ees kattoo joku leffa. Tartteisin unta vähintään 8..

Vierailija
7/11 |
22.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos miehelle ei kelpaa nuo muutaman tunnin näkemiset iltapäivällä niin vaihtoon vaan koko mies.

Vierailija
8/11 |
22.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.04.2014 klo 13:57"]

Jos miehelle ei kelpaa nuo muutaman tunnin näkemiset iltapäivällä niin vaihtoon vaan koko mies.

[/quote]

mua ei sinänsä haittaa et nähdään tämä mitä nyt nähdään. Mulla on paljon muutakin sosiaalista elämää, joten en ehdi ulisemaan miehen perään ja olen itse näkemismäärään ihan tyytyväinen. Kiva olisi nähdä tosiaan välillä muutama tunti, ja olen ehdottanut sitä enemmän miestä ajatellen kun se kerran "itkee" perääni koko ajan. Hänen mielestään kuitenkin joku tunninkin näkeminen (huom, minä menisin sinne eikä hänen tarvitsisi matkustaa yhtään mihinkään!) on pahempi kuin se, että ei nähdä ollenkaan. En ymmärrä logiikkaa tässä.. Kuulemma tulee vain paha mieli kun ei ole enempää aikaa? 

Vierailija
9/11 |
22.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika hankalaa sinun on nähdä enempää kuin pystyt ja ei ole oikein vaatia toista valvomaan yötä myöden arkisin. Ylipäätään ei lupaa kovin hyvää, jos mies ei edes tässä vaiheessa kykene toimimaan muutoin kuin täysin oman mielensä mukaan. Oletteko harkinneet yhteen muuttoa? Silloinhan näkisitte useammin.

Vierailija
10/11 |
22.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Emme ole vielä valmiita muuttamaan yhteen. Muuten tämä suhde on todella antoisa ja hyvä, mutta mies on koko ajan niin pettynyt kun en taaskaan jaksanut nähdä ja taaaas mulla on töitä jne. Huoh. Aikataulut meillä menee kyllä harvinaisen ristiin, mutta ei voi oikein mitään ja sellasta on elämä. Mies on välillä myöntänyt tämän ongelman, siis sen että se vaatii liikaa minulta. Kuitenkin vetoaa aina siihen, että kyllä muutkin erillään asuvat parit viettävät koko ajan aikaa yhdessä ja muuta. Ymmärtäisin jos nähtäis kerran kahdessa viikossa, mutta kun näkemisiä tulee useimmiten se muutama kerta viikkoon. Opiskelemme eri kouluissa, käymme töissä eri paikkakunnilla ja näin. Niin miten sitä edes voisi nähdä oikeasti enemmän.. Kyllä mun kaverienkin miehet ovat ihan tyytyväisiä siihen, että näkevät tyttöystäväänsä useammin kuin kerran viikossa, mutta eivät tyyliin joka päivä.

Vierailija
11/11 |
22.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle tuli heti mieleen, että mieshän haluu laatuaikaa (lue: seksiä) sun kanssa ja siksi pelkät lounas- ja kahvitapaamiset ei kelpaa. Se on myös kateellinen sulle sun ystävien, sukulaisten ja tärkeän harrastuksen takia, koska sillä itsellä ei ole samanlaista. Jos sulla on huono palkka ja miehellä hyvä, kannattaisi mieluummin sun työvuoroja vähentää niin, että mies tietysti auttaisi sua taloudellisesti. Tai muuttaisitte yhteen, niin olisi enemmän mahdollisuuksia viettää aikaa yhdessä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi neljä