On se vaan jännä olo, kun alan lähestyä normaalipainoa!
90 kilosta lähdin liikkeelle ja nyt painan 73. Vielä 3 kiloa normaalipainoon ja tavoitteeseeni on 6 kg. Maaliskuun lopussa ajattelin olla tavoitteessani. Tai jos menee vaikka vappuun, niin ei haittaa. Ihmeellistä, etten ole enää lihava!
Kommentit (16)
Tietenkin. En laske kaloreita, enkä ole millään kuurilla, vaan olen muuttanut ruokailutottumuksiani aivan toiseksi. Voin hyvin ja olen alkanut ymmärtää paljon ruuasta lohduttajan roolissa elämässäni. Ap
Hienoa
Näetkö itsesi hoikkana
Muista hankkia uusia vaatteita
Hienoa ap! Mä laihduttaisin vähän vielä pidemmälle niin että olisin kunnolla normaalipainossa, ettei mikään yksittäinen turvotus heittäis mua takasin ylipainon puolelle, kun siitä tulis helposti motivaatio-ongelmia (ainakin mulle). Mutta teet ihan kun itse katsot parhaaksi, hieno saavutus joka tapauksessa! :)
Vierailija kirjoitti:
Roikkuuko nahka?
Ei ainakaan vielä, mutta mahassa on kaksi makkaraa edelleen. Pienentyvät kokoajan, saa nähdä, millaiseksi muotoutuvat. Ap
Tosi hienoa! Voit olla ylpeä itsestäsi! Hyvä ap!
Normaalipainossa on kyllä hyvä ja kevyt olla. Liikkuminen on jotenkin vapaampaa, kun mikään ei purista tai pursuile.
Onpa vaan vinkee olo kun en ole koskaan antanut lihomiselle periksi.
Jee!! Hyvä me! Itse olin 73kg ja nyt 68kg! Vielä vähän lisää :)
Vierailija kirjoitti:
Hienoa
Näetkö itsesi hoikkana
Muista hankkia uusia vaatteita
Näin itseni suht hoikkana 80-kiloisena, koska olin niin innoissani kaventumisestani. Sitten totuin siihen ulkonäköön ja peilikuva muuttui realistisemmaksi, ja tajusin olevani edelleen ylipainoinen. Nyt olo on suht hoikka, mutta oikeasti hoikkaan on vielä matkaa, tajuan sen. Ap
Onnea ap! :)
Mun lähtöpaino oli 105,9, nyt 79,5. Olen kuin aivan eri ihminen! Vaatekoko oli 50, nyt 42. Suurin osa painosta on pudonnut 7kk sisällä.
Bmi:n mukaiseen normaalipainoon on vielä matkaa n.6kg, mutta en tiedä tavoittelenko sitä, vai jäänkö tähän. En halua roikkuvaa nahkaa tai kulahtaneen vanhentunutta naamaa, vaan olen mieluummin hieman pyöreä, mutta terveen näköinen.
Missä ajassa oot saanut tiputettua tuon 17kg?
Vierailija kirjoitti:
Missä ajassa oot saanut tiputettua tuon 17kg?
Aloitin maaliskuussa. Ajattelin pudottaa 20 kg vuodessa, muttei se aikamäärä tunnu enää tärkeältä. Ja tarkistin tavoitetta myös, 70 kilon sijaan tavoite on 67. Loput 6 kg pudotan nyt pikkuhiljaa ilman kovin tarkkaa aikataulua. Ap
Trolleja, koska av:lla ei ole normaalipainoisia ihmisiä.
onko miehet alkunut pörrään ympärill'ä?
avataanko ovi töissä jo valmiiksi, sia mitä ei ennen tehty?
Vierailija kirjoitti:
onko miehet alkunut pörrään ympärill'ä?
avataanko ovi töissä jo valmiiksi, sia mitä ei ennen tehty?
Ei ole :D
Miehet eivät ole koskaan "pörränneet ympärilläni", en ole nuorena ja hoikkanakaan koskaan kuulunut niihin naisiin, joille availlaan ovia jne ;) Ap
Hienoa, ap! Olet varmaan tyytyväinen.
Ja varmasti olet ymmärtänyt, että elämäntapojen muutoksen täytyy olla pysyvä., muuten vaivannäkösi menee hukkaan, eikö?