Mikä se Susanin lapsien huostaanoton syy oikein oli?
Kommentit (13)
Ei tiedetä kun ei me edes tiedetä, että kuka se Susan on.
Miksi se sinua kiinnostaa, kysy häneltä itseltään jos tunnet henkilön.
Itse mainosti tapaustaan sosiaalisessa mediassa, joten joku voisi kertoa miten tää on edistynyt.
Moni muukin mainostaa ties mitä. Kiinostaako mikä tahansa vain siksi, että joku mainostaa?
Moni muukin mainostaa ties mitä. Kiinnostaako mikä tahansa vain siksi, että joku mainostaa?
Toki kiinnostaa, kun itseään julki tuovat. Miten tapaus on edistynyt? Mitä sossut ovat sanoneet milloin lapset saadaan takaisin?
[quote author="Vierailija" time="22.04.2014 klo 02:00"]
Toki kiinnostaa, kun itseään julki tuovat.
[/quote]
Kiinnostavatko itseään julki tuovat ihmiset? Miksi?
[quote author="Vierailija" time="22.04.2014 klo 02:03"]
[/quote]
[/quote]
Niin, miksi ylipäänsä mikään kiinnostaa? Kiinnostukselle pitää aina olla vitun oleellinen syy. Mennään kaikki jojoon, koska oikeasti mikään ei ole kiinnostavaa.
[quote author="Vierailija" time="22.04.2014 klo 03:01"]
[quote author="Vierailija" time="22.04.2014 klo 02:03"]
[/quote]
[/quote]
Niin, miksi ylipäänsä mikään kiinnostaa? Kiinnostukselle pitää aina olla vitun oleellinen syy. Mennään kaikki jojoon, koska oikeasti mikään ei ole kiinnostavaa.
[/quote]
No, huostaanottojen syitä ei kerrota julkisuuteen yleensäkään. Yksityisyys on ihan hyväkin asia toisinaan. Toivottavasti saavat lapsensa takaisin joka tapauksessa, jos ei ole mitään vakavaa syytä.
En usko että siihen mitään syytä tarvittiin. Ehkä kyse oli vain kiintiöiden täyttämisestä jotta määrärahojen budjetti pitää.
[quote author="Vierailija" time="22.04.2014 klo 01:50"]
Porin tapaus
[/quote]
Ei sano minulle mitään. Jotain epämääräsiä topikkeja olen tältä palstalta lukenut, mutta mitään muuta en ole saanut irti kuin sen, että joku lapsi on huostaanotettu.
Kenen Susanin?