voisitko seurustella köyhähkön miehen kanssa
En tarkoita mitään luottotietonsa menettänyt pikavippeilijää. Vaan pienituloista ja omaisuutta omistamatonta miestä. Jos mies olisi komea, rehellinen, fiksu, keskustelutaitoinen, elämänjanoinen, asioista kiinnostunut, urheilullinen ja yleissivistynyt. 1 koululainen lapsi, toinen miltei aikuinen. Kyse ei ole minusta, vaikka niin voisi luulla. Olisiko esim.tuo rahattomuus suuri turnoff?
Kommentit (17)
Ei köyhyys olisi, mutta noi lapset olisivat.
Voisin, kunhan ei ole elämäntapa-taloutensatuhoaja. Toisen palkka ei määritä mahdollista rakkautta. Olen itse kyllä hyvätuloinen mutta minulla ei ole perittyä rahaa, silti miehen köyhyys ei merkitse mitään. en ketään alkaisi elättämäänkään. Sitten miehelle pitää olla itsetunto kohdallaan, ettei vain ruikuta tilaansa.
Miksi ei? Rahanko perässä sitä ollaan??
[quote author="Vierailija" time="22.04.2014 klo 01:16"]Voisin, kunhan ei ole elämäntapa-taloutensatuhoaja. Toisen palkka ei määritä mahdollista rakkautta. Olen itse kyllä hyvätuloinen mutta minulla ei ole perittyä rahaa, silti miehen köyhyys ei merkitse mitään. en ketään alkaisi elättämäänkään. Sitten miehelle pitää olla itsetunto kohdallaan, ettei vain ruikuta tilaansa.
[/quote]
Niin ei lapsetkaan olisi, itsellä yksi, 17v
[quote author="Vierailija" time="22.04.2014 klo 01:08"]
En tarkoita mitään luottotietonsa menettänyt pikavippeilijää. Vaan pienituloista ja omaisuutta omistamatonta miestä. Jos mies olisi komea, rehellinen, fiksu, keskustelutaitoinen, elämänjanoinen, asioista kiinnostunut, urheilullinen ja yleissivistynyt. 1 koululainen lapsi, toinen miltei aikuinen. Kyse ei ole minusta, vaikka niin voisi luulla. Olisiko esim.tuo rahattomuus suuri turnoff?
[/quote]
En vaan tajua, miten kaikkia noita adjektiiveja omaava mies voi olla niin köyhässä tilanteessa? Elämänjanoinen ja ties mitä?
En sori vaan olis. Kyllä olis turn off. Ja ihan sama onko pinnallista, mutta jotain kertoo ihmisestä (jos siis tosiaan ihan oikeesti aikuinen ihminen kyseessä)...
Henkisesti köyhää en huolisi. Muussa köyhyydessä ei ole vikaa.
Minun mies on tuollainen. Ahkera on ja tekee paljon töitä. Nuorena tavattiin ja oli jo silloin "köyhä", ei siis rikasta sukua taustalla. Edelleen on pienipalkkainen, mutta kaikin puolin ihana mies kuitenkin.
[quote author="Vierailija" time="22.04.2014 klo 01:19"][quote author="Vierailija" time="22.04.2014 klo 01:08"]
[/quote]
En vaan tajua, miten kaikkia noita adjektiiveja omaava mies voi olla niin köyhässä tilanteessa? Elämänjanoinen ja ties mitä?
En sori vaan olis. Kyllä olis turn off. Ja ihan sama onko pinnallista, mutta jotain kertoo ihmisestä (jos siis tosiaan ihan oikeesti aikuinen ihminen kyseessä)...
[/quote]
Kerrotko, mitä kertoo. Ehkä häntä ei raha ja materia kiinnosta kauheasti.
Itse voisin, tienaan omat rahani, hyvää palkkaa. Ei tarvitse miehen rahoja. Näinkin on mahdollista saada hyvä ja tasapainoinen suhde, on kokemusta 16 vuoden ajalta.
Halveksun ihmisiä, jotka eivät hanki itse omalla työllään sitä elintasoa, jonka haluavat. Jos haluaa rahaa, ei pidä ryhtyä sairaanhoitajaksi.
Eli tietenkään köyhyys ei haittaisi, osaan itsekin käydä töissä. Eikä raha edes ole kaikki kaikessa, vastustan epäekologista kulutushysteriaa ja tykkään vähän hipimmästä elämästä.
[quote author="Vierailija" time="22.04.2014 klo 01:29"]Halveksun ihmisiä, jotka eivät hanki itse omalla työllään sitä elintasoa, jonka haluavat. Jos haluaa rahaa, ei pidä ryhtyä sairaanhoitajaksi.
Eli tietenkään köyhyys ei haittaisi, osaan itsekin käydä töissä. Eikä raha edes ole kaikki kaikessa, vastustan epäekologista kulutushysteriaa ja tykkään vähän hipimmästä elämästä.
[/quote]
Tunnen ihmisiä, jotka ovat köyhiä omasta valinnastaan.älykkäitä ja pystyviä, mutta raha ei kiinnosta, tekevät perustyötä ja työn ulkopuolella sitten kiinnostavia asioita. Sellaisen kanssa voisin olla.
Mieluummin ottaisin köyhähkön miehen kuin luottotiedottoman loisen.
[quote author="Vierailija" time="22.04.2014 klo 01:29"]
Halveksun ihmisiä, jotka eivät hanki itse omalla työllään sitä elintasoa, jonka haluavat. Jos haluaa rahaa, ei pidä ryhtyä sairaanhoitajaksi.
[/quote]
No sinulla ei varmaan miestä ole, vaikutat niin perin herttaiselta ja avarakatseiselta naiselta.
Olen naimisissa semmottisen kanssa. Oltiin persaukisia kun tavattiin. Vaan 16 vuoden jälkeen meillä on velaton mökki, melkein velaton asunto ja pankissa säästöjä melkein 40.000. Yhdessä ne on paiskittu kasaan vanhuuden turvaksi.
[quote author="Vierailija" time="22.04.2014 klo 01:29"]
[/quote]
Pakko sanoa tähän väliin, että ymmärrätkö että ihmiset voivat uravalintaa tehdessään kiinnittää huomiota aika monenlaisiin seikkoihin. Sairaanhoitaja ansaitsee vuorotöissä sen 2800-3300e/kk, mikä on ihan ok palkka monelle. Alalla on kuitenkin tunkua yhä enemmän sen vuoksi, että se alkaa olla ainoita, joissa työpaikka on 100% varma. Työelämästä voi olla poissa useita vuosia, lasten tai matkustelun vuoksi, työajat on itse mahdollista valita, voi hakeutua päivä- tai vuorotyöhön, voi siirtyä paikasta toiseen eri erikoistumisalojen välillä eikä töitä tarvitse koskaan viedä kotiin, saati että pitäisi koko ajan tuottaa tieteellistä tutkimusta todistaakseen olevansa pätevä. Ammatti työllistää myös keikkaillen, mikä mahdollistaa koska vain osa-aikatyön ja esim. hakeutumisen useiksi vuosiksi jatko-opintoihin. Ammatti on myös maailman kansainvälisin ammatti, jolla löytyy töitä maasta kuin maasta, koska vain. Ei kannata liikaa aliarvioida, kaikki eivät ajattele vain rahaa vaan myös muita etuja :)
[quote author="Vierailija" time="22.04.2014 klo 01:42"][quote author="Vierailija" time="22.04.2014 klo 01:29"]
[/quote]
No sinulla ei varmaan miestä ole, vaikutat niin perin herttaiselta ja avarakatseiselta naiselta.
[/quote]
eiköhän hänellä ole ison kansainvälisen it-firman myyntipäällikön kanssa naimisissa. Pehmeät arviot kohtaavat
Tarkoitin siis halveksuvani rikkaisiin naimisiin haluavia gold diggereitä, en pienituloisia.
- 11 -
No seurustelen jo. Rahattomuus johtuu kutsumusammatista jossa huono palkka, ei haittaa kun tykkää siitä mitä tekee yli kaiken :) jos rahattomuus johtuisi silkasta laiskuudesta niin pitäisin sitä itsekkäänä, se on turnoff.