Millaisia miehiä tinderissä kannattaa varoa tai mitkä ovat selviä hälytysmerkkejä? Mikäli itse etsii parisuhdetta.
Naiset kertokaa kokemuksia! Myös ne mulkut miehet voi kertoa omiaan eli miten kusettavat naisia.
Kommentit (45)
Ota selvää ja en etsi mitään -miehet voi ohittaa, samoin kuvattomat ja oudot kuvat. Paidattomat ja muut. Kun selaat niin kyllä selviää. Ai niin ja polyt ja ihmissuhdeanarkistit.
No ainakin pitää tiedostaa että tosi moni etsii vain seksiä. Siis todella moni. Sellainenkin, josta uskoisi helposti että etsii suhdetta.
Takuuvarma vinkki: Ota ns. geeniruma itsestä huolehtiva mies, joka on käynyt kouluja suurin piirtein saman verran kuin sinä.
Kannattaa kysyä heti aluksi ihan suoraan mitä haet ja kirjoittaa siihen omaan profiiliin, että itse ehdit parisuhdetta. Kyllä se karsii suurimman osan seksiä hakevista.
Jos kertoo olevansa herrasmies, on juuri päinvastainen.
97% Tindermiehistä on sellaisia, joita kannattaa välttää. Siellä on suurin osa jämämuehiä, jotka eivöt kelpaa kenellekkään. Reilulla kädellä vain pois kaikki, jotka vähänkään tuntuu huonolta. Voin kertoa, että ryöstä käy tuo jämämiesten swaippaaminen....
Kaikkia kannattaa varoa jos et tunne etkä tiedä ihmisestä mitään etkä tunne ihmisiä jotka tuntee hänet.
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa kysyä heti aluksi ihan suoraan mitä haet ja kirjoittaa siihen omaan profiiliin, että itse ehdit parisuhdetta. Kyllä se karsii suurimman osan seksiä hakevista.
No ei valitettavasti....siitäkin huolimatta nämä epätoivoiset pllunmankujat lähestyy. Kuvottavia ovat
Käsittääkseni nykyään on pakko liittyä noihin treffiappeihin mikäli haluaa uusia ihmisiä tavata. Ainakin se on ihan nykypäivää! Itse en esim. työpaikalta viitsi seuraa hakea.
Eiköhän tuohon tinderin sekaan mahdu ihan normaalejakin ihmisiä sukupuolesta riippumatta. Ja niitä jotka etsivät vaikka sitä uutta vakavaa suhdetta.
Skippaa ainakin ne, joiden profiilikuvana on paidaton otos, jossa näkyy kaikki muu paitsi sukuelimet.
Vierailija kirjoitti:
Takuuvarma vinkki: Ota ns. geeniruma itsestä huolehtiva mies, joka on käynyt kouluja suurin piirtein saman verran kuin sinä.
Onko naisilla sama että ulkonäkö vaikuttaa noin paljon käytökseen?
Hassuja kommentteja täällä. Varmaan suureen joukkoon mahtuu monenlaista sukankuluttajaa. Tunnen kuitenkin monia aivan normaaleja ihmisiä, jotka ovat löytäneet Tinderistä normaalin parisuhtenn.
Kauaa en tinderissä ollut mutta ikävät vibat jäi esim miehestä joka ei suostunut tapaamaan julkisella paikalla ja miehistä jotka kärkkyy kahville ilman että heitä ensin kiinnostaa ensin ollenkaan tutustua.
Eli neuvoni on juttelu ennen tapaamista ja tapaaminen julkisella paikalla.
Jos etsit parisuhdetta, deletoi Tinder ja ryhdy käyttämään joko Facebook Datingia tai Happy Pancakea. Ole aktiivinen. Saat sitä mitä tilaat.
Vierailija kirjoitti:
Käsittääkseni nykyään on pakko liittyä noihin treffiappeihin mikäli haluaa uusia ihmisiä tavata. Ainakin se on ihan nykypäivää! Itse en esim. työpaikalta viitsi seuraa hakea.
Eiköhän tuohon tinderin sekaan mahdu ihan normaalejakin ihmisiä sukupuolesta riippumatta. Ja niitä jotka etsivät vaikka sitä uutta vakavaa suhdetta.
Hyvien miesten ei tarvitse. Sen sijaan hyviä naisia ne ovat pullollaan.
Sivusta seurannut kirjoitti:
Hassuja kommentteja täällä. Varmaan suureen joukkoon mahtuu monenlaista sukankuluttajaa. Tunnen kuitenkin monia aivan normaaleja ihmisiä, jotka ovat löytäneet Tinderistä normaalin parisuhtenn.
Tottahan toki mutta se on pienen pieni prosentti siellä tapahtuvista kohtaamisista.
Olen jossain toisessa ketjussa tainnut tämän aiemminkin sanoa, mutta yksi varma varoitusmerkki on jos mies vakuuttelee ettei pelaile. Aivan varmasti on kyseessä peluri pahimmasta päästä.
Vierailija kirjoitti:
Jos kertoo olevansa herrasmies, on juuri päinvastainen.
Yleensäkin jos mies kehuskelee jollain hän ei sitä ole. Onko hyvä sängyssä, surkea. Ei ole väkivaltainen, hakkaa lopulta, jos ei sinua jonkun muun. Herrasmies, avaa oven ja odottaa että ylistät siitä loppu illan. Huumorintajuinen, ei ymmärrä huumorin eri vivahteita. Ja niin pois päin.
Miksi haet tuolta parisuhdetta?