Teini murjottaa koska se ei saa ps5 tai näytönohjainta jouluksi
Kaikki loppuunmyyty. Nyt se on murjottanut koko viikonlopun huoneessaan.
Gigantissa olisi ollut joku psy merkkinen 3090 varastossa mutta kuulemma ei moinen paska merkki kelpaa vaan pitää olla asus.
Kommentit (21)
Voipi olla, et sitä Pleikkaa et saa mistää jouluksi. Ite ostin sen tänää ja tulee vasta tammikuun alussa. Kerro lapsellesi, et kysees o nii haluttu laite, ja koska korona, nii niitä ei yksinkertaisesti saa heti. :)
Fleshlight on parempi lahja kuin PS5 ja 3000 € pelitietokone yhteensä.
Mitä sitten? Murjottakoon. Saa sitä pettynyt olla ja välillä se on hyväksikin.
Elämässä pitää oppia sietämään pettymyksiä. Tämä ei ole sinun vikasi, joten turhaan sinulle myöskään kiukuttelee.
Joo, parempi vaan että teinit saisivat joululahjaksi vaikka tonnin mopon, eikä miehille tarkoitettua tonnin näytönohjainta.
Teini on väärässä. Näytönohjain pitää olla Nvidia GeForce RTX ja perässä oleva numerosarja sen mukaan, mitä lompakko sallii. Ray tracing on se juttu.
Laita varaukseen ja hae heti kun niitä tulee! Ei kai tuosta tarvitse isoa hommaa tehdä. Teinipojille pelit tärkeitä.
Antaa teinihorojen kuvata itseään päivät pitkät.
Teinipoikia ei mokomat kiinnosta.
Pettymykset kuuluvat elämään. Ne opettavat nöyryyttä ja kärsivällisyyttä.
Kerro sille kitisijälle, että jos hänellä on polttava tarve konsolille auttavat kesätyöt häntä sellaisen hankkimisessa.
Joululahjaksi kotityölista jonka suorittamalla saa joko ps5 tai asuksen näyttiksen. Hyvä suorite on 5e vessan pesusta ja koko talon imuroinnista. 2.5e tiskikoneesta jne jne käytä luovuutta.
Osaako itse ohjelmoida sellaisen vaikkapa?
Tai sinä?
Vierailija kirjoitti:
Elämässä pitää oppia sietämään pettymyksiä. Tämä ei ole sinun vikasi, joten turhaan sinulle myöskään kiukuttelee.
Eiköhän pettymyksiä tule vastaan, vaikka pleikkarin saisikin. Mä en saanut lapsena enkä nuorena pleikkaria ja nyt hyvätuloisena aikuisena yritän kompensoida sitä hankkimalla kaikki pelit ja vehkeet, vaikka enää en edes jaksa oikein pelailla.
Voi ei. Vie se terapiaan. Ei lapset saa joutua pettymään.
Vierailija kirjoitti:
Kerro sille kitisijälle, että jos hänellä on polttava tarve konsolille auttavat kesätyöt häntä sellaisen hankkimisessa.
Joululahjaksi kotityölista jonka suorittamalla saa joko ps5 tai asuksen näyttiksen. Hyvä suorite on 5e vessan pesusta ja koko talon imuroinnista. 2.5e tiskikoneesta jne jne käytä luovuutta.
No enpä pitäisi hyvänä kasvatuksena velvollisuuksista maksamista, ja vielä noin valtavia summia. Noistahan tulisi kuussa helposti yli 200e.
Vierailija kirjoitti:
Teini on väärässä. Näytönohjain pitää olla Nvidia GeForce RTX ja perässä oleva numerosarja sen mukaan, mitä lompakko sallii. Ray tracing on se juttu.
Eiköhän kyseessä ole just se nvidian rtx 3090? Pny merkkinen näyttäisi olevan gigantissa 1699 euroa.
Säästäkää ne rahat ja antakaa hoitajille!
Me taas ostetaan ihan suosiolla vasta helmi-maaliskuussa. Hinnasta on ilma kadonnut siihen mennessä ja mahdolliset pahimmat bugit on ehditty korjata.
Vierailija kirjoitti:
Tai sinä?
Kyllä se taitaa olla kova koodari kun se pauhaa sitä konetta päivät ja yöt. Kuulemma haluaa sitten tehdä tolle näytönohjaimelle jonkun proteiini foldaus ohjelman kun se innostui jostain artikkelista. En kyllä ymmärrä noista jutuista mitään.
Juuri soitti joku jenkki mulle ja kehui sitä. Tarjosi jopa työpaikkaa sille. Vastasin että se on vasta yläasteella joten se ei kyllä minnekään usahan lähde.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Helpompi olisi vaan hankkia se ps5 jottei koko joulu olisi sitten pilalla.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tai sinä?
Kyllä se taitaa olla kova koodari kun se pauhaa sitä konetta päivät ja yöt. Kuulemma haluaa sitten tehdä tolle näytönohjaimelle jonkun proteiini foldaus ohjelman kun se innostui jostain artikkelista. En kyllä ymmärrä noista jutuista mitään.
Juuri soitti joku jenkki mulle ja kehui sitä. Tarjosi jopa työpaikkaa sille. Vastasin että se on vasta yläasteella joten se ei kyllä minnekään usahan lähde.
Ap
:D
Jotain apua nyt tuon ps5 hankkimiseen.
En todellakaan ala viemään sitä terapiaan.
Eli voisko joku kertoa mistä voisin saada pleikkarin jouluksi???