Miten aiot pukeutua huomenna?
Niin? :)
Kommentit (8)
Rennot vaatteet kaupungilla hengailuun, huomenna on vielä lomapäivä :)
Farkut, t-paita, ohut puuvillaneulepaita, mustat nahkakengät, musta huppari ja siihen päälle vanha maastotakki. Istun junassa koko päivän, pitää varautua siihen että on joko vitun kylymä tai infernaalisen kuuma.
Varmaankin farkut tai sitten beiget puuvillahousut. Paidaksi taidan valita vaalean ruskean trikoopaidan ja toppi alle.Korvikset, sormus ja käsikoru. Kengiksi valitsen tolppakorkokengät. Töissä joudun käyttämään lenkkareita.
Mä oon menossa pelkopolille. Puen varmaankin tummansiniset äitiysfarkut ja jonkun paidan. Mulla on vähän hintsusti kivoja mahan kanssa sopivia paitoja, joten voi olla, että laitan trikoopaidan, koska siistimmät paidat on nyt pesussa. Jalkaan tennarit ja päälle äitiysmallia oleva musta takki.
Työvaatteet, eli farkut, musta pitkähihainen paita ja turvatakki + turvakengät. Tylsää, vihaan työtäni.
Vaaleansininen hame, musta toppi, beigenväriset korkkarit joissa vähän kiiltonahkaa, värittömät sukkikset ja työmatkalle nahkatakki.
Varmaan samalla tavalla kuten aina. Farkut, joku neule tai trikoopaita ja tennarit. Töihin menossa huomenna. Raavin päälleni mitä nyt satun kaapista löytämään. Yleensä samoja vaatteita kiertätän. En jaksa panostaa kun en tykkää koko työpaikastakaan.