Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

suomalaiset ulkomailla.. ei hyvää päivää

Vierailija
21.04.2014 |

Aina sitä saa näin ulkosuomalaisena hävetä silmät päästään kun tulee suomalaisia vastaan. Humalahakuista juomista kun kerrankin halvalla lähtee, rumia vaatteita ja palaneita siannahkoja. Ja tippiä ei jätetä, ei vaikka maan tapoihin kuuluisi.

Junttikansaa?

Kommentit (38)

Vierailija
21/38 |
09.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pariisissa asuvana pahimpina ryhminä osuu silmään mölyävät jenkit ja esim. italialaiset. Suomalaiset liikkuvat yleensä pienemmissä ryhmissä ja näyttävät vähän pelästyneiltä.

Ja Italiassa asuvana sanoisin saksalaiset, jenkit ja britit.

Vierailija
22/38 |
09.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina saa teitä hävetä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/38 |
09.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalaiset on helppo monessa paikassa tunnistaa pukeutumisesta. Reppu on oltava mukana, mieluiten ruotsalainen (Haglöfs, Fjällräven etc.) se selässä sitten tarvotaan pitkin jonkun vanhankaupungin kujia ja ihmetellään miten kapeita ne on "Eihän tästä edes auto mahdu!!". Itse olen täysin samanlainen, eikä haittaa tippaakaan.

Vierailija
24/38 |
09.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomalaiset on helppo monessa paikassa tunnistaa pukeutumisesta. Reppu on oltava mukana, mieluiten ruotsalainen (Haglöfs, Fjällräven etc.) se selässä sitten tarvotaan pitkin jonkun vanhankaupungin kujia ja ihmetellään miten kapeita ne on "Eihän tästä edes auto mahdu!!". Itse olen täysin samanlainen, eikä haittaa tippaakaan.

Kai myös laastarin väriset shortsit, vaaleansininen kulahtanut t-paita ja sukat sandaaleissa?

Vierailija
25/38 |
09.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa tajuta, että suomalainen kiinnittää huomiota suomalaisiin, mutta kukaan muu ei kiinnitä. Ja että huomaat vain ne huonoimmin käyttäytyvät ja huonoimmalta näytävät. Todennäköisesti joku italialaiseksi tai hollantilaiseksi luulemasi onkin suomalainen, et vain tunnista häntä suomalaiseksi, koska hän ei sano mitään.

Ja mieti, sinä itsekin olet suomalainen. Miltä itse mahdat näyttää? Ainakaan eivät huono itsetunto ja ihmisvihainen asenne kaunista ketään.

Vierailija
26/38 |
09.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Britit voittaa kyllä juomisessa.

Vierailija
27/38 |
09.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kai myös laastarin väriset shortsit, vaaleansininen kulahtanut t-paita ja sukat sandaaleissa?

24 vastaa.

Hah! Itse omistan kolmet shortsit joista kaikki ovat laastarin värisiä :D Suosin myös vaaleansinisiä T-paitoja koska sointuvat hyvin silmiini, kulahtaneet tosin menevät koti ja mökkikäyttöön. Sandaaleita en käytä vaan vaan suosin mukavia tennareita. 

Siinäpä lomalookkini pähkinänkuoressa M37.

Vierailija
28/38 |
09.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

[quote author="Vierailija" time="21.04.2014 klo 22:58"]

[quote author="Vierailija" time="21.04.2014 klo 20:42"]

Olin just muutaman päivän reissussa, ja suomalaisnaiset erotti heti hiustyylistä. Siis oikeesti, ei minkään muun maalaiset naiset anna kyniä/värjätä tukkaansa niin mauttoman näköiseksi! Oli epäsymmetristä, osavärjäystä, nyrhittyä ja vaikka mitä. Eteläisessä Euroopassa naisilla on paljon luonnollisemmat hiukset.

Eteläisessä Euroopassa naisilla on ihan luonnostaan keskimäärin monta kertaa paksummat hiukset kuin suomalaisilla, joten helppohan se on hiuksien osalta näyttääkin paremmalat. Tässä kohtaa ei juuri perimälleen mitään voi.

Kylla voi, vrt. eilinen keskustelu peseytymisesta. Ei pesta hiuksia eika foonata kuohkeiksi, ei kayteta tuuheuttavia shampoita ja muita aineita vaan luonnonmenetelmalla mennaan ja tulos on senmukainen.

Miksi pitäisi kemikaalien avulla yrittää saada sellaista mitä luonnostaan ei ole? Jos joku haluaa niin siitä vaan, mutta ei tarvitse syyllistää niitä jotka ei halua. Suomalaiset nyt vaan on perimältään erilaisia, hyväksy se!

Vierailija
29/38 |
09.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin just muutaman päivän reissussa, ja suomalaisnaiset erotti heti hiustyylistä. Siis oikeesti, ei minkään muun maalaiset naiset anna kyniä/värjätä tukkaansa niin mauttoman näköiseksi! Oli epäsymmetristä, osavärjäystä, nyrhittyä ja vaikka mitä. Eteläisessä Euroopassa naisilla on paljon luonnollisemmat hiukset.

Juu, eteläeurooppalaisilla on luonnollisesti paljon paksummat ja hyväkasvuiset ja - laatuiset hiukset.

Ne on helppo saada näyttämään kauniilta.

Samaa mieltä olen kyllä siitä että suomalaisilla näkee ennätysrumia kampauksia. Kynittyjä päitä shokkivärjätyllä hiustupsulla.

Se ei ohuiden hiusten ongelmaa pelasta eikä ratkaise.

Vierailija
30/38 |
09.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hiuksista....olen suomalainen, tukkani tyypillinen suomalainen,  erittäin tuuhea, mutta hius on tosi ohutta, olkapäille ulottuva.

Asun USA:ssa ja minun tukkaani kehutaan, kun se on niin paksu ja kauniin värinen...maantien väri....

Eli se kuinka sen suomalaisen hiuksen laittaa, on jokaisen oma asia, mutta saa siitä ihan komeankin.

Ei ole tyypillinen jos on erittäin tuuhea.

Vierailija
31/38 |
09.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa tajuta, että suomalainen kiinnittää huomiota suomalaisiin, mutta kukaan muu ei kiinnitä. Ja että huomaat vain ne huonoimmin käyttäytyvät ja huonoimmalta näytävät. Todennäköisesti joku italialaiseksi tai hollantilaiseksi luulemasi onkin suomalainen, et vain tunnista häntä suomalaiseksi, koska hän ei sano mitään.

Ja mieti, sinä itsekin olet suomalainen. Miltä itse mahdat näyttää? Ainakaan eivät huono itsetunto ja ihmisvihainen asenne kaunista ketään.

Se onkin helppo tunnistaa ne junteimmat suomalaiset ja ne hyväkäytöksiset suomalaiset jäävät näkymättömiksi. Mieheni isä on itävaltalainen, mutta mieheni on täysin suomalainen eikä mielestäni mitenkään supereksoottisen näköinen. Usein hänelle kuitenkin aletaan Suomessakin puhua englantia, koska ihmiset eivät jotekin tunnista häntä suomalaiseksi.

Häpeävätköhän italialaiset aina huonosti käyttäytyviä italialaisia? Onkohan niillä oma vauvapalsta, jossa ne kuorossa haukkuvat toisia italialaisia?

Vierailija
32/38 |
09.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Amerikkalainen, ranskalainen ja suomalainen kävelivät Alavuden raitilla ja näkivät kanan. Jenkki ajatteli:"Miten tuolla kanalla tekisi nopeiten rahaa?" Ranskalainen ajatteli:"Miten tuosta kanasta valmistaisi maistuvimman ruoan?" Suomalainen ajatteli :"Mitähän tuo kana ajattelee minusta?"

Huh huh ja hah hah. LOL

Vierailija
33/38 |
09.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalaiset on ihania. <3

Kaikissa aurinkomatkakohteissa suomalaisista tykätään, koska ei aiheuteta pahennusta, ei metelöidä ja ollaan vaatimattomia. Erään hotellin omistaja kehui, että suomalaisille annetaan aina parhaat huoneet koska kun suomalainen turisti vetää jurrit, se kävelee huoneeseensa sammumaan. Kun taas brittituristi vetää kännit, se hyppää uima-altaaseen ja herättää koko hotellin.

Ihan turhaa olet katkera ap, suomalaisuuteen kannattaa suhtautua kuten ulkomaalaiset suhtautuvat meihin, taitaa olla vain Viro, jossa meistä ei tykätä (koska sinne ne hakeutuvat turistit eivät ole sitä kohteliasta ja rauhallista porukkaa).

Vierailija
34/38 |
09.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

[quote author="Vierailija" time="21.04.2014 klo 20:11"]

Britit, saksalaiset ja australialaiset ovat ihan yhtä typeriä turisteina, jos eivät ole pahempiakin. Kännissä heilutaan, ölistään ja möykätään. Eivätkä venäläiset ja puolalaisetkaan siitä paljoa jälkeen jää. Ovat samaa tasoa kuin suomalaiset.

Parhaitenkäyttäytyviä ovat ehkä japanilaiset. Ja nekin huonostikäyttäytyvät kyllä omiensa parissa, mutteivat juuri muitten.

Japanilaiset peittävät huonon käytöksensä. Pyytävät kohteliaasti länsimaisia kuviinsa mukaan, mutta oikeasti kikattavat "isonenille" jne..

Japskeilla on litteät päät. Sen takia ne ei aja hyvin kun eivät näe kunnolla sivuille. Ja pieni nenä näyttää typerältä miehellä. Ja niiten pieneistä pileistä en viitti aloittaakaan.

Ei kyllä olisi varaa kikattaa.

Vierailija
35/38 |
09.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomalaiset on ihania. <3

Kaikissa aurinkomatkakohteissa suomalaisista tykätään, koska ei aiheuteta pahennusta, ei metelöidä ja ollaan vaatimattomia. Erään hotellin omistaja kehui, että suomalaisille annetaan aina parhaat huoneet koska kun suomalainen turisti vetää

jurrit, se kävelee huoneeseensa sammumaan. Kun taas brittituristi vetää kännit, se hyppää uima-altaaseen ja herättää koko hotellin.

Ihan turhaa olet katkera ap, suomalaisuuteen kannattaa suhtautua kuten ulkomaalaiset suhtautuvat meihin, taitaa olla vain Viro, jossa meistä ei tykätä (koska sinne ne hakeutuvat turistit eivät ole sitä kohteliasta ja rauhallista porukkaa).

Kyllä Virossa käy paljon myös kohteliaita ja rauhallisia suomalaisia, ja kyllä siellä meistä pidetään. Känniörveltäjistä ja epäkohteliaista ei pidä kukaan, mutta se taas ei katso kansallisuutta. Sellaisia löytyy Virossakin ihan omasta takaakin.

Vierailija
36/38 |
09.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hiuksista....olen suomalainen, tukkani tyypillinen suomalainen,  erittäin tuuhea, mutta hius on tosi ohutta, olkapäille ulottuva.

Asun USA:ssa ja minun tukkaani kehutaan, kun se on niin paksu ja kauniin värinen...maantien väri....

Eli se kuinka sen suomalaisen hiuksen laittaa, on jokaisen oma asia, mutta saa siitä ihan komeankin.

Suomessa vallitsee kummallinen alakulttuurinen kampaustyyli johtuen varmaankin huonosta hiuslaadusta.

Vierailija
37/38 |
09.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä Suomessa pahimmat mölyapinat ovat som ppuja - menee aina korvat lukkoon kun vaikka kaupan kassalla niiden penskat huutaa, itkee ja tappelee muijat kälättää ja kurnuttaa ihan niin paljon kun kurkusta lähtee. Aivan hermoraunio noiden takia usein.

Vierailija
38/38 |
09.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juttupaikoissa on juntteja. Oli se sitten brittejä, venäläisiä, suomalaisia, ruotsalaisia. Jos ei tätä kestä, ei kannata mennä noihin paikkoihin. Esim Goalla riitti mulle yksi kerta, oli niin paljon aivottomia kannabista polttelevia jenkkihörhöjä ja kännääviä sikailija-venäläisiä yms. Mutta en tuon kokemuksen perusteella leimaa kaikkia jenkkejä tai venäläisiä samanlaisiksi.