Mikset pukeudu paljastavasti koskaan
Kommentit (16)
Koska se on mautonta ja mä olen tyylikäs nainen.
On parempi pitää tämä ruho piilossa, ettei päädy av palstalle läskien morkkaus -ketjuihin.
[quote author="Vierailija" time="21.04.2014 klo 15:12"]On parempi pitää tämä ruho piilossa, ettei päädy av palstalle läskien morkkaus -ketjuihin.
[/quote]
Sinne päätyy kumminki teki niin tai näin.
101-84-116 kropalla se ei ole ympäristölle kovin kaunista katseltavaa.
Kotona ja makkarissa pukeudunkin, mutta kodin ulkopuolella tunnen itseni niin likaiseksi, jos pukeudun paljastavasti.
Olen kauhean ruma enkä halua esitellä itseäni. En nuorempanakaan, jolloin painoin 30kg vähemmän. Pukeutukoot muut miten haluavat.
En tiedä mitä kohtaa viitsisi paljastella. Arpista selän ihoa vai kenties suuria luomutissejä joista saan ei-toivottua kommentointia toppatakinkin läpi? Vai kenties ihanaa jojopainon tuomaa vatsaa jossa on raskausarpien lisäksi kaunis arpi napakorun jäljiltä? Ehkä sittenkin huitaisen esiin kanankoipeni, jotka ovat kyllä hoikat mutta polvien kohdalta isot? Persettä minulla ei sitten olekaan.
Se on halvan näköistä enkä ole sellaisessa ammatissa joka vaatisi sellaista pukeutumista.
Se on halvan näköistä enkä ole sellaisessa ammatissa joka vaatisi sellaista pukeutumista.
Olen ruma. Karseet allit, sääriä en ajele koska ei miehetkään ajele, tissivakoa ei ole ja selässä on finnejä.
siksi kun en halua, enkä viihdy paljastelevissa asuissa, olen myös ylipainoinen
En näe mitään syytä paljastella, ei minua kiinnosta se, katsotaanko minua vai ei. Pukeudun sään ja olosuhteiden mukaan. Helteellä käytän kevyempää vaatetusta, ja todellakin vain siksi, ettei tulisi kuuma.
En halua sen enempää himokkaita kuin kateellisiakaan katseita enkä halua näyttää halvalta.
Koska en koe siihen mitään tarvetta. Nainen voi olla seksikäs, vaikkei rintojaan ja ahteria esille tyrkkynä tuokkaan.
Olen mies. Ei kukaan halua nähdä alastonta vartaloani.