Jos löytäisit unelmatalon,mutta siinä olisi vain yksi vessa
Ostaisitko? Jos se täyttäisi muuten toiveenne?
Kommentit (19)
Vanhempani ostivat lapsuudenkotini v.1981, silloin siinä oli vain yksi vessa. 1988 alkaen vessoja on ollut kaksi ja 2001 alkaen kolme. Vanhempani asuvat siellä edelleen.
Ap tarkentaa että kyseessä siis uusi talo. Vanhoissa harvemmin edes kahta vessaa on.
[quote author="Vierailija" time="21.04.2014 klo 15:16"]
Vanhempani ostivat lapsuudenkotini v.1981, silloin siinä oli vain yksi vessa. 1988 alkaen vessoja on ollut kaksi ja 2001 alkaen kolme. Vanhempani asuvat siellä edelleen.
[/quote]Siis asuvat vessassa???
Saahan niitä laitettua lisää, jos on tarpeen. Ei voi olla kynnyskysmys.
öööh, mitä tekee kahdella vessalla, jos ei oo yli 7 lasta??
joo kyllä ostasin, yhdellä vessalla ollaan 5 lapsinen perhe hyvin pärjätty
En varmaan edes älyäisi epäröidä, melkein kaikissa taloissa joissa olen viettänyt enemmän aikaa on vain yksi vessa, ja hyvin ovat kaikki pärjänneet. Eikä ole kyllä suurperhekään haaveissa :)
Suomen kodeista varmaan ainakin 80% on ainoastaan yksi vessa ja hyvin on pärjätty. Lestaperheillä ja isommilla uusioperheillä toki kaksi vessaa perusteltua, mutta mihin ihmeeseen normaali 3-4 hengen perhe kahta vessaa tarvii?
Mä asun yksin mutta jos olisi mies ja lapsia, niin kyllä 2 vessaa olisi kiva mutta kyllä yhdelläkin pärjää.
En ostaisi, koska olen huono remontoimaan, ja meidän kuusihenkiselle perheelle tuo ei olisi unelmatalo. Nykyisessä kodissa on kolme vessaa, se riittää meille.
En ostaisi ellei olisi mahdollista tehdä toista. Meillä on kummassakin talossa ollut 3 vessaa eikä yhtään liikaa:)
Ostaisin. Toisen vessan tarpeen sanelisi talon malli: onko 2-3-1 kerroksinen. 1 kerroksisessa en tarvitsisi toista, mutta jos kerroksia enemmän, haluaisin toisen. Ja sen toisen voisi siis tehdä myöhemminkin.
Meillä 3 lasta ja kaksi vessaa ihan ehdoton eli en ostaisi ellei olisi mahdollista rakentaa toista vessaa. Kiva olis elellä sit kun porukka sairastaa vuorotellen esim mahataudin, yksi yrjöää vessassa ja toiset jalat ristissä odottaa pääsyä paskaiseen vessaan.
Kuivakäymälän voinee asentaa melkein mihin vaan. Olis ihan ok kakkosveski.
Jep, meillä on nytkinvain yksi vessa ja hyvin pärjtään. Pieni perhe.