Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

AUTO

Vierailija
21.04.2014 |

Olenko tyhmä vai mitä en tajua? Mies osti velaksi auton, jolla ei raaski ajaa. Omistaa myös 2 muuta autoa. Velaksi ostettu auto tarpeen harrastuksissa ja hakee sillä bensaa venäjältä. Siellä se on halvempaa, meiltä matkaa rajalle reilu 200km. 2 muuta autoa on näin; toinen museo auto, mutta ei valmis vielä, eikä siihen ole vuosiin koskettu. Tosin rekisterissä. Toinen tavis auto, jonka remontointiin menee jatkuvasti rahaa satoja euroja. Nyt se pitäis vaihtaa ja ottaa lisää lainaa. vakuutusmaksut menee kaikista. ja käyttömaksu.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
21.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, mikä se ongelma oli?

Vierailija
2/9 |
21.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tuollainen n.1000e kuussa maksava sirkus oikein, kun tulot pari tonnia ja minulla reilu tonni ja muksuja muutama?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
21.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko ajatellut, että autot voi olla miehesi juttu, eli harrastus? Ei ne ikinä ilmaiseksi tule.

Vierailija
4/9 |
21.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.04.2014 klo 11:25"]

Onko tuollainen n.1000e kuussa maksava sirkus oikein, kun tulot pari tonnia ja minulla reilu tonni ja muksuja muutama?

[/quote]

Vastaus: ei ole.

Omakin mies haluaisi harrasteauton mutta olen saanut sen vielä puhuttua niin että ymmärtää ettei ole "varaa". Periaatteessa varmaan olisikin varaa mutta ei hänellä kylläkään. Ja mun rahoja ei varmanakaan mihinkään harrasteautoon laiteta! Itse mieluummin sisustan :-)

Vierailija
5/9 |
21.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entäpä muiden perheenjäsenten juttu? 3 lapsen harrastukset, vaatteet, kodin laskut, yllätävät menot, kodin pakolliset korjaustyöt (vanha talo) lemmikit, ruokamenot , huvitukset? Yhdelle 1000 e harastus, muille loppu tasan+sen yhden normi eläminen.

Vierailija
6/9 |
21.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis, enkö ymmärrä autojen tärkeyttä, vaikka se minulle rautalangalla väännetään? Minusta ne on turhan kalliita elintasoon nähden.

Vierailija
7/9 |
21.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuommonen autojen seisottaminen ja rahan kuluttaminen niihin on typerää, jos se tuntuu muuten arjessa. Eriasia toki on, jos niihin on oikeasti laittaa ylimääräistä rahaa.

Vierailija
8/9 |
21.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jostain syystä joidenkin mielestä autoon satsaaminen on tyhmää, mutta johonkin moottoripyörään tai purjeveneeseen saa kyllä laittaa rahaa.

Itse hyväksyn nämä kaikki, koska kerranhan vaan me elämme.

Ostin perheelleni kalliin citymaasturin vaikkemme sellaista oikeasti tarvitse. Mutta on se komea ja talvella mukavaa ajella vallien yli :)

Vierailija
9/9 |
21.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.04.2014 klo 12:23"]

Jostain syystä joidenkin mielestä autoon satsaaminen on tyhmää, mutta johonkin moottoripyörään tai purjeveneeseen saa kyllä laittaa rahaa.

Itse hyväksyn nämä kaikki, koska kerranhan vaan me elämme.

Ostin perheelleni kalliin citymaasturin vaikkemme sellaista oikeasti tarvitse. Mutta on se komea ja talvella mukavaa ajella vallien yli :)

[/quote]

Tuskin ostit.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän seitsemän