Köyhien ihmisten blogit
Mahtaisiko löytyä köyhien ihmisten ja perheiden blogeja. Olisi kiva lukea miten he selviytyvät tässä kulutushysteerisessä maailmassa. Millaisia ideoita matkustukseen, ruokaan ja vaatehankintoihin löytyy.
Kommentit (547)
[quote author="Vierailija" time="07.11.2014 klo 19:31"]
Köyhät tekevät juuri tällaisia kamalia lumppuja. Kaupasta saa kauniimpia ja parempia kuin tällaiset hirvitykset. En ikinä kehtaisi käyttää.
[/quote]
Ja linkki unohtui http://villananna.blogspot.fi/2014/11/vanha-neulepaita.html
[/quote]
Ai kauhee
Köyhyyttä ei pitäisi nostaa jalustalle.
Köyhien blogeja löytyy paljonkin. Useat niistä kuitenkin vaan keskittyvät nillittämään siitä et kuinka rahat riittäis ryypätä seuraaviin etuuksiin saakka. Eli pennit venytellään alkoholiin eikä elämään, boooringg.
[quote author="Vierailija" time="24.11.2014 klo 23:00"]
[quote author="Vierailija" time="24.11.2014 klo 22:33"]Köyhien blogeja löytyy paljonkin. Useat niistä kuitenkin vaan keskittyvät nillittämään siitä et kuinka rahat riittäis ryypätä seuraaviin etuuksiin saakka. Eli pennit venytellään alkoholiin eikä elämään, boooringg. [/quote] Anna linkki niin katsotaan.
[/quote]linkkejä löytyy ketjun alkupäästä.
[quote author="Vierailija" time="24.11.2014 klo 22:33"]Köyhien blogeja löytyy paljonkin. Useat niistä kuitenkin vaan keskittyvät nillittämään siitä et kuinka rahat riittäis ryypätä seuraaviin etuuksiin saakka. Eli pennit venytellään alkoholiin eikä elämään, boooringg.
[/quote]
Anna linkki niin katsotaan.
[quote author="Vierailija" time="24.11.2014 klo 22:33"]
Köyhien blogeja löytyy paljonkin. Useat niistä kuitenkin vaan keskittyvät nillittämään siitä et kuinka rahat riittäis ryypätä seuraaviin etuuksiin saakka. Eli pennit venytellään alkoholiin eikä elämään, boooringg.
[/quote]
Velatkin tuntuu saatavilta, kun on hiprakassa.
[quote author="Vierailija" time="14.01.2015 klo 07:16"]
[quote author="Vierailija" time="14.01.2015 klo 05:33"]
Tulee olemaan mielenkiintoista, millaiset supervarustellut juhlat sillä http://www.viipaleita.net/blog/satu/ - käyhisäidillä taas pojalleen on. Laskujeni mukaan jokainen edellinen juhla on maksanut enemmän kuin kuukauden palkkani.
[/quote]
Kannattaa sinunkin vaihtaa työpaikkaa jos noin pieni palkka tulee.
[/quote] Minkä verran itse arvioit noihin juhliin menevän?
On tarjottavat, ohjelmat, koristeet, juhla-asut, kutsut, arpajaispalkinnot ja kotiin vietävät lähtöpussukat noin 40-50 hengelle.
Tyhmä ketju. Porukka vaan papattaa turhaa.
[quote author="Vierailija" time="14.01.2015 klo 17:09"]
Minkä verran itse arvioit noihin juhliin menevän?
On tarjottavat, ohjelmat, koristeet, juhla-asut, kutsut, arpajaispalkinnot ja kotiin vietävät lähtöpussukat noin 40-50 hengelle.
[/quote] 750 kertoi muualla niihin tällä kertaa menevän. Melkoiset bileet 8-vuotiaalle!
[quote author="Vierailija" time="16.01.2015 klo 15:41"]
[/quote] 750 kertoi muualla niihin tällä kertaa menevän. Melkoiset bileet 8-vuotiaalle!
[/quote] Noh tämän palstan mammojen mukaan 750 lastenjuhliin on köyhäilyä.
Ihmeellinen tapa haukkua muita ihmisiä.
[quote author="Vierailija" time="15.01.2015 klo 16:21"]
[quote author="Vierailija" time="23.04.2014 klo 13:08"]
On melkoisen köyhää ja aivan sairaan väärin käydä päivä toisensa jälkeen "ostamassa" niin pieniä määriä juustoa kerrallaan, että se annetaan ilmaiseksi maistelupalana! Me muut maksetaan tuonkin pummin juustot omien juustojemme hinnoissa!!!
http://www.viipaleita.net/blog/satu/2014/04/23/aiti-soitti-aamulla-huolissaan-syomisestani
[/quote]
Siis mitä helvettiä mä just luin? Tuo postaus meni täysin yli mun ymmärryksen, vaikka tosiaan on pitkä syömishäiriöhistoria.
[/quote]
Mitä kohtaa et ymmärtänyt?
Syöpää sairastava nainen ei pysty syömään kuin parisataa kilokaloria päivittäin. Loput 1000 minimikalorista saa tippana suoraan suoneen. Mikä siinä meni yli ymmärryksesi?
[quote author="Vierailija" time="16.01.2015 klo 15:41"]
[/quote]
Järkyttävä summa, kun niin usein blogissaan valittelee taloudellista tilannetta. Mutta hänellä vaikuttaa olevan joku kompleksi ja haluaa toisaalta todistella, kuinka suurperheestä huolimatta lapset saavat kaiken, mitä keksivät haluta. Surullista hiukan.
[quote author="Vierailija" time="15.01.2015 klo 16:21"]
[quote author="Vierailija" time="23.04.2014 klo 13:08"]
On melkoisen köyhää ja aivan sairaan väärin käydä päivä toisensa jälkeen "ostamassa" niin pieniä määriä juustoa kerrallaan, että se annetaan ilmaiseksi maistelupalana! Me muut maksetaan tuonkin pummin juustot omien juustojemme hinnoissa!!!
http://www.viipaleita.net/blog/satu/2014/04/23/aiti-soitti-aamulla-huolissaan-syomisestani
[/quote]
Siis mitä helvettiä mä just luin? Tuo postaus meni täysin yli mun ymmärryksen, vaikka tosiaan on pitkä syömishäiriöhistoria.
[/quote]
Bloggajalta on mahalaukku ja osa suolistosta poistettu, lisäksi nyt syöpä. Mutta tuntuu, että ei edes halua syödä.
Köyhät tekevät juuri tällaisia kamalia lumppuja. Kaupasta saa kauniimpia ja parempia kuin tällaiset hirvitykset. En ikinä kehtaisi käyttää.
[/quote]
Ja linkki unohtui http://villananna.blogspot.fi/2014/11/vanha-neulepaita.html