Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Aivastelu ärsyttäääää!!!

Vierailija
06.12.2020 |

Kerran pari tunnissa, 2-7(!!) kertaa peräkkäin!! Jokaisessa huoneessa pitää olla nuhapaperia valmiina koska kun se alkaa niin ei sitä voi estääkään, niin pahanmoinen kutitus nenässä. Havahdun yleensä liian aikaisin aamulla ja voi jeesus jos yritän mennä takaisin nukkumaan, heti kun havahdun tarpeeksi niin huomaan että nenä on täynnä kuivunutta verta aivastelun takia, enkä pysty hengittämään. Nenän limakalvot niin p****ssa kunnossa. Ja sitten aivastelu taas alkaa ja sekä minä että mies ollaan hereillä!!! Tätäkin inspiroiduin kirjoittamaan kun mies oli noukkinut paperirullan makkarista ja nokosilta herättyäni päädyin sitten aivastamaan 5 kertaa suoraan kämmeneen, verta ja räkää. Hyi!!!

Nolottaa käydä kaupoissa ja mennä julkisille paikoille varsinkin korona-aikana, jos tämä sattuu tapahtumaan. Yksi kerta aloin aivastelemaan ja valtava veriläikkä jäi maskiin ja kuulsi läpi, niin noloa. Ja tämä on siis jatkunut vuoden. Vuoden!! Ei siis oo nuhaa. Nyt vaan mennyt pahemmaksi mutta ollaan muutettu välissä niin ei se kai homettakaan ole. Eikä allergioita ole. Ei tässä kehtaa elääkään. Vertaistukea, kertokaa etten ole ainoa?? Ällöttää ja v***ttaa!!!

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
06.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikääntyminen aiheuttaa aivastelua, ja vaihdevuodet limakalvojen ärsytystä.

Vierailija
2/3 |
06.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ikääntyminen aiheuttaa aivastelua, ja vaihdevuodet limakalvojen ärsytystä.

Mä olen 27...

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
06.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysy apteekista kosteuttavia nenätippoja tai -suihkeita.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi yksi