Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

älvsbytalo..

Vierailija
29.07.2006 |

onko kellään kokemuksia älvärin valmistaloista?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
29.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

paljon hyviä ja huonoja puolia käyty aiemmiss keskusteluissa läpi.

Hyvä nettisivu on msn piste fi ja sieltä valitset yhteisöt, sieltä koti ja toisenkin kerran koti, sieltä löytyy älväreittin foorumi jossa ihmisten kokemuksia kehuja haukkuja valokuvia ym.

Itse mietin myös älväriä, mutta meille tulee muurametalo. Älväristä tuli hirveän kallis ja kovatöinen kun hintaan lisäsi paremmat varusteet, mm. takka, kaakelit, keittiökaapistot, khh:n kaapistot, vaatekaapit (tuulikissa vain yksi hyllykaappi koko talossa!)ym. ym.

Vierailija
2/10 |
29.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

älväriä kuutarta tai suvetarta..mut haluttais saaha enemmän tietoa älväreistä.oon käyny lukemas siel sivuilla mut haluttas saaha enemmän viel tietoa..

osaatko sanoa paljon muurametaloilla on hintahaarukka,ku sivuilta ei saa mitään tietoa hinnoista..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
29.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

oli reilu 130 000 e pohjoiseen. +2000e rahti. Etelämpään on vähän kalliimpi. mutta muurametaloon kuuluu vakiona uuniseppien takka kaakelit lattialämmitys märkätiloihin ym ym. Kannattaa tilata esite ja hinnasto muurametalojen edustajalta. tulee parissa päivässä eikä sido mihinkään (tietenkään) =)

Vierailija
4/10 |
29.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos teidän alueelle rakennetaan/on vasta rakennettu älväreitä, niin niitä pääsee kattomaan. Ihannetilanne kait kun sais seurata jonkun talon koko rakennusprojektia.

Vierailija
5/10 |
29.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ole älvsbytaloa?tai tutuilla? kertokaahan kokemuksia.

Vierailija
6/10 |
29.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on ihan perustalo. Sanoisinko näin että saatte paljon taloa vähällä rahalla. Mutta ei mitään ekstraa, ei yhtään mitään. Suihkutiloissa lastulevy ja siinä päällä muovimatto.

Tutuilla oli seinään tullut halkeama (kun se talohan toimitetaan kolmessa osassa ja siihen yhteen yhdyskohtaan oli tullut) ja Älväriltä oli vain sanottu, ettei sille mitään voi, pankaa vaikka kirjahylly eteen niin ei halkeamaa näy.. Heh heh.

Väliseinissä ei ole mitään eristeitä, eli ovat ohuita ja kaikki ääni kuuluu läpi.

Mutta muuten olen kuullut ihan hyvää. Toimittavat ajallaan ja palvelu pelaa. Ja mutkatontahan tuo on ja HALPAA!

Vierailija
7/10 |
30.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

....

Vierailija
8/10 |
30.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

en nyt ihan perustaloksi kutsuisi, koska neliöitä on noin 160m2, 1,5kerroksinen kun on. Itse olemme toki teettäneet mm. takkaleivinuunin. Lattiassa on muovimatot, jotka on mielestäni paremmat kuin esim. halpislaminaatit. Lapsiperheelle oiva koti! Vaivaton rakennusaika, kustannusarvio piti, ei suurta asuntolainaa, eli suosittelen!

Vierailija
9/10 |
30.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän niihin mahdu mitään vaan ovat vain nukkumakomeroita. Kerran katselin noita nettisivuilta ja tuo kiinnitti huomioni.

Vierailija
10/10 |
30.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

en nyt ihan perustaloksi kutsuisi, koska neliöitä on noin 160m2, 1,5kerroksinen kun on. Itse olemme toki teettäneet mm. takkaleivinuunin. Lattiassa on muovimatot, jotka on mielestäni paremmat kuin esim. halpislaminaatit. Lapsiperheelle oiva koti! Vaivaton rakennusaika, kustannusarvio piti, ei suurta asuntolainaa, eli suosittelen!

monet on sanonu et tapetit repeilis.. onko teillä repeilly?laitoittako älväreitten tapetit vai laitoittako omat?